Rintaliivien rinnakkaiskoot, mitä ihmettä?
Oon siis koittanut lukea vaikka kuinka monta tekstiä ja katsellut taulukkoja, mutta en oo varma ymmärränkö siltikään tota rintaliivien rinnakkaiskokoa oikein.
Mittani ovat rintojen alta 100cm ja rintojen päältä 112cm. Näiden mittojen mukaan koko olisi 95D tai 90F. Onko tää nyt sit oikein? Ihmekään kun rintaliivit tuntuneet jo pidemmän aikaa todella epämukavilta, kun mukamas asiantuntevassa liikkeessä mun kooksi sanottiin 85B ja tuon kokoisia liivejä oon ostellut. Tuntuvat aina sovituskopissa hyviltä, mutta käytössä onkin sit ihan toinen juttu. Jotenkin vaan noi D ja F-kupit kuulostavat niin kamalan isoilta, kun eivät rintani nyt niin kovin isoilta kuitenkaan näytä..
Kommentit (104)
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:39"]
Paljonko täällä porukka on valmiita maksamaan hyvistä liiveistä? Monetko liivit teillä on?
[/quote]
Olen valmis maksamaan 100-150. Kahdet liivit on tällä hetkellä.
Jes, huomenna saapuu postissa muutamat uudet rinaliivit kahdessa eri koossa. En malta odottaa että pääsen testaamaan niitä, toivottavasti ovat sopivia! :) Ap
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 17:05"]
Jes, huomenna saapuu postissa muutamat uudet rinaliivit kahdessa eri koossa. En malta odottaa että pääsen testaamaan niitä, toivottavasti ovat sopivia! :) Ap
[/quote]
Tee tänne sitten päivitys!
Täälläkin yksi lyhyt ja hieman pyöreä nainen, jolle tuntuu oikeanlaisten liivien löytäminen olevan todella vaikeaa. Koskaan ne ei sitten käytössä olekaan mukavat vaikka sovittaessa muka siltä tuntuvat. Monetkohan liivit tuolla kaapissa nytkin lojuu käyttämättömänä ja yhtiäkään hyviä ei ole :(