Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstalaisten laskuoppi.t.ammattivalittaja

Vierailija
03.09.2015 |

Palstalaiset laskevat että mulla on kaksi lasta ja kela,verottaja yms että mulla on yksi lapsi. Kummat oikeassa?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys AP:lle

Jos puu kaatuu metsästä ja kuka ei ole paikalla katselemassa niin kuuluuko siitä kaatumisesta mitään ääntä?

Seuraavaksi voit miettiä samalla logiikalla kuinka monta lasta sinulla on. Vähän teko-filosofistahan tämä oli mutta havainnollistaa.

Vierailija
22/61 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsi ja siskosihan pitävät adoptioon antamaasi lasta sukulaisena. Hyvä niin.

Ihan vastahan sinä täällä pohdit koulutusvaihtoehtoja hänelle. Eli olet tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko minä vain yhden lapsen äiti, kun toinen lapsistani on kuollut?

Vierailija
24/61 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ajatusmaailma näyttäytyy tällä palstalla sellaiselta, ettei hän ole kovin kykenevä syvällisempään ajatteluun tai kypsään elämänhallintaan. Hänen kommentteja lukiessa tulee mieleen teinityttö joka haluaa olla aina oikeassa. Samoin asioiden jankkaaminen yhä uudelleen ja uudelleen täysin mustavalkoisesti, on osoitus siitä että mielessä on paljon käsittelemättömiä asioita. Vähäisin niistä ei varmasti ole tämä adoptioon annettu poika josta palstalaiset saavat kuulla päivittäin.
Hae ap apua jostain, soita vaikka johonkin auttavaan puhelimeen, mihin hyvänsä että saat ajatuksesi raiteilleen. Ai niin, mutta ethän sinä voi, koska aina löytyy jokua sopiva syy tehdä oman elämänsä eteen jotain.

Vierailija
25/61 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tehnyt itsestään oman elämänsä uhrin. Valttikortteina yleinen kurjuus, rahottomuus, traumaattinen menneisyys ja pysähtynyt nykyisyys. Apua ei halua, vaikka kaukaa jo paistaa kuinka kipeästi sitä tarvitsee. Itsetunto lienee nollassa, sillä tuo itsestään vain negatiivis-sävytteisenä.

Vierailija
26/61 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 15:00"]

Ap:n ajatusmaailma näyttäytyy tällä palstalla sellaiselta, ettei hän ole kovin kykenevä syvällisempään ajatteluun tai kypsään elämänhallintaan. Hänen kommentteja lukiessa tulee mieleen teinityttö joka haluaa olla aina oikeassa. Samoin asioiden jankkaaminen yhä uudelleen ja uudelleen täysin mustavalkoisesti, on osoitus siitä että mielessä on paljon käsittelemättömiä asioita. Vähäisin niistä ei varmasti ole tämä adoptioon annettu poika josta palstalaiset saavat kuulla päivittäin. Hae ap apua jostain, soita vaikka johonkin auttavaan puhelimeen, mihin hyvänsä että saat ajatuksesi raiteilleen. Ai niin, mutta ethän sinä voi, koska aina löytyy jokua sopiva syy tehdä oman elämänsä eteen jotain.

[/quote]Mun ajatukset ovat aivan raiteillaan. Kävin aikanaan terapiassa hyvin pitkään ilman apua. Muut ihmiset laskevat lapseksi sen minkä haluan unohtaa siinä ei terapiat auta jos toiset eivät ymmärrä tilannetta.ap

Vierailija
27/61 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:15"]

Isäsi ja siskosihan pitävät adoptioon antamaasi lasta sukulaisena. Hyvä niin.

Ihan vastahan sinä täällä pohdit koulutusvaihtoehtoja hänelle. Eli olet tekemisissä.

[/quote]Olen vastannut kun hän on kysynyt esim tuota koulutusasiaa mutta nyt poistin hänet face kavereista mistä varmaan saan siskoltani kuulla mutta en halua olla tekemisissä enää lainkaan ja siskoni saa olla jos haluaa.ap

Vierailija
28/61 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 13:55"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 13:51"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 13:46"] [quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 13:45"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 13:42"] [quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 13:37"] Vaikka olet toisen lapsen pois antanut, sinulla on kaksi biologista lasta. Miksi sun pitää jankuttaa tätä samaa asiaa joka päivä? Ei se ensimmäinen lapsi poistu sun elämästä millään vaikka kuinka sitä täällä yrität päivittäin todistaa. [/quote]Mutta eihän sitä toista lasta missään mun papereissa lue jos laskettaisiin että mulla olisi 2 lasta niin kyllä niin lukisi papereissakin.ap [/quote] Eihän sillä ole mitään merkitystä mitä jossain paperissa lukee! Kyllähän itsekin tiedät milä asian oikea laita on. Mitä ihmettä sä oikein haluat tällä todistaa? Lakkaako esikoisesi olemasta todellinen jos paperissa lukee vain merkintä nuorimmaisestasi? [/quote]Tottakai hän lakkaa etenkin kun adoptiopapereissa on hänen vanhempiensa nimet.ap [/quote] Kuka tuon lapsen on synnyttänyt? Kenen geeniperimä? [/quote]Mitä väliä sillä on? adoptiovanhemmat ovat hänen vanhempansa.ap [/quote] kyllä, mutta sinä olet lapsen biologinen äiti ja se ei katoa mihinkään luki papereissa mitä hyvänsä.

[/quote]Sitähän ei kukaan tiedä, kerron aina olevani yhden äiti.ap

[/quote]

Joo, ei paitsi ainakin tuhannet ihmiset palstalla, ja vähän muuallakin.

Vierailija
29/61 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 15:26"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 13:55"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 13:51"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 13:46"] [quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 13:45"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 13:42"] [quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 13:37"] Vaikka olet toisen lapsen pois antanut, sinulla on kaksi biologista lasta. Miksi sun pitää jankuttaa tätä samaa asiaa joka päivä? Ei se ensimmäinen lapsi poistu sun elämästä millään vaikka kuinka sitä täällä yrität päivittäin todistaa. [/quote]Mutta eihän sitä toista lasta missään mun papereissa lue jos laskettaisiin että mulla olisi 2 lasta niin kyllä niin lukisi papereissakin.ap [/quote] Eihän sillä ole mitään merkitystä mitä jossain paperissa lukee! Kyllähän itsekin tiedät milä asian oikea laita on. Mitä ihmettä sä oikein haluat tällä todistaa? Lakkaako esikoisesi olemasta todellinen jos paperissa lukee vain merkintä nuorimmaisestasi? [/quote]Tottakai hän lakkaa etenkin kun adoptiopapereissa on hänen vanhempiensa nimet.ap [/quote] Kuka tuon lapsen on synnyttänyt? Kenen geeniperimä? [/quote]Mitä väliä sillä on? adoptiovanhemmat ovat hänen vanhempansa.ap [/quote] kyllä, mutta sinä olet lapsen biologinen äiti ja se ei katoa mihinkään luki papereissa mitä hyvänsä.

[/quote]Sitähän ei kukaan tiedä, kerron aina olevani yhden äiti.ap

[/quote]

Joo, ei paitsi ainakin tuhannet ihmiset palstalla, ja vähän muuallakin.

[/quote]Palstalaiset tietävät mutta live-elämässä ei tiedäkkään moni.ap

Vierailija
30/61 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 15:24"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 15:00"]

Ap:n ajatusmaailma näyttäytyy tällä palstalla sellaiselta, ettei hän ole kovin kykenevä syvällisempään ajatteluun tai kypsään elämänhallintaan. Hänen kommentteja lukiessa tulee mieleen teinityttö joka haluaa olla aina oikeassa. Samoin asioiden jankkaaminen yhä uudelleen ja uudelleen täysin mustavalkoisesti, on osoitus siitä että mielessä on paljon käsittelemättömiä asioita. Vähäisin niistä ei varmasti ole tämä adoptioon annettu poika josta palstalaiset saavat kuulla päivittäin. Hae ap apua jostain, soita vaikka johonkin auttavaan puhelimeen, mihin hyvänsä että saat ajatuksesi raiteilleen. Ai niin, mutta ethän sinä voi, koska aina löytyy jokua sopiva syy tehdä oman elämänsä eteen jotain.

[/quote]Mun ajatukset ovat aivan raiteillaan. Kävin aikanaan terapiassa hyvin pitkään ilman apua. Muut ihmiset laskevat lapseksi sen minkä haluan unohtaa siinä ei terapiat auta jos toiset eivät ymmärrä tilannetta.ap
[/quote]
Mitä, kävit terapiassa ilman apua?

Vierailija
31/61 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 15:32"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 15:24"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 15:00"] Ap:n ajatusmaailma näyttäytyy tällä palstalla sellaiselta, ettei hän ole kovin kykenevä syvällisempään ajatteluun tai kypsään elämänhallintaan. Hänen kommentteja lukiessa tulee mieleen teinityttö joka haluaa olla aina oikeassa. Samoin asioiden jankkaaminen yhä uudelleen ja uudelleen täysin mustavalkoisesti, on osoitus siitä että mielessä on paljon käsittelemättömiä asioita. Vähäisin niistä ei varmasti ole tämä adoptioon annettu poika josta palstalaiset saavat kuulla päivittäin. Hae ap apua jostain, soita vaikka johonkin auttavaan puhelimeen, mihin hyvänsä että saat ajatuksesi raiteilleen. Ai niin, mutta ethän sinä voi, koska aina löytyy jokua sopiva syy tehdä oman elämänsä eteen jotain. [/quote]Mun ajatukset ovat aivan raiteillaan. Kävin aikanaan terapiassa hyvin pitkään ilman apua. Muut ihmiset laskevat lapseksi sen minkä haluan unohtaa siinä ei terapiat auta jos toiset eivät ymmärrä tilannetta.ap [/quote] Mitä, kävit terapiassa ilman apua?

[/quote]Kävin terapiassa enkä saanut siitä terapiasta mitään apua.ap

Vierailija
32/61 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun ajatukset olisi raiteillaan ja olisit sinut adoption ym suhteen, et tuntisi tarvetta jankata siitä täällä päivittäin.

Vierailija
33/61 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa länkyttämästä, ketään täällä ei enää kiinnosta sun adoptiotraumasi!!!

Vierailija
34/61 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 15:35"]

Jos sun ajatukset olisi raiteillaan ja olisit sinut adoption ym suhteen, et tuntisi tarvetta jankata siitä täällä päivittäin.

[/quote]En ole sinut sen asian suhteen etten voi pitää normaalisti yhteyttä isääni enkä voinut edes 80v synttäreille mennä tämän asian takia. Haluaisin että hekin voisivat tämän unohtaa ja ymmärtäisivät että minulla on vain yksi lapsi tämä nuorempi.ap

Vierailija
35/61 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi sai raiskauksesta alkunsa ja sinä mulkero pilaat sen takia lapsen koko elämän. Aattelisit joskus muutakin kuin itteesi.

Vierailija
36/61 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 15:39"]

Lapsi sai raiskauksesta alkunsa ja sinä mulkero pilaat sen takia lapsen koko elämän. Aattelisit joskus muutakin kuin itteesi.

[/quote]Miten mä sen pilaan? hänhän sai elämän kun en tehnyt aborttia ja vanhemmatkin hän sai.ap

Vierailija
37/61 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 15:35"]

[/quote]En ole sinut sen asian suhteen etten voi pitää normaalisti yhteyttä isääni enkä voinut edes 80v synttäreille mennä tämän asian takia. Haluaisin että hekin voisivat tämän unohtaa ja ymmärtäisivät että minulla on vain yksi lapsi tämä nuorempi.ap
[/quote]
Ihan itse olet vankilasi luonut. Muidenkin muka pitäisi leikkiä sun mielikuvitusleikkejäsi ettei koko lasta ole ikinä ollutkaan.

Vierailija
38/61 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 15:35"]

[/quote]
No eihän isäsi tietenkään tyttären poikaansa unohda.
Ja miksi esikoisesi estää yhteydenpidon isääsi? Tuskin hän isäsi luona jatkuvasti on.

Vierailija
39/61 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 15:42"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 15:35"] Jos sun ajatukset olisi raiteillaan ja olisit sinut adoption ym suhteen, et tuntisi tarvetta jankata siitä täällä päivittäin. [/quote]En ole sinut sen asian suhteen etten voi pitää normaalisti yhteyttä isääni enkä voinut edes 80v synttäreille mennä tämän asian takia. Haluaisin että hekin voisivat tämän unohtaa ja ymmärtäisivät että minulla on vain yksi lapsi tämä nuorempi.ap [/quote] No eihän isäsi tietenkään tyttären poikaansa unohda. Ja miksi esikoisesi estää yhteydenpidon isääsi? Tuskin hän isäsi luona jatkuvasti on.

[/quote]Estää se etten halua että hän kertoo mitään tälle nuoremmalle lapselle hänestä ja se ei tunnu onnistuvan.ap

Vierailija
40/61 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 15:39"]

[/quote]Miten mä sen pilaan? hänhän sai elämän kun en tehnyt aborttia ja vanhemmatkin hän sai.ap
[/quote]
Sehän eli vuosia? sun kanssasi eli hylkäsit sen. Se tietää että sä olet sen äiti ja taas olet tyrkkimässä sitä pois elämästäsi eli hylkäät taas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan