Oon kamalilla treffeillä, ÄKKIÄ APUA
Tai no treffit on jees, mutta seura ei!
Kaveri järkkäs mulle sokkotreffit opiskelukaverinsa kanssa, yliopistossa opiskelee dippa-inssiks, pitkä jne sana musamaku jne jne.
Ahdistaa! Ollaan ravintolassa ja mies tykkää musta, koska puhuu jo yhteisiä suunnitelmia ("haluisin mennä x keikalle" "joo mäkin, mennään yhdes" jne)
Mä en tunne mitään vetoa mieheen! ! Apua.
Äkkiä vastatkaa miten annan pakit. Mua Ahdistaa koska en pidä tosta ja se syö mua katseellaan yac!!
Vaststkaa Nopeaaa, pian se luulee et mul on ripuli!
Kommentit (80)
No haittaako jos luulee sinun ripuloivan? Pääset helpommin eroon miehestä.
Soita kaveripoika sinne ravintolaan ja vedä show sun "eksän" kanssa :D
Missä tarkemmin olet? Vois tulla esittämään sun poikaystävää josta et"muistanut"kertoa.
Ole kohtelias nyt loppuun asti. Ei sun tarvitse sitä enää tavata. Älä lähde mukaan flirttiin.
sano et sori, meni vatsa sekaisin ja juokse kotiin. Sit selität et tuollainen ripulointi on niin noloa ettet khtaa tavata enää.
Pyydä kaveria soittamaan ja sun on sitten pakko lähteä johonkin. Sitten olet turvassa ja voit myöhemmin nätisti lopettaa tapailun.
Menet nyt takaisin pöytään, ja istut siinä puoli minuuttia. Sitten takaisin vessaan pitkäksi aikaa. Jos tehoa, niin toistat tarvittaesa.
Oon pikku torressa, onneks on ees hyvää ruokaa :D taidan vetää ihan helvetinmoiset kännit, ja pyytää vaikka muutaman pojan tänne! Ripuli siis siks kun oon vessass niin kauan.
Kaverini vaan nauraa!!!!!
Feikkaa puhelu "äiti tuli tosi sairaaks pakko mennä"
Tai vedä kännit
Ihme jos aikuinen ihminen ei osaa pitää puoliaan. Sano jätkälle että et ole mun tyyppiä, se on moro.
Miksi et voi sanoa, että ei tämä nyt oikein onnistu. Kiitä illasta. Lähdet pois.
Sori, oli kiva tavata. Mutta tää ei tuu toimiin. Voidaan olla ystäviä ja moikata kun törmätään. Heippa
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:02"]...Miks se luulee et sulla on ripuli?
[/quote]
Mietin samaa. Nauratti :D
Vedä kännit, muuttuu mukavammaksi.