Tulin kotiin ja löysin kissan sängystäni.
On tämä nyt kanssa. Ikkuna on ollut auki ja YLLÄTYS kissa nukkui tyytyväisenä sängyssäni. Jonkunhan tuo on. Hyväkuntoinen ja seurallinen. Seuraa minua ja on kun kotonaan. Ruokaa en anna, ettei kotiudu liikaa. Sateeseen en viitsi heittää. Lähtekööt kotiinsa, jos siltä tuntuu. Huomenna täytyy soittaa löytöeläintaloon, jos ei ole äkännyt poistua. Karkurit.info tarkastettu.
Huoh.
Kommentit (25)
Rakastan kissoja, mutta jos kotiini eksyisi vieras kissa, veisin kissan ulos. Jos se on tullut ulkoa kotiin, osaa se varmasti myös mennä omaan kotiinsa. Jos paikka on vilkasliikenteinen tai muuten vaarallinen, ottaisin yhteyttä alueen eläinsuojeluun. Ruuan tarjoaminen vieraalle kissalle on tervetulotoivotus!
Tulisipa minunkin kotiini kissa ihan itsekseen, alkaa seniori kissani kaipailla jo vanhoille päivilleen seuraa päiviksi. Naapurin kissa kyllä kävi kerran tuulikaapissa haistelemassa, mutta oli valjaissa ja perässä tuli myös kissan ulkoiluttaja :D Mitäs jätin oven auki.
Meidänkin sängyssä käy jonkun kissa pesemässä ahterinsa. Tulee mouruten ikkunasta sisään ja häipyy hetken päästä samaa reittiä. Outo tapaus.
Laita sille sitten sinne ulos vesikippo ja ruokakuppi ja katso, miten janoinen ja nälkäinen se on. Sitten voit katsoa, mihin suuntaan se lähtee käppäilemään vai onko ihan neuvoton.
Heh, mä löysin kerran naapurin kissan saunastani... Siellä oli makoisasti kaikessa rauhassa nukkumassa kun naapurit huhuilivat kissaansa takapihalla :D Olin hetkisen tuulettanut asuntoani takaovi auki.