Miehellä fritsun näköinen jälki työmatkan jälkeen sisäreidessä,
lähellä munia. Väittää että se on mustelma, mutta ei kuitenkaan osaa sanoa, mistä moinen mustelma olis voinu tulla. Vannoo uskollisuutta. Uskoisitko? Pettämistaustaa on, mutta ei pariin viime vuoteen (tai siis ei oo ainakaan jääny kiinni).
Kommentit (87)
Mulla tuli tankotanssissa sisäreisiin mustelmia, ohut iho kun on.
kerran pettäjä, aina pettäjä. Ja kuten itsekin huomaat luotto on mennyt ja mitä järkeä on suhteessa jossa ei ole luottamusta.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:49"]
Mimmi tehny vittuillessaan. :) Naisilla on kumma tapa merkata reviirejään. esim hiusharjaan jätetään aina viesti muille naisille.
[/quote] niin tai vahingossa ja sattumalta pinni jonnekin.
Itseäni häiritsi se halveksunta, mitä apn mies selkeästi vaimoaan kohtaan tuntee. Eri asia olisi tunnustaa rehellisesti ja kantaa vastuu teoistaan kuin mies eikä valehdella ja laittaa kaikki vaimon syyksi.
Kehtaa vielä vaimoo syyttää omista tekosista...aikamoinen sika :/
En kyllä ole koskaan imenyt miehen sisäreittä.
Mutta kai sellaistakin tapahtuu..?
Ja kuten jo todettiin imusta tulee erilainen jälki kuin tavallinen mustelma. On "terävämpi" ja tarkkarajaisempi ja tosiaan yleensä on noita punaisia pikkupisteitä. Riippuu tietysti imun intensiteetistä.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 10:03"]
En kyllä ole koskaan imenyt miehen sisäreittä.
Mutta kai sellaistakin tapahtuu..?
Ja kuten jo todettiin imusta tulee erilainen jälki kuin tavallinen mustelma. On "terävämpi" ja tarkkarajaisempi ja tosiaan yleensä on noita punaisia pikkupisteitä. Riippuu tietysti imun intensiteetistä.
[/quote]
Eiköhän se nainen tehny sen fritsun ihan tahallaan, merkiksi ap:lle, jos tiesi/arvasi miehen olevan varattu
Ei oo ikinä ollu mustelmia tuollaisessa paikassa! Ota ap järki käteen, pettänyt se on ja hyökkäys on se paras puolustus.
Ihme vainoharhaista porukkaa täällä..
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 13:15"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 13:09"]
Miksi se rupeaisi huutamaan, uhkailemaan ja haukkumaan jos et olisi oikeassa? Niinpä.
[/quote]
Aika varma olen, että olen oikeassa. Mutta miehestä näkee, ettei se tule sitä ikinä myöntämään. Tod.näk. ollut joku känninen yhden yön pano, jota itsekin tod. näk. katuu. Ei vaan kantti kestää myöntää kun on tehnyt ne pyhät lupauksensa ja kai sitä pelottaakin että menettää meidät :/ Hyökkäys kai on paras puolustus sitten? ap
[/quote]
Mitäpä jos ajattelisit asiaa siltä kantilta, että se oli tosiaan vaan känninen yhden yön pano, joka ei vähennä miehesi rakkautta sua kohtaan? Vaikeatahan se on, tiedän kyllä itsekin vastaavaa kokeneena, mutta kaikki miehet eivät vaan valitettavasti pidä tollasta vieraan kanssa kännisekstaamista minään. Ongelma siitä tulee vasta siinä vaiheessa, jos jää kiinni. Jos ukollasi kerran on pettämistaustaa, on todennäköistä, että hän on myös tässä välissä pettänyt (kuten itsekin taisit sanoa), mutta se ei ole vaan tullut ilmi.
Petetyksi tuleminen on useimmille meistä todella kipeä asia, mutta sitä tunnetta kannatta miettiä ihan tosissaan ennen kuin tekee päätöksiä. Mikä siinä satuttaa niin kauheasti, jos kyseessä on "vaan" yhdenyön kännipano (salasuhteet on kokonaan eri juttu).
Minä en jättäis miestäni tuollaisen takia, jos kaikki muut asiat suhteessa on hyvin. Ja kyllä tunnen ihan oikeasti sellaisia miehiä, jotka pettävät kännissä ja ovat itse täysin sitä mieltä, että suhteessa on kaikki kunnossa. Jos taas ei itse pääse siitä loukkaantumisestaan yli, niin sitten suhde pitää lopettaa.
[/quote]
Ihan kauheeta ajattelua. Me ollaan mieheni kanssa luvattu olla uskollisia ja seksi kuuluu meidän avioliittoon, kännipano olisi niin törkeä loukkaus avioliittoamme kohtaan ettei tarvitsisi edes miettiä erotako vai ei. Se jos mies (tai minä) alkaa muita panemaan tarkoittaa sitä että tämä suhde on loppu. Monilla pariskunnilka avioliittolupaus on tämänkaltainen, toki joillain voi muunlaisia sopimuksia olla mutta ne on kai sitten molempien tiedoissa.
Mun miehellä usein juuri fritsun näkösiä jälkiä selässä, mutta ne ilmestyy aina reenien jälkeen (makaa selällään ja nostaa painoja tai spurttailevat intervalleja ja tulevat loppuliukuja selällään).
Pointtina tässä on se, että saa sen fritsun aikaan ilman imemistäkin, tosinei varmaan tässä tapauksessa. Ap:nä en uskoisi tuohon mustelmatarinaan. Mustelman ja fritsun erottaa kyllä!
Tavallisen mustelman sytyminen tuollaiseen paikkaan vs fritsu 10 - 90. Miehen käytös syytön vs syyllinen pettämiseen 3 - 97. Eli ihan selkeä tapaus ja eihän tuo isäntä nyt kauheasti muutenkaan tunnu sua arvostavan. Paina villaisella, jos haluat täällä säännöllisen epäsäännöllisen välein ihmetellä miehesi uusia reissuja vieraissa. Jos rehellisesti tunnustaa ja esittää toimenpiteet millä vastaisen varalta pystyy pitämään pikkuveikkansa kurissa, niin ehkä 5 % todennäköisyydellä onnistuu, 95% todennäköisyydellä ennemmin tai myöhemmin hairahtuu. Ei se lähteminen sen helpompaa tule olemaan, vaikka nyt jäisitkin eli jos luottamusta ei ole, lähde nyt. Jos uskot sen vielä jollain ihmeen konstilla löytyvän, niin jää mutta varaudu, että tämä ei ollut viimeinen kerta.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:54"]
Ime siihen viereen itse fritsu ja vertaile.
[/quote]
Kiitos vinkistä. En saanut tehdä tätä kun pyysin. Kuulemma menee niin yli ettei hänen tartte katsella tollasta käytöstä. Ja nyt on nyt itse niin loukkaantunut, kun en luota. ap
[/quote]
Se että se sun mies kieltäytyy tosta näyttää jo että on pettäny. Jos ei ois ni tuskin sitä haittais eikä panis varmaan hanttiin jos imisit fritsun siihen viereen...
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 17:10"]
Itseäni häiritsi se halveksunta, mitä apn mies selkeästi vaimoaan kohtaan tuntee. Eri asia olisi tunnustaa rehellisesti ja kantaa vastuu teoistaan kuin mies eikä valehdella ja laittaa kaikki vaimon syyksi.
[/quote]
Samaa mieltä. Pettäminen on tuossa vain 10% pahuudesta, 90% tulee siitä että tunnustamisen sijaan mies syyttää naista vainoharhaisuudesta. Miten kehtaakin.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 17:10"]
[/quote]
Samaa mieltä. Pettäminen on tuossa vain 10% pahuudesta, 90% tulee siitä että tunnustamisen sijaan mies syyttää naista vainoharhaisuudesta. Miten kehtaakin.
[/quote]
Kyllä näin miehenä tuossa tilanteessa syyttömänä tekisin kaikkeni ja kysyisin miten voin todistaa etten pettänyt. Antaisin tehdä fritsun vertailuksi, avaisin koko reissun tunti tunnilta ja tarjoutuisin ottamaan yhteyttä matkakumppaneihin tai mitä vaan. Mutta en yrittäisi syyttää vaimoani ja haukkuisi häntä... Selvä tapaus minun mielestäni.
Ei se yksi pettäminen maailmaa kaada, jos on hyvä isä ja tuo lapselle rahaa kotiin.
Jospa tässä lapsen ikävaiheessa nyt rauhoittuisit ja antaisit ajan kulua.
Mieti, olisiko elämäsi parempi, jos nyt eroat. On sentään joku tuki ja turva lapselle.
Aikuisen pitää aina pärjätä hänen takiaan.
Niele siis omat toiveesi nyt kun lapsi on pieni.
Älä kuuntele muita vaan elä oma elämäsi omien päätöstesi kanssa.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:44"]Siis voiko tollaseen paikkaan ylipäätään tulla vahingossa mustelmaa? Kun aukasee haarat, siitä noin 10cm alaspäin. Lisäks se on niin imetyn näkönen kun vaan olla voi. Mutta olen kuulemma vainoharhainen, tietysti. ap
[/quote]
Ei tule vahingossa mustelmat sinne. Nainen jonka kanssa miehesi petti, halusi merkata miehen ja jättää sinulle merkin. Blowjobia antaessaan tehnyt sen. Tuttu juttu..oon kuullut monesti ennenkin joidenkin tehneen noin varatuille miehille.
N26
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 12:06"]
Ei se yksi pettäminen maailmaa kaada, jos on hyvä isä ja tuo lapselle rahaa kotiin. Jospa tässä lapsen ikävaiheessa nyt rauhoittuisit ja antaisit ajan kulua. Mieti, olisiko elämäsi parempi, jos nyt eroat. On sentään joku tuki ja turva lapselle. Aikuisen pitää aina pärjätä hänen takiaan. Niele siis omat toiveesi nyt kun lapsi on pieni. Älä kuuntele muita vaan elä oma elämäsi omien päätöstesi kanssa.
[/quote]Voihan lasta ajatella antaa hänet miehelle, saa jäädä mies yh-isäksi niin minä tekisin.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 14:04"]Jos sun miehellä olis fritsu sisäreidessä, niin hän ei olisi antanut sun lähtee alakertaan imemään munaansa. Usko muo. Ei oo pettänyt.
[/quote]
Ihan kuule aikoinani minunkin mieheni päästi minut sänkyyn vaikka tiesi että hänellä on fritsu jota en missään nimessä saa nähdä. Yritti vielä koko viikon sitä peitellä. Mutta tietenkin kun on pillua tarjolla niin kaikki muu hälvenee. Niin ne pettäjät toimii. Tottakai kun huomasin sen niin oli tekoselitykset keksittynä. Uskottavasti selitti, mutta valitettavasti fritsu on fritsu ja kyllö sen tunnistaa. Kyllä se totuus sieltä sitten tuli, kun esitin että kuulin muilta ihmisiltä ja tiedän kaiken. Vaikken siis oikeasti tiennyt mitään, mutta en olisi muuten saanut häntä myöntämään tapahtunutta.