Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voinko tehdä rikosilmoituksen?

Vierailija
02.10.2006 |

mies myi meidän videokameran kaverilleen, joka lupasi maksaa sen " ensi viikolla" kun saa rahaa. se kaveri lähti istumaan jotain tuomiotaan linnaan, mutta lupasi hoitaa maksun sieltä heti kun pystyy. nyt on mennyt yli 3 viikkoa luvatusta maksupäivästä eikä rahoja näy eikä tyyppiin saa yhteyttä puhelimitse. vituttaa koska mies oli niin dorka että antoi kameran jo sille ennen kuin sai rahat. mitä nyt pitäisi tehdä? mies sanoo että on kyllä luotettava tyyppi ja että varmasti maksaa heti kun pystyy, että odotellaan vielä. mutta itse haluan ne rahat NYT tai kameran takaisin. voiko tehdä rikosilmoituksen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se linnakundin kanssa kameranpalautuksesta ja varmistaa, että hän ymmärtää, että nyt on pakko maksaa tai palauttaa kamera. Jos sitten hangoittelee niin sen jälkeen kai voi yrittää hoitaa asiaa virkavallan avulla..

Kyllä vankilasta pystyy soittamaan tai kirjoittamaan.. SInne voi myös mennä vierailulle.

Vierailija
2/5 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme kavereita teillä.

soita poliisilaitoksen kanslistille ja kysele sieltä, en osaa vastata kysymykseen. Tokihan voi ilmoituksen tehdä, jos kerran rikos on kyseessä, näin mä ainakin luulen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun tällä tyypillä ollut puhelin kiinni 3 vk!!

ja mies ei tiedä missä se on istumassa, jossain avotalossa mut ei tiedä tarkemmin. sehän tässä raivostuttaakin kun ei saa yhteyttä, että voisi tiedustella meinaako maksaa vai palauttaako kameran!

ap

Vierailija
4/5 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annettu mikä annettu.

t. lähes saman kokenut (paitsi kyseessä raha" laina" )

Vierailija
5/5 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on kuitenkin toteen näyttämisvelvoite, eli pitää todistaa, että kameran on saanut ja te ette maksua. Kundi voi sanoa että on maksanut tai edes kameraa saanut. Veikkaan että te olette häviäjiä joka tapauksessa.

Ja mihin tarvii kameraa jos lähtee linnaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi