Salkkarispekulointia, kuka on murhaaja?
Kuka murhasi Heikin? Mitä veikkaatte? Mä uskon että Aki tai Sebastian.. Toisaalta Jiri ja ehkä Ismo.. :D ei oikeesti käryäkään, mitä te ootte miettiny asiasta? (joojoo, mulla on muutakin elämää ku Salkkarit, kiva kuitenkin spekuloida)
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:53"]Mistä vetoa et ton Alissan äiti on Martina Aitolehti, senhän piti tulla sarjaan nyt syksyllä?
[/quote]mistä oikee luit ;__;
[/quote]
7 vastaa: Keväällä tosiaan luin jostain maikkarin uutisista vai mistä olikaan, että Aitolehti tulee sarjaan. Ton Alissa-äiti-kuvion päättelin itse, en tiedä mistä tuli mieleen :D saa nähdä pitääkö paikkaansa!
Kivasti Kalle laitto Iljan kopan pöydälle sillai et pääpuoli oli melkee kokonaan pöydän ulkopuolella.. :D
Se on se evan kakara ja severi yhessä. Kuuli jotenkin, että oli melkeen raiskannu evan ja päättivät kostaa.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:06"]Se on se evan kakara ja severi yhessä. Kuuli jotenkin, että oli melkeen raiskannu evan ja päättivät kostaa.
[/quote]
Jep, psyko-Severi vauhdissa.. :D
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:53"]Mistä vetoa et ton Alissan äiti on Martina Aitolehti, senhän piti tulla sarjaan nyt syksyllä?
[/quote]mistä oikee luit ;__;
[/quote]
7 vastaa: Keväällä tosiaan luin jostain maikkarin uutisista vai mistä olikaan, että Aitolehti tulee sarjaan. Ton Alissa-äiti-kuvion päättelin itse, en tiedä mistä tuli mieleen :D saa nähdä pitääkö paikkaansa!
[/quote]
Mä aloin miettiä tota Martina ja Alissa juttua jo keväällä. On niissä sen verran paljon samaa näköä että ihmettelen jos eivät ole sarjassa äiti ja tytär
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:08"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:53"]Mistä vetoa et ton Alissan äiti on Martina Aitolehti, senhän piti tulla sarjaan nyt syksyllä? [/quote]mistä oikee luit ;__; [/quote] 7 vastaa: Keväällä tosiaan luin jostain maikkarin uutisista vai mistä olikaan, että Aitolehti tulee sarjaan. Ton Alissa-äiti-kuvion päättelin itse, en tiedä mistä tuli mieleen :D saa nähdä pitääkö paikkaansa! [/quote] Mä aloin miettiä tota Martina ja Alissa juttua jo keväällä. On niissä sen verran paljon samaa näköä että ihmettelen jos eivät ole sarjassa äiti ja tytär
[/quote]Myöhemmin sitten tietysti paljastuu, että myös Seppo on Alissan isäehdokas. Eikö Martina Aitolehti esittänyt Sepon salarakasta?
Tale. Ei halunnut lähteä Bostoniin
tai sitten joku maahanmuuttaja, kun viereen pystytetty VOK!
Mitä luulette, jääkö se naispoliisi sarjaan vakituisemmin? Itse veikkaan että sillä tulee sutinaa sebastianin kanssa ja monica tulee mustasukkaiseksi, jolloin paljastaa sebastianin murhanneet heikin vaikka oli itse avittamassa.
Tässä on oikeastaan ainakin 5 vaihtoehtoa:
1. Joku nykyisistä hahmoista
2. Joku jo sarjasta poistunut "vanha tuttu"
3. Joku kokonaan uusi, sarjaan tuleva hahmo
4. Heikin kuolema oli itsemurha
5. Heikin kuolema oli onnettomuus
Oikeastaan nuo kaikki ovat mahdollisia, kun kyse on Salkkareista. Joku nykyisistä hahmoista voi olla murhaaja mutta saattaa hyvinkin olla, että joskus myöhemmin murhaajaksi paljastuu jokin vanha tuttu tai täysin uusi hahmo tai sitten Heikin kuolema on ollut itsemurha tai onnettomuus.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:34"]Mitä luulette, jääkö se naispoliisi sarjaan vakituisemmin? Itse veikkaan että sillä tulee sutinaa sebastianin kanssa ja monica tulee mustasukkaiseksi, jolloin paljastaa sebastianin murhanneet heikin vaikka oli itse avittamassa.
[/quote]
Ainakin sen naama on alkutunnareissa Camillan tilalla.
Hahaa ja niin paljastui että kaiken takana on Martina aitolehti jonka hahmo on murhaaja. Voi kiesus
Mä en usko että murhaaja olisi Aki. Ismo ennemmin. Tai sitten Alissan mutsi jonka Heikki oli ulkomailla raiskannut.