Kumpi teillä menee ykköseksi, puoliso vai ystävä?
Kommentit (21)
Riippuu ystävästä. Tosin elän kaukosuhteessa, joten itse laitan miehen aina etusijalle eli näen mielummin häntä kuin jotain kaveria jota pystyn näkemään melkeen milloin vaan. Ja noin viikko sitten katkaisin välit yhteen kavereistani (miespuolinen), koska jatkuvasti sätti ja haukkui miestäni minulle enkä enää jaksanut kuunnella, eikä ollut käytöstä lopettanut pyynnöistä huolimatta.
Joten mulla se riippuu tilanteesta ja/tai kaverista kumman laitan etusijalle, mutta yleensä laitan mieheni
Puoliso enimmäkseen. Mutta tapauskohtaisesti vaihtelee. Jos joku ystäväni tarvitsee kipeästi apua ja tukea niin kyllä mies silloin on sivuosassa ellei hänellä ole mitään hätää.
Puoliso, ehdottomasti. Kukaan ystävistäni ei ole lähellekään yhtä hyvä juttukaveri.
Puoliso, koska hän on paras ystäväni. Mutta siksi hän ei ole mustis tms jos muutkin menevät edelle tarvittaessa. Mutta ei ole puolisoni voittanutta ystäväpiirissäni. En nyt sitten tiedä, onko se hyvä vai huono asia.
Mulla riippuu ihan päivästä joskus tekee mieli kovastikin puolisoa, mutta useimmiten harrastan ystäväni kanssa.
Ilmeisesti mä olen tullut riittävän vanhaksi siihen ettei mun tarvitse laittaa järjestykseen enää elämässäni ihmisiä.
Tai ehkä tuohon vaikuttaa sekin että elin avioliitossa miehen kanssa joka vaati mun pitävän vain häntä elämänsä ykkösenä. Jopa omien lastemme ohitse.
Olen tuntenut ystäväni alaluokilta asti, siis yli 50v. Miehenikin kanssa naimisissa jo yli 30v. En voi asettaa tärkeysjärjestykseen, eivät ole vertailtavissa.
Miesystävä yleensä on ykkösenä, mutta se ei tarkoita, että ystävät jäisi jotenkin jalkoihin. Järjestän ystäville aikaa, mutta en esimerkiksi parisuhteen vuosipäivänä.
No se riippuu asiasta. En halua luokitella elämäni rakkaimpia ihmisiä "rakkaimpiiin ja tärkeimpiin" ja "ei niin tärkeisiin". Yritän huomioida ja tukea jokaista ystävääni, ja miestäni.
Pakko tunnustaa, että lähes aina ystävät. Tosin mies on ihan itse ollut niin huonoa seuraa, että voi syyttää vain itseään. Minä sentään olen yrittänyt.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 18:00"]
Perusteluja saa jättää myös.
[/quote]
Ei kumpikaan. Toivottavasti tällaista valintatilannetta ei tule, pitäisi tappaa molemmat...
Puoliso, hänen kanssaan jaen tärkeimmät asiat, kuten perheen ja kodin.
Ystävät vaihtuu, puoliso ei. "Ystävät" puukottaneet selkään, puoliso ei.
No mielestäni nuorena pitäisi mennä kavereiden ja sitten 25+ kumppanin, koska silloin aletaan ostaa asuntoa ja tehdä lapsia, ja niitä ei kavereiden kanssa tehdä.