Miksi ihmeessä koulut eivät voi alkaa aina klo 8??
Tytöllä alkaa vain yhtenä päivänä kasilta, muulloin klo 9 tai 10. Joutuu siis lähtemään itsekseen kouluun. Yritin muuttaa omaa työaikaa, muttei onnistunut :(
Kommentit (43)
Että kun mulla on aamuvuoro, niin lasten koulu alkais klo 7.30 ja päättyis klo 15.30. Sit kun mulla on iltavuoro, niin koulu vois alkaa klo 13 ja päättyä klo 21.45. toi sopis meijän rytmjiin parhaiten
Todella suuri osa ihmisistä menee aina samaan aikaan töihin 6-8 välillä. Esim. hoitohenkilökunta, tehtaassa työskentelevät. Ei vuorotyöhön voi mennä koska sattuu. Edellinen vuoro pääsee kotiin vasta kun seuraavat tulevat!!!!
eikö nykyään suurin osa päivätyötä tekevistä mene ysin maissa? Tai on joustava työaika.
Ainakaan kukaan tuttuni ei ole töissäm joissa on pakko olla kasilta, jos ei itse halua.
että koulu alkaisi aikaisintaan klo 9, sillä silloin minun ei tarvitsisi lähteä kotoa puoli seitsemältä lähtevällä bussilla, jotta ehdin katsoa kaikki viimehetken asiat kuntoon vielä aamulla koululla. Se ei vaan ole mahdollista joinakin aamuina, joten sitten tämä ope vaan herää tosi aikaisin ja kipittää bussille. Eikä ole tullut mieleen valittaa.