Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita minimalisteja? Nuukailuvinkkinne nyt elinkustannusten noustessa?

Vierailija
22.03.2022 |

Olen onneksi aika maanläheinen ja nukkavieru muutenkin, mutta kiinnostaa: Mikä on itsellenne isoin tai erikoisin juttu, josta olette nyt ajatelleet säästää?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Ja tarkiskin itse, näemmä liikennekäyttöön otto tulee voimaan heti ainakin Trafin puolesta, jos vakuutusyhtiön suunnalta onnistuu myös.

Vierailija
42/46 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin vähän ehkä huvittavankin tavan nuukailla. Kaupoissahan myydään joitain vihanneksia valmispakkauksissa ja viivakoodilla. Näihin on asetettu valmiiksi jokin paino mutta oikea paino voi olla huomattavasti enemmän. Joskus saattaa saada halvemmalla ostettua tällaisen, kuin jos punnitsisi itse jonkun näennäisesti kilohinnaltaan matalemman tuotteen. Tuo ero painossa voi oikeasti olla huomattavankin suuri ilmoitettuun, esim jotkut parsakaalit ja kukkakaalit saatetaan pakata kokonaisina ja myydään samalla hinnalla oli massa mikä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-En käy kampaajalla. Oma väri pitkässä tukassa, latvat tasoitan itse pari kertaa vuodessa. Hoitoaineenkin käytön lopetin kun en huomannut tukassa mitään eroa, hiukset on paksut ja ihan hyvinvoivan oloiset.

Vierailija
44/46 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön ilmaiseksi tinder säätöjen luona. Eilenkin menin yhdelle kylään ja söin illallisen plus punaviinit ja aamulla tukeva aamupala.

Jos pyydän luokseni niin käsken tuoda mukanansa esim. Pitsan.

Tuntuu tämä järjestely sopivan tapailemilleni miehille erittäin hyvin 🤷‍♀️

Vierailija
45/46 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en valitettavasti voi vastata, koska olen maksimalisti.

Nuuka kuin mikä, mutta silti. Enemmän on enemmän. Nuukailussakin.

Vierailija
46/46 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön ilmaiseksi tinder säätöjen luona. Eilenkin menin yhdelle kylään ja söin illallisen plus punaviinit ja aamulla tukeva aamupala.

Jos pyydän luokseni niin käsken tuoda mukanansa esim. Pitsan.

Tuntuu tämä järjestely sopivan tapailemilleni miehille erittäin hyvin 🤷‍♀️

Olet itsekin kyllä mies joka unelmoi että noin tapahtuisi. Yksikään nainen ei halua ilmaista ruokaa tinder-tyypeiltä heti aluksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän