Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

äiti lupailee asioita puolestani

Vierailija
02.09.2015 |

Äitini siis suht usein sanoo minulle että "Menisitkö nyt pikkusiskosi (vaikka lotan) kanssa pihalle leikkimään?"

Jos kieltäydyn hän sanoo että on jo luvannut lotalle ja että ikävää jos petetään lotan ns luottamus.
Jos sitten vielä kieltäydyn äitini suuttuu tai loukkaantuu.

En pidä siitä että joku lupaa jollekkin että tekisin asioita mitä en itse ole luvannut.

Ei se tekeminen itsessään ole ongelma vaan se että minulta muka kysytään että haluanko tehdä jotenkin ja sitten jos en suostu suututaan ja minulla on vain yksi vaihtoehto: Suostua jos en halua riidellä.

En uskalla puhua tästä äidille koska hän todennäköisesti raivostuu tai vähintään loukkaantuu.

Miten voisin puhua tästä äitini kanssa asiallisesti että siitä ei tulisi kamalaa huutoa.

T.13v

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano äidillesi, että hän lupasi pikkusiskollesi niin, et sinä. Jos joku pettää lupauksensa pikkusiskollesi, niin se on äiti. Äiti voi mennä itse ulos, jos lupasi ulkoiluseuraa pikkusiskollesi.

Lisäksi sanot toivovasi, että kanssasi keskustellaan ennen kuin puolestasi luvataan mitään. Sano myös, että pikkusiskon kanssa ulkoilu on sinulle ok, jos siitä sovitaan etukäteen kanssasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi