Lapsia tulee kuin sieniä sateella :)
Olemme itse mieheni kanssa toistaiseksi valinneet lapsettomuuden, mutta olemme molemmat ihan pöhköinä, kun siskoillemme syntyy jatkuvasti uusia ihania lapsia. Taas miehen yksi sisko raskaana, viides hänelle tulossa. Siskojemme lapsia on siis pian jo 12.
En tajua, miksi olen näin innoissani, kertokaa minulle? :o)
Kommentit (4)
Aina hihkumme, kun joku tuttu on raskaana ja ihastelemme lapsia kaupassa ja kaupungilla. Monesti jompikumpi ottaakin puheeksi asian, ja juttelemme vauvakuumeesta, mutta kuitenkaan kummallakaan ei ole sellaista.
Mutta ehkä tämä on ihan hyvä, ei meillä kohta enää olisi edes rahaa ostella mitään omille lapsillemme ;o)
Ihmettelen vaan tätä riemua.
-ap
Ole onnellinen perheestäsi, minäkin aina toivon talvella kesää ja kesällä talvea! :)
Voihan olla, että te kumpikin sisällänne työstätte halua omiin lapsiin, siis tiedostamattanne;) voi olla, että joku päivä haluatte myös omia. Tai olette muuten lapsirakkaita, mukavaa, kun olette onnellisia toisten onnesta.
mut si loppuu sun ja miehesi " aikuisten vapaus" . mullakaan sitä ei ole enää. oon kateellinen teille lapsettomille siitä. vai onko se aina sit niin et haluu sitä mitä itellään ei just nyt ole...?