Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten luetun WhatsApp viestin saa "lukemattomaksi"?

Vierailija
04.09.2015 |

Mun miehellä on kaksi puhelinta, toinen jota käytti kun oltiin ulkomaankomennuksella ja toinen mitä nyt käyttää kun ollaan takaisin Suomessa.

Miehellä kyllä on usein laturissa toi ulkomaanaikainen puhelin mutta katsoo sitä oikeesti tosi harvoin ja nyt kuulin et se värisi ja näin että eräs hänen entinen kollega oli lähettänyt viestiä. En nähnyt muuta kuin pari ekaa sanaa vaan mutta miksi mua siis kiinnostaa on, että tämä kollega oli ihastunut mieheeni. Mieheni siis mulle tästä kertoi, ja oli vähän vaivaantunut ko. naisesta.

Nyt mua niiiin tekis mieli nähdä se viesti, koska tiedän, että ehkä vasta ens viikolla mieheni katsoo puhelinta ja sit poistaa ton naisen viestit. 

Onko mitään keinoa että miten saisi jo luetun whatsapp viestin näkymään lukemattomana?
Niin kuin spostissa voi klikata luetut viestitkin lukemattomiksi.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulovalkea666 kirjoitti:

Siis avaat watsapp- applikation normaalisti - jolloin sovellus lataa netistä viestit. Tämän jälkeen laitat luuristasi netin kiinni ja painat viestiketjua (jonne sovellus on jo ladannut viestin), luet viestin ja sammutat sovelluksen. Tällöin lähettäjä ei näe (eikä sovellus tiedä sinun lukeneen viestiä). 2. Voit myös klikata viestiä ja ne kolme pistettä- painikkeesta "merkitse lukemattomaksi"- painiketta, niin se merkitsee ainakin kyseisen viestin omassa luurissasi lukemattomaksi...en tiedä, merkitseekö se myös lähettäjän puhelimessa. 

Ei mulla ole mitään merkitse lukemattomaksi -vaihtoehtoa missään

Vierailija
42/43 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että suomalaisia pidetään juntteina, kun muualla normaali justustelu on perässä juoksemista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sille miehellesi, että laittaa asetukset niin, ettet näe osaakaan siitä viestistä ja lukitsee puhelimensa salasanalla, niin sun ei tarvitse kurkkia sitä puhelinta.