Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko teinisi hakeutua kesätöihin tänne?

Vierailija
22.03.2022 |

Haluatko rennon kesäduunin hyvässä porukassa tavoitteellisessa työympäristössä?
Meille on matala kynnys hakea ja haastattelut aloitetaan mahdollisimman nopeasti!

Haemme reippaita ja tavoitteellisia nuoria ketkä haluavat oppia myynnin sekä hyvän asiakaspalvelun alkeet. Meillä työtä tehdään hymy huulilla, musiikin soidessa ja paperilennokkien lentäessä. Takaamme siis rennon työilmapiirin, hyvien valmentajien ja motivoivan palkkamallin kera!

Ja mikä parasta, voit hakea paikkaa myös yhden tai useammankin kaverin kanssa!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa puhelinmyynniltä. Antaisin hakea, jos haluaa, mutta ehkä varottaisin.

Vierailija
2/22 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperilennokkien???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin hakea, oppisi jo nuorena, miksi kannattaa opiskella itselleen joku oikea ammatti.

Vierailija
4/22 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne? M0deksi poistelemaan ketjuja?

Ei vaRRRRRmana.

Vierailija
5/22 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoituksessa ei kerrota palkkaa, joten huijarifirma. En voisi estää hakemasta, mutta kertoisin mielipiteeni.

Vierailija
6/22 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntiä ja asiakaspalvelua, eli 99% varmasti puhelinmyyntiä.

Vierailija
7/22 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei. Itse olin teininä kesätyössä stripparina. Tienasin enemmän kuin nyt sairaanhoitajana.

Vierailija
8/22 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi ainakin kertoa mitä pitää tehdä.

Vierailija
9/22 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa jotenkin "halvalta", tekaistulta trollilta. Liian paljon kehumista ja itse työstä ei kerrota juuri mitään. En jättäisi hakemusta tuollaiseen paikkaan, mutta nuoriin tuollainen ilmoitus varmaan vetoaakin. Outoa, että lupaavat ottaa hakijan kaveritkin töihin, mutta eniten ihmetyttää tuo kuvailu miten töitä tehdään paperilennokkien lentäessä ja musiikin soidessa? Täh, trollitehtaallako työskentelyä?

Vierailija
10/22 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerrota palkkaa, työpaikkaa tai firmaa mihinkä haetaan, ei tarkempia tietoja työajoista tai työnkuvasta.. En todellakaan antaisi hakea. Vähintään riistofirma puhelinmyyntiä tai feissaamista laittoman pienellä palkalla.

Vierailija
11/22 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehottaisin katselemaan muita paikkoja, ilmoitus on liian epämääräinen.

Vierailija
12/22 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin hakea ja kai tuolla voi kuukauden olla jos mitään oikeaa työtä ei ole eikä tarvitse vielä itseään elättää. Varottaisin provisiopalkasta ja kehottaisin lähteä kävelemään ensimmäisestä työlainsäädännön rikkomisesta ja tekemään siitä ilmoituksen elyyn.

Niinkuin joku jo kirjoitti, motivoi opiskelemman pidemmälle.

Vierailija
13/22 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Motivoiva palkkamalli" kai jo kertoo kaiken.

Vierailija
14/22 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo aika hublaa, mutta antaisin toki, jos ei muutakaan teini löydä ja itse tuonne haluaa.

Itsekin aikanaan etsin jokaisen kesätyöpaikan itse, hain ja opin jokaisesta, niin mansikanpoiminnasta kuin rappusiivouksestakin - ei me mitään unelmatöitä olleet ja palkkaa maksettiin minimaalisesti, mutta kavereitakin sai siinä sivussa, jäi jopa paljon kivoja muistoja.

Tärkein opetus oli, että itse pitää tienata omat rahat. Jos valitsee tuöpaikan huonommin, niin myös rahaa tulee huonommin. Oma työ, oma vastuu.

Puuttuisin vasta sitten, jos aikuisena näkisin jotain selkeää väärinkäyttöä tai uhkaa. Mutta monenmoisiin töihin voi joutua hakemaan vielä aikuisenakin, joten en lähtisi antamaan mallia siitä, että joku työ ei kelpaa tai että työstä voi noin vaan kieltäytyä.

Vierailija
15/22 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoituksessa ei kerrota palkkaa, joten huijarifirma. En voisi estää hakemasta, mutta kertoisin mielipiteeni.

Vaikka kerrottaisiin tuntipalkka se voi puhelinmyynnissä tarkoittaa oikeasti parhaan myyjän provisio-palkkaa.

Vierailija
16/22 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehottaisin katselemaan muita paikkoja, ilmoitus on liian epämääräinen.

Tottakai näin ihanteellisessa maailmassa, mutta mitä jos muuta ei oikeasti ole tarjolla?

Onko parempi istua kesä kotona?

Vierailija
17/22 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreänä toivon tyttäreni hakeutuvan töihin v o k k i i n, jossa on irakeja, somaleja sekä afgaaneja ja tietysti kaikki nuoria miehiä.

Vierailija
18/22 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis AV-palstalle? No en todellakaan.

Vierailija
19/22 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa jotenkin "halvalta", tekaistulta trollilta. Liian paljon kehumista ja itse työstä ei kerrota juuri mitään. En jättäisi hakemusta tuollaiseen paikkaan, mutta nuoriin tuollainen ilmoitus varmaan vetoaakin. Outoa, että lupaavat ottaa hakijan kaveritkin töihin, mutta eniten ihmetyttää tuo kuvailu miten töitä tehdään paperilennokkien lentäessä ja musiikin soidessa? Täh, trollitehtaallako työskentelyä?

Lueskele työpaikkailmoituksia, etenkin vuokrafirmojen sellaisia. Ne on juuri tuollaista ylikehumista ja itse työ kerrotaan ympäripyreästi.

Vierailija
20/22 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettanut lapsilleni että kannattaa hommata sellainen työpaikka missä tehdään oikeita töitä. Paperilennokkien heittelypaikat voi suosiolla jättää hörhöille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan