Muita minimalisteja? Nuukailuvinkkinne nyt elinkustannusten noustessa?
Olen onneksi aika maanläheinen ja nukkavieru muutenkin, mutta kiinnostaa: Mikä on itsellenne isoin tai erikoisin juttu, josta olette nyt ajatelleet säästää?
Kommentit (46)
Löysin vähän ehkä huvittavankin tavan nuukailla. Kaupoissahan myydään joitain vihanneksia valmispakkauksissa ja viivakoodilla. Näihin on asetettu valmiiksi jokin paino mutta oikea paino voi olla huomattavasti enemmän. Joskus saattaa saada halvemmalla ostettua tällaisen, kuin jos punnitsisi itse jonkun näennäisesti kilohinnaltaan matalemman tuotteen. Tuo ero painossa voi oikeasti olla huomattavankin suuri ilmoitettuun, esim jotkut parsakaalit ja kukkakaalit saatetaan pakata kokonaisina ja myydään samalla hinnalla oli massa mikä tahansa.
-En käy kampaajalla. Oma väri pitkässä tukassa, latvat tasoitan itse pari kertaa vuodessa. Hoitoaineenkin käytön lopetin kun en huomannut tukassa mitään eroa, hiukset on paksut ja ihan hyvinvoivan oloiset.
Syön ilmaiseksi tinder säätöjen luona. Eilenkin menin yhdelle kylään ja söin illallisen plus punaviinit ja aamulla tukeva aamupala.
Jos pyydän luokseni niin käsken tuoda mukanansa esim. Pitsan.
Tuntuu tämä järjestely sopivan tapailemilleni miehille erittäin hyvin 🤷♀️
Minä en valitettavasti voi vastata, koska olen maksimalisti.
Nuuka kuin mikä, mutta silti. Enemmän on enemmän. Nuukailussakin.
Vierailija kirjoitti:
Syön ilmaiseksi tinder säätöjen luona. Eilenkin menin yhdelle kylään ja söin illallisen plus punaviinit ja aamulla tukeva aamupala.
Jos pyydän luokseni niin käsken tuoda mukanansa esim. Pitsan.
Tuntuu tämä järjestely sopivan tapailemilleni miehille erittäin hyvin 🤷♀️
Olet itsekin kyllä mies joka unelmoi että noin tapahtuisi. Yksikään nainen ei halua ilmaista ruokaa tinder-tyypeiltä heti aluksi.
^Ja tarkiskin itse, näemmä liikennekäyttöön otto tulee voimaan heti ainakin Trafin puolesta, jos vakuutusyhtiön suunnalta onnistuu myös.