Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka aina olitte lapsena luokkanne lyhyimpiä, mitä teille nykyään kuuluu?

Aina eturivissä luokkakuvissa
22.03.2022 |

Onko muita jotka olisivat nauttineet omasta pienuudestaan/pituudestaan? Itse olen aina ollut pituuteeni tyytyväinen ja vasta av:n myötä tajunnut miten paljon meitä näköjään parjataan :D. Ihanaa kevättä kaikille, pituudesta riippumatta!

N 153cm

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

152 cm ja kyllä kiusattiin paljon kouluiässä lyhyydestä. Ja on aikuisiälläkin tullut jotain ihan kummallisia loukkauksia. Itse olen tottunut lyhyyteeni enkä vaihtaisi kehoani pidempään vaikka voisinkin. Ja saanhan välillä ostaa lastenosastolta vaatteita halvemmalla.

Täällä saman mittainen :) aina ollut lyhin, myös nykyään työelämässä. Hyvin pärjään. Ehkä jotain uskottavuusongelmaa joskus ja jotain tyhmiä heittoja (aikuisilta) tullut pituuteen liittyen. Viittaan kintaalla tollaisille.

Hollywoodissahan naisen ihanne mitta on 155cm. Ja tuon mittainen olen itsekin ja olen tyytyväinen itseeni ja sovin mukavasti mieheni syliin ja kainaloon :) 

Vierailija
42/71 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas lyhyet, mitä vastaatte mahdollisiin typeriin kommentteihin tai kysymyksiin liittyen pit... ei kun hih, hih lyhyyteenne?

Minä jaksan aina jotenkin yllättyä noista ja useinmiten jätän nämä moukat omaan arvoonsa. Joskus vaan olisi hyvä suoraan sanottuna antaa takaisin jotain yhtä typerää.

Mä haluaisin kanssa tähän jotain ehdotuksia. Ensimmäiseltä luokalta lukion viimeiselle asti haukuttiin aina hobitiksi. 

Viimeksi sanoin ihmettelijälle että meillä lyhyillä on paljon paremmat mahdollisuudet selvitä katastrofeista ym koska tarvitaan niin paljon vähemmän ruokaa ja tilaa. Ollaan sitkeitä torakoita jotka selviää mistä vain. Ei kovin heppoinen loukkaus pitkille kylläkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

152 cm ja kyllä kiusattiin paljon kouluiässä lyhyydestä. Ja on aikuisiälläkin tullut jotain ihan kummallisia loukkauksia. Itse olen tottunut lyhyyteeni enkä vaihtaisi kehoani pidempään vaikka voisinkin. Ja saanhan välillä ostaa lastenosastolta vaatteita halvemmalla.

Täällä saman mittainen :) aina ollut lyhin, myös nykyään työelämässä. Hyvin pärjään. Ehkä jotain uskottavuusongelmaa joskus ja jotain tyhmiä heittoja (aikuisilta) tullut pituuteen liittyen. Viittaan kintaalla tollaisille.

Hollywoodissahan naisen ihanne mitta on 155cm. Ja tuon mittainen olen itsekin ja olen tyytyväinen itseeni ja sovin mukavasti mieheni syliin ja kainaloon :) 

Ai on?? Täytyykin lukea tästä jostain. Minä myös 155cm <3

Vierailija
44/71 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naljailu lyhyydestäni on aina ja poikkeuksetta tullut suhteellisen tuntemattomilta naisilta, esim kavereiden kavereilta yms. En ole koskaan ymmärtänyt mistä tämä kumpuaa. Miten ketään voi ärsyttää tai ihmetyttää toisen pituus. Ja olen kuitenkin jopa 160cm

Pitkiä naisia ärsyttää lyhyet naiset. Syyn kun vielä ymmärtäisi. 

Olisin rikas jos keräisin  maksun joka kerta kun minua lyhyemmät päivittelevät pituuttani. 

Itse en ole koskaan huomautellut kenenkään ulkonäöstä, en lihavuudesta, laihuudesta tai pituudesta(=lyhyydestä). Joskus tosin joutuu kumartumaan kuullakseen lyhyemmän puheen.

Varmaan tämä huomauttelu kumpuaa kyseisen henkilön huonosta itsetunnosta.

Vierailija
45/71 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina jännittänyt miehiä jonkun verran varmasti osittain pituuteni (153cm) takia. Koulussa monet pojat (1990-luvun alku) nostivat aina väkisin syliin ja kaikkea muuta tuollaista pientä missä loukattiin rajojani vain koska olin niin pieni. Olin nuorena kaunis kasvoiltani mutten koskaan halunnut tapailla ketään kun minulle muodostui kaikesta tuosta kevyestä lääppimisestä jotenkin turvaton kuva kaikista miehistä. Eli kyllä koen kärsineeni lyhyydestäni jollakin tasolla. Toki olin varmasti myös liian herkkä ja ujo, mutta todella toivon että nykyään ei katsella tuollaista touhua vain leikin ja pojat nyt on poikia- varjolla. Ja jos joku meinaa sanoa että mene terapiaan niin olen mennytkin. 

Vierailija
46/71 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naljailu lyhyydestäni on aina ja poikkeuksetta tullut suhteellisen tuntemattomilta naisilta, esim kavereiden kavereilta yms. En ole koskaan ymmärtänyt mistä tämä kumpuaa. Miten ketään voi ärsyttää tai ihmetyttää toisen pituus. Ja olen kuitenkin jopa 160cm

Olisin rikas jos keräisin  maksun joka kerta kun minua lyhyemmät päivittelevät pituuttani. 

Itse en ole koskaan huomautellut kenenkään ulkonäöstä, en lihavuudesta, laihuudesta tai pituudesta(=lyhyydestä). Joskus tosin joutuu kumartumaan kuullakseen lyhyemmän puheen.

Varmaan tämä huomauttelu kumpuaa kyseisen henkilön huonosta itsetunnosta.

Voisin sanoa tosi lyhyenä täysin samaa pitkistä. Ehkä alan pyytämään tuon toteamisesta tästä lähtien rahaa. Tee sinäkin niin kun lyhyet ihmettelee ;D

Vierailija
47/71 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valittamista.

Välillä ärsyttää se, että en yllä asioihin ilman jakkaraa, ja välillä täytyy pyytää muilta ihmisiltä apua, jos ei ole jakkaraa saatavilla.

Vierailija
48/71 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

160cm minusta kasvoi, olin ala-asteella aina luokkani lyhin, kasvoin pituuteni 6-7lk kesällä. Yläasteella luokalla oli yksi tyttö, ja yksi poika jotka olivat minua lyhempiä. 

Vierailija
49/71 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoaako teille ihmiset ystävällisesti pyytämättä kaupassa usein apua kun tarvitsette jotain ylähyllyltä? Hämmästyn tästä joka kerta paljon sillä kyllä mä yletän sieltä kaiken hyvin ottamaan. Tämä siis ennen koronaa.

Ei tarjoa ja käytän sitä jakkaraa jos olen yksin kaupassa. Teinin kanssa ostoksilla ei ongelmaa ole kun se on paljon pidempi ja auttaa pyytämättä jos en yllä.

Vierailija
50/71 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai on?? Täytyykin lukea tästä jostain. Minä myös 155cm <3

Itse kuulin tämän jostain amerikkalaisesta dokkarista, jossa oli amerikkalaisia näyttelijöitä ja ohjaajia. mainittiin asia useamman kerran :)

Vierailija
51/71 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittelin kun yläasteella olin 155cm pätkä. Puhuteltiin henkilönä joka on "napaan asti muita". Kun lähellä täysi-ikäisyyttä venähdin reippaasti pituutta, aloin harmitella myös sitä. En voi käyttää korkokenkiä tai näytän 2 metriseltä idiootilta. Joten ilmeisesti en ole näemmä tyytyväinen mihinkään pituuteen.

Vierailija
52/71 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan välittänyt omasta pituudesta eikä se ole hidastanut mitenkään. Puoliso nauraa että minulla on uskomattoman huono hahmotuskyky ihmisten pituudesta. Kaikki muut näyttää minulle aina pitkiltä! En osaa arvioida muiden pituuksia yhtään! 153cm

En minäkään eikä mulle oo siitä kukaan ulkopuolinen koskaan pahalla maininnut. Oma perhe kyllä naljailee kaikella rakkaudella kun hobitti ei yllä enkä jaksa aina hakea jakkaraa. Nyt on teinin vuoro auttaa 😃 kun minä sitä oon vuosia jeesannut.

Vierailija
53/71 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoaako teille ihmiset ystävällisesti pyytämättä kaupassa usein apua kun tarvitsette jotain ylähyllyltä? Hämmästyn tästä joka kerta paljon sillä kyllä mä yletän sieltä kaiken hyvin ottamaan. Tämä siis ennen koronaa.

Okei tää on aika ällöttävää. Suuttuisin vaikka olisivat kuinka ystävällisiä. 

Vierailija
54/71 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seiskaan saakka luokan parin lyhimmän ja pienimmän joukossa. Kasin aikana venähdin ja ysin alussa olin luokan pisimpiä.

Sama.

Vierailija
55/71 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tässä, ei kummempia. Olen opiskellut kiinnostavaa alaa ja saanut hyvän työn. Kumppanikin on löytynyt. Ihan normaalia elämää elän, mistään en koe jääneeni paitsi. Pituus 152 cm.

Vierailija
56/71 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan välittänyt omasta pituudesta eikä se ole hidastanut mitenkään. Puoliso nauraa että minulla on uskomattoman huono hahmotuskyky ihmisten pituudesta. Kaikki muut näyttää minulle aina pitkiltä! En osaa arvioida muiden pituuksia yhtään! 153cm

En minäkään eikä mulle oo siitä kukaan ulkopuolinen koskaan pahalla maininnut. Oma perhe kyllä naljailee kaikella rakkaudella kun hobitti ei yllä enkä jaksa aina hakea jakkaraa. Nyt on teinin vuoro auttaa 😃 kun minä sitä oon vuosia jeesannut.

Olin aikoinani myymälässä töissä missä ramppasi paljon varkaita. Vartijat tenttasivat aina minkä pituinen varas on ollut ja olin auttamatta aina aivan pihalla ja en tiennyt mitä sanoa!! 

Vierailija
57/71 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lyhin alakoulun alussa, sitten alakoulun keskivälissä ja loppupuolella jo hetken pisimpiä. Yläkoulussa muut kirivät ohi. Sieltä asti olen ollut 160cm.

Olen kai sitten sen verran pitkä etten oikeastaan kuule pituudestani yleensä yhtään mitään. Näytän kyllä muutenkin nuorelta joten ehkä töissä tuntemattomat vain ajattelevat että tuossa on joku teiniharjoittelija.

Mutta itse ihan tykkään olla tämän pituinen.

Vierailija
58/71 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä kateus koska "miehet tykkää taskuvenuksista" tjsp. 

Vierailija
59/71 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletetut av mammat tulevat sylkemään kasvoihin ja sanovat et mun pitäisi tappaa itseni. Maailma ei kuulemma tarvii munlaisia.

M32 168cm

Vierailija
60/71 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletetut av mammat tulevat sylkemään kasvoihin ja sanovat et mun pitäisi tappaa itseni. Maailma ei kuulemma tarvii munlaisia.

M32 168cm

Olen pahoillani. Ovat varmaan olleet pitkiä. Toivottavasti kukaan ei oikeasti ole sanonut noin pituuden takia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän