Mitä sinulta on varastettu?
Kommentit (55)
Polkupyörä,auto,kellarikomerosta kaikki lelut,hopeakoruja.
Pyörä, lompakko ja petivaatteita kuivaushuoneesta??!! No toivottavasti meni lakanat tarpeeseen.
Mä olen matkustellut n 20x Italiassa ja tänäkesänä eka varkaus - minulta vietiin aurinkolasit tehoilla kaupan pukukopista kun unohdin ne hetkeksi sinne. Kukahan niitäkin voi käyttää?
Muuten ei koskaan mitään missään
Lompakko kortteineen.
Kellarikomerosta matto. ( Ikean halpis, en ymmärtänyt tätä. Muihin tavaroihin ei koskettu )
Espanjassa vietiin pojan krokotiiliuimapatja :(
Hotellihuone käännettiin joskus 90-luvulla, meni koruja ja Sonyn korvalappustereot ;)))
Tänä kesänä viety kahdet merkkiaurinkolasit. Toiset käsilaukusta, toiset kahvilan pöydäästä - ketutti ankarasti. Tarkkana saa olla tavaroistaan, ainakin Helsingin keskustassa.
Kerran varastettiin laukku baarissa mun seuraan lyöttäytyneen porukan toimesta Espoon Fenniassa. Sama porukka myös "löysi" laukkuni kun aloin sitä kovaan ääneen etsiä. Vasta vuosien jälkeen tajusin mikä tilanne oli oikeasti ollut, silloin vain kiittelin vuolaasti laukkuni löytäjää. Mitään laukusta ei puuttunut.
Ei mitään, vahdin tavaroitani kuin pakkomiellehäiriöinen. Ainoa edes lähelle varkautta osuva tilanne on, ettei rikkalapiota ja sihveliä löytynyt remontin jäljiltä mistään. Remppamiehillä ollut niin kova siivoamisen tarve, että piti ottaa ihan välineet mukaan :::.D
Rahaa noin 1000e,3 pyörää, vaatteita. Puhelimia 3-4kpl ja meikkejä plus pari laukkua.
Jopo (2 lukkoa), luottokortti (tipahti taskusta baarissa, 300 mk höylättiin), autosta cd-levyjä (automurto), työhuoneen pöytä (mystisin).
Antiikkinuonekaluja,traktorin jääketjut,dieseliä,polttoöljyä,kulmahiomakone,tyhjiä muovikanistereita,käynnistinkaapelitx2,ym.
Paras nuoruus v-mäisen työpaikan tiimoilta...
Auki jääneeseen ullakkokomerooni tunkeuduttiin, mutta yhtikäs mitään ei oltu viety, mutta pari sylillistä romuja oli kylläkin tuotu minulle.
https://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/kotimaa/item/27199-kolm…
https://fi-fi.facebook.com/toimeksiteam/
.. en tie, jos saisin rahat takas, voisin antaa anteeksi. ...
Poikuus, nuoruus, aikaa ja elämänmyönteinen asenne.
Muksuna minulta ilmeisesti joku kaveri vei kahdet pelikortit :( katosi yllättäen molemmat eikä mistään löydetty.