Minulla on isot rinnat ja muuten olen hoikka
Ja haluan sanoa teille kaikille naisille, joilta saan jatkuvasti halveksuvia katseita: te ette halua tätä. Olen 166cm pitkä, muuten hoikka ja muutenkin heiveröinen, mutta minulla on E-kupin rinnat.
Naiset kahdehtivat aina ja katsovat halveksuen, ja haluaisin sanoa teille: nämä rinnat aiheuttavat minulle jatkuvia selkä- ja hartiakipuja, vaatteet eivät usein istu kunnolla ja rintani näyttävät feikeiltä. Lisäksi saan paljon ei-toivottua huomiota miehiltä, joka vaan ahdistaa (vaikka en todellakaan edes pukeudu provosoivasti). Tekisin mitä vain, että saisin rinnat C- tai B-kupiksi.
Minulla sattuu olemaan isot rinnat suhteessa muuhun vartaloon, mutta se ei tee minusta typerää bimboa, eikä se oikeuta koskemaan rintoihini ilman lupaa. Kiitos.
Kommentit (28)
Mene terveyskeskukseen kattomaan, jos saisit lähetteen pienennysleikkaukseen. Itsen olen parhaillaan leikkausjonossa.
Kuulostaa provolta, laita kuva tai ei uskota.
Ap, ei kuulosta kauhean isoilta noi sun rinnat mun korvaan. Ja sun rinnat ei todellakaan paina niin paljon, että aiheuttais hirveesti niitä niska ja hartia ongelmia, ainakaan jos käytät kunnon liivejä.
Ja tosiaan ap:n mitoilla tuskin pienennysleikkaukseen kunnallisessa pääsee, koska noi ap:n rinnat ei tosiaan ole mitenkään järjettömän suuret, vaikka kuinka pieni muuten oliskin.
T: eräs jolla oli jo 15 vuotiaana mitat 172/58/70F/G
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:31"]
Ap, ei kuulosta kauhean isoilta noi sun rinnat mun korvaan. Ja sun rinnat ei todellakaan paina niin paljon, että aiheuttais hirveesti niitä niska ja hartia ongelmia, ainakaan jos käytät kunnon liivejä.
Ja tosiaan ap:n mitoilla tuskin pienennysleikkaukseen kunnallisessa pääsee, koska noi ap:n rinnat ei tosiaan ole mitenkään järjettömän suuret, vaikka kuinka pieni muuten oliskin.
T: eräs jolla oli jo 15 vuotiaana mitat 172/58/70F/G
[/quote]
Voihan sillä olla isotkin rinnat, kuppikoko vaan on hakusessa. Mutta tosiaan E kuppi ei kovin suuri vielä ole jos on pieni ympärysmitta.
Voit päästä julkiselle rintojen pienennysleikkaukseen, jos kriteerit täyttyvät:
Kiireettömän leikkaushoidon perusteet erikoissairaanhoidossa (pisteytys 0–100)
Leikkaushoidon aiheellisuus perustuu aina yksilölliseen arvioon. Hoitoon pääsyn perusteena on 50 pisteen raja, josta poikkeavat hoitopäätökset on perusteltava kirjallisesti. Vaikka pisteraja ylittyy, leikkausta ei tehdä, jos siitä ei ole odotettavissa hyötyä potilaan liitännäissairaudet ja muut tekijät huomioiden.
Rinnan koko: kaulakuoppa-nänni (jugulum-mamilla) mitta
40 pistettä Alle 27 cm
50 pistettä 27–31 cm
60 pistettä Yli 31 cm
Niska- ja hartiaoireet
0–20 pistettä Kun painoindeksi* on alle 30
0–10 pistettä Kun painoindeksi on 30–35
0 pistettä Kun painoindeksi on yli 35
Toimintakyvyn rajoittuminen
0–20 pistettä Kun painoindeksi alle 30
0–10 pistettä Kun painoindeksi 30–35
0 pistettä Kun painoindeksi yli 35
(Koetan saada vähän selvemmäksi, kun äskeiseen ei tullut rivinvälejä)
Voit päästä julkiselle rintojen pienennysleikkaukseen, jos kriteerit täyttyvät:
Kiireettömän leikkaushoidon perusteet erikoissairaanhoidossa (pisteytys 0–100)
Leikkaushoidon aiheellisuus perustuu aina yksilölliseen arvioon. Hoitoon pääsyn perusteena on 50 pisteen raja, josta poikkeavat hoitopäätökset on perusteltava kirjallisesti. Vaikka pisteraja ylittyy, leikkausta ei tehdä, jos siitä ei ole odotettavissa hyötyä potilaan liitännäissairaudet ja muut tekijät huomioiden.
Rinnan koko: kaulakuoppa-nänni (jugulum-mamilla) mitta
40 pistettä Alle 27 cm
50 pistettä 27–31 cm
60 pistettä Yli 31 cm
Niska- ja hartiaoireet
0–20 pistettä Kun painoindeksi* on alle 30
0–10 pistettä Kun painoindeksi on 30–35
0 pistettä Kun painoindeksi on yli 35
Toimintakyvyn rajoittuminen
0–20 pistettä Kun painoindeksi alle 30
0–10 pistettä Kun painoindeksi 30–35
0 pistettä Kun painoindeksi yli 35
Sun kyömyniskaa ne varmaan katsoo, kun rinnat on painaneet kenoon. Mulla on monella ystävällä tosi suuret rinnat sirossa kropassa ja selkäranta alkanut vääntymään kasaan nuorena jo.