Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tällaisesta parisuhteesta?

Vierailija
02.09.2015 |

Olemme molemmat miehen kanssa hieman alle 30v. Olen itse työttömänä vastavalmistuneena, kuitenkin aktiivisesti töitä hakien. Mies tekee pääosin töitä kotoa käsin yrittäjänä. Heräämme yleensä klo 10 ja alamme omiin puuhiin. Saatamme käydä iltapäivällä kaupassa. Mies lopettaa koneella istumisen klo 22-24, jonka jälkeen on hänen mielestään parisuhdeaikaa eli katsomme elokuvan nukkumaanmennessä. On aika yksinäinen olo. Jos olen asiasta koittanut keskustella, mies sanoo antavansa minulle paljonkin huomiota (käy kerran-pari päivässä halaamassa minua samalla kun hakee vaikka ruokaa). Mies tuntuu vain olevan kovin kiireinen töiden, kavereiden ja harrastusten kanssa, etten tiedä mihin kohti mahtuisin. Toki minä toimin kodinhuoltajana, siivoojan ja pyykkääjänä sillä en viihdy sotkuisessa kodissa. Seksielämääkään ei oikein ole, halut ovat kadonneet minulta. Olisiko jollain neuvoja/mielipidettä tähän tilanteeseen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano pahalla, mutta minusta sinä teet asioista ongelman.

Vierailija
2/5 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:48"]En sano pahalla, mutta minusta sinä teet asioista ongelman.
[/quote]
Haluaisitko tarkentaa? -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tyytyä tuollaiseen. Etsi mies, jonka kanssa voit jakaa elämän.

Vierailija
4/5 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, että miehesi tekee kovasti töitä (koska on pakko etenkin yrittäjänä), mutta hän kuitenkin osoittaa sinulle huomiota/rakkautta halailemalla sinua. Seksihalut ovat kuitenkin miehellä tallella vai ymmärsinkö väärin..? Olettko keskustelleet suhteesta ja siitä mitä kummatkin siltä toivovat? Onko mahdollisuutta että mies pystyisi joskus irtautumaan töistä, jotta voisitte yhdessä tehdä suhdetta vahvistavia asioita, esim. reissu jonnekin, illallinen? Ymmärrän toki, että sinusta tuntuu välillä siltä että mies pistää kaverit edellesi, mutta kai nekin asiat voivat olla keskusteltavissa. Monille on tärkeää ylläpitää niitä kaverisuhteita joskus tiiviimmin (omaa aikaa), mutta se ei oikeuta kumppanin huomion "laiminlyömiseen". Kyllä myös mun mies viettää ystäviensä kanssa toisinaan paljon aikaa, vaikka tekee kahta työtä samalla. Välillä se mua ärsyttää, mutta koitan ymmärtää myös sen puolesta

Vierailija
5/5 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika myöhään te nukutte! Herätkää kahdeksalta ja mies pääsee töihinsä käsiksi aikaisemmin & voi lopettaa ajoissa. 

Sikäli en kannata sitä, että "vaatii" puolison aikaa. hommaa itsellesi omia harrastuksia, mene ja tee! Siten et nyhjää niin vaativaisena puolisosi vierellä ja yllättäen sinun seurasi saattaakin alkaa kiinnostaa enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi