Housea katsonneet!!
Katselen ekaa kautta ja tämä nuori tohtori nainen käy kuumana Houseen pakotti treffeille kanssaan ym.mutta en saa selvää että eikö tota Housea oikeasti kiinnosta?Tuleeko ne rakastumaan ja niiden suhde saamaan täyttymyksensä?Ei kai tää tule kaheksaa kautta olemaan mitään niitten haikeeta juupas eipäs draamaa?Sellasta en halua katella.Onpas muuten kertakaikkiaan hirveän,hirveän ihana mies tuo Hugh Laurie!Tämä tuli niin puskista kun olen jotenkin pitänny häntä vaan jonain äijänkäppänänä mutta eipä hän näissä ekoissa jaksoissa ole ku joku 45v.
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 23:03"]Katselen ekaa kautta ja tämä nuori tohtori nainen käy kuumana Houseen pakotti treffeille kanssaan ym.mutta en saa selvää että eikö tota Housea oikeasti kiinnosta?Tuleeko ne rakastumaan ja niiden suhde saamaan täyttymyksensä?Ei kai tää tule kaheksaa kautta olemaan mitään niitten haikeeta juupas eipäs draamaa?Sellasta en halua katella.Onpas muuten kertakaikkiaan hirveän,hirveän ihana mies tuo Hugh Laurie!Tämä tuli niin puskista kun olen jotenkin pitänny häntä vaan jonain äijänkäppänänä mutta eipä hän näissä ekoissa jaksoissa ole ku joku 45v.
[/quote]
Ei ole ainut ihmissuhdekuvio Housessa. Nou hätä.
Oho, onpa nuori.
En edes muista, että siellä olisi joku nuori lääkäri ollut. Semmoisen ikäisensä tummatukkaisen kansssa sillä oli useampssn.kertaan suhdrtta, luulen.
Ei päädy Cameronin kanssa yhteen vaan Cuddyn.
No katso ja ota selvää.
Spoiler: Housella on noiden 8 vuoden aikana tasan 3 OIKEAA naista, siis sellaista joiden kanssa haluaisi olla ja rakastaa
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 23:09"]No katso ja ota selvää.
Spoiler: Housella on noiden 8 vuoden aikana tasan 3 OIKEAA naista, siis sellaista joiden kanssa haluaisi olla ja rakastaa
[/quote]
Voi herramunjee antakaa mun olla neljäs!
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 23:08"]Ei päädy Cameronin kanssa yhteen vaan Cuddyn.
[/quote]
Eihän ne kauaa ollu
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 23:09"]No katso ja ota selvää.
[/quote]
Onko toi Cameron yks niistä?
Mä rakastuin siihe aussiin Robert Chase- Jesse Spencer :D
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 23:09"]No katso ja ota selvää.
[/quote]
[/quote]
Ei oo vaikka tais niillä jtn pikkusutinaa olla
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 23:15"]Mä rakastuin siihe aussiin Robert Chase- Jesse Spencer :D
[/quote]
eikö se ollu kihloissa sen Cameronin kanssa?siis ne näyttelijät oikeasti.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 23:15"]Mä rakastuin siihe aussiin Robert Chase- Jesse Spencer :D
[/quote]
eikö se ollu kihloissa sen Cameronin kanssa?siis ne näyttelijät oikeasti.
[/quote]
Oli vaii :0 mutta siis erosivat? :(
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 23:17"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 23:15"]Mä rakastuin siihe aussiin Robert Chase- Jesse Spencer :D [/quote] eikö se ollu kihloissa sen Cameronin kanssa?siis ne näyttelijät oikeasti.
[/quote]
Ne oli naimisissa hetken aikaa.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 23:15"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 23:09"]No katso ja ota selvää. Spoiler: Housella on noiden 8 vuoden aikana tasan 3 OIKEAA naista, siis sellaista joiden kanssa haluaisi olla ja rakastaa [/quote] Onko toi Cameron yks niistä?
[/quote]
Ei mutta niillä oli hyvä UST
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 23:17"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 23:15"]Mä rakastuin siihe aussiin Robert Chase- Jesse Spencer :D [/quote] eikö se ollu kihloissa sen Cameronin kanssa?siis ne näyttelijät oikeasti.
[/quote]
Ne oli naimisissa hetken aikaa.
[/quote]
Kihloissa olivat naimisiin eivät kerenneet!mitä tarkottaa UST?
Tää alko ja loppu samana vuonna Täykkäreitten kanssa olivat mun lemppareita.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 23:09"]No katso ja ota selvää.
[/quote]
[/quote]
Ei.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 23:26"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 23:17"] [quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 23:15"]Mä rakastuin siihe aussiin Robert Chase- Jesse Spencer :D [/quote] eikö se ollu kihloissa sen Cameronin kanssa?siis ne näyttelijät oikeasti. [/quote] Ne oli naimisissa hetken aikaa. [/quote] Kihloissa olivat naimisiin eivät kerenneet!mitä tarkottaa UST?
[/quote]
Unresolved Sexual Tension
Mäkin kävin nuorena tyttönä ihan kuumana Houseen mutta sitten tuli Mad Men ja Don ja sen perään Good Wife ja Will;-D
Eikö se loppunnutkin jo satavuotta sitten?Miten täällä kukaan vois muistaa..