Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kaunis vai ruma puoliso?

Vierailija
02.09.2015 |

Oletko kaunis vai ruma ja oletko vakituisessa suhteessa, siis onko sinulla puoliso?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis ja minulla on komeahko avopuoliso.

Vierailija
2/17 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kaunis, ainakin jos puolisoon vertaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin olin varmaan aika nätti, nyt keskiarvon rumemmalla puolella. :)

On puoliso, yhteen mentiin nuorina ja nätteinä. Fyysistä vetovoimaa on edelleen, just äsken piti taas hillitä hiplailevaa miestä (just nyt ei ole sopiva tilanne siihen) x)

Vierailija
4/17 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma ja puoliso on komeahko.

Vierailija
5/17 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvinkin kaunis laitettuna, mutta ilman meikkiä + hiukset nutturalla ja kotivaatteissa varmaan aikamoinen suohirviö. Mieheni on ihan perus, ei tarvitse hätistellä muita naisia, mutta ei tarvitse hävetäkkään. Se riittää että molemmat on tyytväisiä.

Vierailija
6/17 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/17 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen susiruma ja tyhmäkin vielä.

Vierailija
8/17 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan ok, kauniiksikin kehuttu. Mies suht komea, naisia on pyörinyt ympärillä riesaksi asti.. on tosin todella sosiaalinen ja mukava, toisin kuin mä.

Vierailija
9/17 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mussa, kuten kaikissa muissakin on sekä rumia, että kauniita piirteitä. Toivon olevani mieheni silmissä kaunis ja hän on minun silmissäni komea. 

N26

Vierailija
10/17 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, niin mies sanoo ja kaverinsa heti kun minut tapasivat. Mies oli ihan innoissaan, kun sai minut. Hän itsekin on hyvännäköinen, mutta tainnut etsiä naista vääristä paikoista(sieltä missä ei nätit tytöt pyöri eli paikalliset pubit) ja nyt pitää minua kunnon saaliina :D ei varmaan kannata kertoa minun versiotani asiaan vaan antaa elää ihmeellisessä käsityksessään minun upeudesta ;)

Vierailija
11/17 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 17:24"]

Kaunis, niin mies sanoo ja kaverinsa heti kun minut tapasivat. Mies oli ihan innoissaan, kun sai minut. Hän itsekin on hyvännäköinen, mutta tainnut etsiä naista vääristä paikoista(sieltä missä ei nätit tytöt pyöri eli paikalliset pubit) ja nyt pitää minua kunnon saaliina :D ei varmaan kannata kertoa minun versiotani asiaan vaan antaa elää ihmeellisessä käsityksessään minun upeudesta ;)

[/quote]

Hah :D No oletko ihan totta tavannut miestä, joka ei kavereidensa kanssa uuden tyttöystävän ulkonäköä ihailisi ja kauniiksi sanoisi? Kyllä munki jokainen eksä on pitänyt mua todella kauniina ja heidän kaverit kanssa sanonut niin, mutta eipä se musta niin ihmeellistä tee. Ihan samalla tavalla kaikista naisista puhutaan. Ja arvaa mitä? Mä viihdyn toisinaan myös niissä pubeissa, niinkuin monet mun kaverinikin. Ja ystäväni, joka on teini-iästä lähtien tehnyt mallikeikkaa jolla käsittääkseni nykyään elättää itsensä viihtyy viikottain niissä lähipubeissa.

Vierailija
12/17 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kaunis, mutta en mikään kurvikas unelma, vaan enemmän sellainen mallimainen. Mies on ylipainoinen, eikä naamastakaan superkomea. Sellainen tavallinen.

Vierailija
13/17 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 17:38"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 17:24"]

[/quote]

Hah :D No oletko ihan totta tavannut miestä, joka ei kavereidensa kanssa uuden tyttöystävän ulkonäköä ihailisi ja kauniiksi sanoisi? Kyllä munki jokainen eksä on pitänyt mua todella kauniina ja heidän kaverit kanssa sanonut niin, mutta eipä se musta niin ihmeellistä tee. Ihan samalla tavalla kaikista naisista puhutaan. Ja arvaa mitä? Mä viihdyn toisinaan myös niissä pubeissa, niinkuin monet mun kaverinikin. Ja ystäväni, joka on teini-iästä lähtien tehnyt mallikeikkaa jolla käsittääkseni nykyään elättää itsensä viihtyy viikottain niissä lähipubeissa.

[/quote]

En ole kyllä kuullut miehestä joka aina ihailisi uuden tyttöystävän ulkonäköä kavereidensa kanssa. Toki tyttöystävälle itselleen kehuminen on tavallista. 

Me ihaillaan tytön ulkonäköä jos on aihetta, esim. just kaveri näytti uuden säätönsä kuvaa ja todettiin se porukalla todella söpöksi, mutta ei miksikään missiksi. Juuri sopiva.

Vierailija
14/17 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 17:24"]

[/quote]

[/quote]

Pölisytä ihminen ne hiekat sieltä pimeästä paikasta :D Lähinnä viestin tarkotus oli hämmästellä, miksi mies kuvittelee minun olevan ulkoisesti niin erityinen ja itsensä luokittelee alemmas. Siis itse en pidä itseäni kovin kummoisena, joten pohdin, mistä tuollaista käsittänyt.

Vierailija
15/17 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avopari ollaan ja minä olen kauniimpi osapuoli. Johtunee enimmäkseen siitä että olen aika paljon nuorempi.

Vierailija
16/17 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni mielestä olen kaunis, mutta omasta mielestäni en.

Vierailija
17/17 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjuun vastanneet lähes kaikki pitävät itseään kauniina. Kuten olette jo varmaan lukeneet, niin puolisoina ette ole parasta ainesta ja seksikin on sitten sitä ja tätä.

Mutta onneksi miehet ovat yksinkertaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi