Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on isot rinnat ja muuten olen hoikka

Vierailija
02.09.2015 |

Ja haluan sanoa teille kaikille naisille, joilta saan jatkuvasti halveksuvia katseita: te ette halua tätä. Olen 166cm pitkä, muuten hoikka ja muutenkin heiveröinen, mutta minulla on E-kupin rinnat.
Naiset kahdehtivat aina ja katsovat halveksuen, ja haluaisin sanoa teille: nämä rinnat aiheuttavat minulle jatkuvia selkä- ja hartiakipuja, vaatteet eivät usein istu kunnolla ja rintani näyttävät feikeiltä. Lisäksi saan paljon ei-toivottua huomiota miehiltä, joka vaan ahdistaa (vaikka en todellakaan edes pukeudu provosoivasti). Tekisin mitä vain, että saisin rinnat C- tai B-kupiksi.
Minulla sattuu olemaan isot rinnat suhteessa muuhun vartaloon, mutta se ei tee minusta typerää bimboa, eikä se oikeuta koskemaan rintoihini ilman lupaa. Kiitos.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:Ddddddd

Vierailija
2/28 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:40"]

Ja haluan sanoa teille kaikille naisille, joilta saan jatkuvasti halveksuvia katseita: te ette halua tätä. Olen 166cm pitkä, muuten hoikka ja muutenkin heiveröinen, mutta minulla on E-kupin rinnat. Naiset kahdehtivat aina ja katsovat halveksuen, ja haluaisin sanoa teille: nämä rinnat aiheuttavat minulle jatkuvia selkä- ja hartiakipuja, vaatteet eivät usein istu kunnolla ja rintani näyttävät feikeiltä. Lisäksi saan paljon ei-toivottua huomiota miehiltä, joka vaan ahdistaa (vaikka en todellakaan edes pukeudu provosoivasti). Tekisin mitä vain, että saisin rinnat C- tai B-kupiksi. Minulla sattuu olemaan isot rinnat suhteessa muuhun vartaloon, mutta se ei tee minusta typerää bimboa, eikä se oikeuta koskemaan rintoihini ilman lupaa. Kiitos.

[/quote]

Tosissasi kuvittelet, että naiset, jotka sinua katsovat kadehtivat? Et kuulosta täysipäiseltä, olet fiksoitunut ja fokusoitunut tisseihisi. Onnea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:40"]

Ja haluan sanoa teille kaikille naisille, joilta saan jatkuvasti halveksuvia katseita: te ette halua tätä. Olen 166cm pitkä, muuten hoikka ja muutenkin heiveröinen, mutta minulla on E-kupin rinnat. Naiset kahdehtivat aina ja katsovat halveksuen, ja haluaisin sanoa teille: nämä rinnat aiheuttavat minulle jatkuvia selkä- ja hartiakipuja, vaatteet eivät usein istu kunnolla ja rintani näyttävät feikeiltä. Lisäksi saan paljon ei-toivottua huomiota miehiltä, joka vaan ahdistaa (vaikka en todellakaan edes pukeudu provosoivasti). Tekisin mitä vain, että saisin rinnat C- tai B-kupiksi. Minulla sattuu olemaan isot rinnat suhteessa muuhun vartaloon, mutta se ei tee minusta typerää bimboa, eikä se oikeuta koskemaan rintoihini ilman lupaa. Kiitos.

[/quote]

Tosissasi kuvittelet, että naiset, jotka sinua katsovat kadehtivat? Et kuulosta täysipäiseltä, olet fiksoitunut ja fokusoitunut tisseihisi. Onnea.
[/quote]
Tutut tulevat sanomaan, että haluaisivat samanlaiset rinnat kuin minulla. Tuntemattomat katsovat halveksien. En ole fokusoitunut rintoihini muuta kuin sen osalta, että haluaisin ne pienemmiksi.

Vierailija
4/28 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:42"]Olis ihan vitun siistii panna sua
[/quote]
sama täällä.

Vierailija
5/28 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:40"]

Tekisin mitä vain, että saisin rinnat C- tai B-kupiksi.

[/quote]

Miten olisi rintojen pienennysleikkaus?

http://www.plastiikkakirurgiafinest.fi/fi/toimenpiteet/rintatoimenpiteet/rintojen-pienennys

(Rintojen pienennys maksaa 3 800 €.)

Vierailija
6/28 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm kyllä minäkin aina sanon kaverilleni, että haluaisin hänen tissinsä, mutta en silti katso ketään halveksuen. Saatan kyllä noteerata ohimennen, että wau tuollaiset minäkin haluaisin, mutta en jää tuijottamaan! Apua tuijotan itsekin välillä ihaillen timmejä naisia. Toivottavasti eivät paheksu minua liikaa!

Vierailija
7/28 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaahhhhh. Öljyä kannusi ja hiero niitä ihanasti, anna minun nussia niiden väliin ja ruiskauttaa spermat kasvoillesi tai pilluusi, saat valita. Tissieläin.

Vierailija
8/28 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 162cm, 47kg ja rinnat E kuppi, ei varmasti naiset katso kadehtien, pikemminkin huojentuneita ettei itsellään tätä ongelmaa

Vierailija
9/28 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sun liivien ympärysmitta on? 

Vierailija
10/28 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko luvan?

t. alkoholiongelmaton Tsoots Kluuni

Vierailija
11/28 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän kaikilla av mammoilla...

Vierailija
12/28 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyt näpsäkät teinitisulit saavat minun pointsini. Isot munkit vievät naisesti siroa tyttömäisyyttä pois.

Vanhempi herrasmies

Vierailija
13/28 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet heiveröinen vartaloltasi, niin kuin väität, ei rintsikoidesi koko ole varmaan kuin 60-70E? Pienihän se koko on. 

Vierailija
14/28 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama ongelma. Olen 160 cm ja 48 kg. Mutta minulla on D-kupin rinnat. Siskot haukkuvat että minulla on silikonit vaikka se ei ole totta. Helvettiin kateelliset siskot!!!!

Vierailija
15/28 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset on helvetin kateellisia toisille naisille ihan kaikesta, jopa häppäreiden pituudesta.

Vierailija
16/28 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:59"]Jos olet heiveröinen vartaloltasi, niin kuin väität, ei rintsikoidesi koko ole varmaan kuin 60-70E? Pienihän se koko on. 
[/quote]
Riippuu ihan merkistäkin. Muuhun vartaloon verrattuna voi olla hyvinkin isot

Vierailija
17/28 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on isot tissit enkä muutenkaan ole hoikka.

Vierailija
18/28 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:02"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:59"]Jos olet heiveröinen vartaloltasi, niin kuin väität, ei rintsikoidesi koko ole varmaan kuin 60-70E? Pienihän se koko on.  [/quote] Riippuu ihan merkistäkin. Muuhun vartaloon verrattuna voi olla hyvinkin isot

[/quote]

No ei voi olla isot tuossa koossa vaikka merkki olisi mikä hyvänsä. 

Vierailija
19/28 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 169/53. Kuppikoko 65H. Tiedän niin mistä puhut ap! Minulle on myös huudeltu silaribimboa ym. Oikeasti olen huonolla itsetunnolla varustettu hissukka, ahdistaa nämä.

Vierailija
20/28 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä tai lukuisat muutkaan oltaisiin kateellisia? On meillä tissit omastakin takaa. Mieluummin pidän nämä c:t kuin ottaisin roikkuvat e:t.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi