Kysy lapseltasi mikä on piirtoheitin
Kommentit (30)
Semmone jännä jutska, 13 v tyttö vastas
11-v poika osasi selittää ihan oikein, kuvaili piirtoheittimen kun kysyin tietääkö mikä se on.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 18:33"]Semmone jännä jutska, 13 v tyttö vastas
[/quote]
Tyhjentävä vastaus. :D
En tiedä, liittyy elokuviin. Poika 9v.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 18:28"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 18:21"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 18:17"]Eikö kouluissa ole enää piirtoheittimiä? Anteeksi mahdollinen tyhmä kysymys, tästä on jo yli kymmenen vuotta kun olen viimeksi ollut opiskelija. Lähipiiriin ei myöskään kuulu yhtään koululaista tai opiskelijaa. [/quote] Ei kuulu, olen syntynyt 98 ja olen viimeksi nähnyt piirtoheittimen ala-asteella vuonna 2007 [/quote] Meillä oli niitä viellä 2012, kun pääsin ysiltä.
[/quote]
Sama täällä, koko yläaste käytettiin ja lopetin peruskoulun myös 2012.
[/quote]
Joo, minä olen valmistunut vuonna 2013 ja oli piirtoheittimiä. :)
Jännä sinänsä, että nuorin sisarukseni lopetti peruskoulun samana vuonna ja hänen aikanaan siellä ei kuulemma ollut piirtoheittimiä (piti tekstata ja kysyä :D)
Meidän koulussa käytetään vieläkin piirtoheittimiä ihan joka päivä, vaikka ei ole edes erityisen vanha koulu. Olen yläasteella.
Kuopiossa amiksessa käytössä vielä piirtoheitin joka on joka opettajan suosikki.
Typerää opettaa lapset jo ekaluokasta lähtien tabletteihin ja muihin vimpaimiin.
"Uuuuuuuuuu!" Kysyin 1-vuotiaaltani.
3-vuotiaan tytön vastaus:En tiiä...Sinä!