Sinkkuelämän kaksi viimeistä jaksoa ovat helvetin ahdistavia!
Siis ne joissa Carrie on Pariisissa.
Ahdistutteko tekin niistä?
Kommentit (10)
Joo. Koska se äijä on niin ällöttävä. Yök yök yök, nolla kemia Carrien ja sen välillä.
Joo, kyllä mullakin vähän. Just koska se äijä on täysurpo. Etenkin se kohtaus jossa Carrien juhlat menee pieleen kun joutuu sen valopään näyttelyyn ja kuitenkin jää yksin. Ja se kai olikin tarkoitus että Carrie kuuluu Nykiin ei mihinkään Pariisiin.jossa on aivan orpona
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 00:05"]Miksi pitäisi, mikä niissä aiheuttaa ahdistusta sinussa?
[/quote]
Liikaa koskettavia kohtauksia. Se musiikki joka tulee siinä, kun Carrie odottaa leveähelmainen mekko päällä sängyssä venäläistä on niin surullinen että nykyään kelaan sen aina yli.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 00:06"]Joo. Koska se äijä on niin ällöttävä. Yök yök yök, nolla kemia Carrien ja sen välillä.
[/quote]
En tosiaan minäkään ymmärä miksi he ylipäätään alkoivat seurustella! Ap
Tietääkö joko voiko ton viimeisimmän jakson katosoa jostain netistä? Katsomosta/AVAn sivuilta en ainakaan löytänyt?
Mua ihmetytti miten Carrie jo viikossa (?) kypsyi Pariisiin ja ikävöi ystäviään niin paljon. Ihmeen ripustautuvaa meininkiä, kyllä Pariisissa riittää helposti katsottavaa viikoksi vaikka joutuisikin viettämään suuren osan päivästä yksin.
En muuten minäkään oikein tajunnut miten Carrie päätyi yhteen venäläisen kanssa, tuntuivat olevan niin eri maailmoista.
Eniten mua ehkä häiritsee se, miten Carrien jenkkiys tulee niissä jaksoissa ilmi. Pariisissa se ei olekaan enää itsenäinen cosmopoliitti, vaan eksynyt ja vähän juntti.
Minua niissä jaksoissa ahdistaa se, että hyvälle sarjalle kirjoitettiin niin huono loppu. Carriesta tehtiin yli-ikäinen teini, joka päättää muuttaa ulkomaille oudon äijän perässä kuin uhmassa. Sit tulee itkupotkuraivari kun ukko ei ehdikään hyysäämään prinsessaa 24/7 ekan viikon aikana, vaan Carrien 40 v. pitäis itse päästä elämän alkuun ja sopeutua. Vaikka Carrien rooli oli koko sarjan ajan enemmän ja vähemmän pissismäinen, ei loppu ole mitenkään uskottava.
Miksi pitäisi, mikä niissä aiheuttaa ahdistusta sinussa?