Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkion sukupuolen määrittäminen

Vierailija
02.09.2015 |

Kävin tänään lapsettomuusklinikalla, jossa neljää alkiota on kasvateltu muutamia päiviä. Lääkäri totesi, että kaksi on kasvanut odotettua nopeammin ja että ne taitavat siis olla poikia. Kaksi muuta olivat kehittyneet odotetussa tahdissa.

Onko alkoiden sukupuolen määrittäminen alkupäivien jakautumisvauhdin perusteella siis mahdollista? Enpä ollut tällaisesta ennen kuullut. Omalta osaltani voin kommentoida lisää puolen vuoden päästä, jos kaksi tänään siirrettyä tarraavat kiinni.

P. S. En toivo tähän sen kummenmpaa keskustelua hoitojen eettisyydestä tai siitä, kuuluuko minun saada lapsia. Haluaisin tietoa alkioiden jakautumistahdin ja sukupuolen yhteydestä - minun puolestani voitte mielellänne jakaa kokemuksia kyseisestä aiheesta vaikka koirien tai lehmien alkioilla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti hoitosi onnistuu.

Vierailija
2/4 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihana <3
Yllättävä ensimmäinen kommentti, olin henkisesti valmistaunut paskamyrskyyn :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau, enpä ole ennen moisesta kuullutkaan. Luulin,että hedelmöittymishetkenö voi vaikuttaa tulevaan sukupuoleen, kutta enpä usko että jo hedelmöittyneistä alkiosta voi sukupuolta päätellä.

oma raskauteen johtanut kehittyi blastoiks tosi hitaasti, 6vrk ajan..ja yttö kylläkin tulossa :)

Tsemppia hoitoihin. Meille toisen ivf:n toinen siirto toi onnen, rv 30 menossa <3

Vierailija
4/4 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään meni pakkaseen kaksi "tosi kaunista" alkiota. Ovatkohan ne sitten tyttöjä? :D

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi