Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä fritsun näköinen jälki työmatkan jälkeen sisäreidessä,

Vierailija
02.09.2015 |

lähellä munia. Väittää että se on mustelma, mutta ei kuitenkaan osaa sanoa, mistä moinen mustelma olis voinu tulla. Vannoo uskollisuutta. Uskoisitko? Pettämistaustaa on, mutta ei pariin viime vuoteen (tai siis ei oo ainakaan jääny kiinni).

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:44"]

Siis voiko tollaseen paikkaan ylipäätään tulla vahingossa mustelmaa? Kun aukasee haarat, siitä noin 10cm alaspäin. Lisäks se on niin imetyn näkönen kun vaan olla voi. Mutta olen kuulemma vainoharhainen, tietysti. ap

[/quote]

Mikä pöytä/kaappi jne. on sellainen, jossa onnistuu lyömään sisäreiden, lähellä haaroväliä? Pitää olla melkoinen fakiiri, että se onnistuu. Veikkaan toista naista, joka on jättänyt todisteen ap:lle.

Vierailija
22/87 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullin potku taitaa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:57"]

Mulla oli joskus kanssa sisäreidessä mustelma, mies loukkaantui ihan kauheasti eikä edes sanonut mitään, murjotti vain monta päivää:D sitten vihdoin alkoi puhumaan ja sain selitettyä miten sain sen (työmatkalla, monta todistajaa).

[/quote]

Ai että ihan monta todistajaa? Oliko kaikki miehiä :)

Vierailija
24/87 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:06"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:57"]

Mulla oli joskus kanssa sisäreidessä mustelma, mies loukkaantui ihan kauheasti eikä edes sanonut mitään, murjotti vain monta päivää:D sitten vihdoin alkoi puhumaan ja sain selitettyä miten sain sen (työmatkalla, monta todistajaa).

[/quote]

Ai että ihan monta todistajaa? Oliko kaikki miehiä :)
[/quote]
En ihan tuota tarkoittanut:D

Vierailija
25/87 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:54"]

Ime siihen viereen itse fritsu ja vertaile.

[/quote]

Kiitos vinkistä. En saanut tehdä tätä kun pyysin. Kuulemma menee niin yli ettei hänen tartte katsella tollasta käytöstä. Ja nyt on nyt itse niin loukkaantunut, kun en luota. ap

Vierailija
26/87 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:54"]

[/quote]

Kiitos vinkistä. En saanut tehdä tätä kun pyysin. Kuulemma menee niin yli ettei hänen tartte katsella tollasta käytöstä. Ja nyt on nyt itse niin loukkaantunut, kun en luota. ap
[/quote]

Se petti. Käyttäytyy ihan samalla tavalla kuin mun pettäjäeksä.

Vierailija
27/87 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:48"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:54"] Ime siihen viereen itse fritsu ja vertaile. [/quote]   Kiitos vinkistä. En saanut tehdä tätä kun pyysin. Kuulemma menee niin yli ettei hänen tartte katsella tollasta käytöstä. Ja nyt on nyt itse niin loukkaantunut, kun en luota. ap [/quote] Se petti. Käyttäytyy ihan samalla tavalla kuin mun pettäjäeksä.

[/quote]

Kyllä näin luulen itsekin. Ja olin jopa niin epätoivoinen, että imin sitten fritsun omaan käteeni, ja ihan samanlainen punainen jälkihän siitä jäi kuin miehen reidessä (kyllä, piti varmistaa, itse oon tehny fritsuja viimeks teininä enkä enää oikeesti muistanu miltä ne tarkalleen ottaen näyttää). Mies sanoo että oon hullu ja oma vikani jos tuhoan kaiken mitä me on rakennettu ja meidän lapsen kodin omien vainoharhojeni takia. Sattuu vaan niin helvetisti nyt (taas). ap

Vierailija
28/87 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:39"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:54"]

[/quote]

[/quote]

Voi herranjestas mikä lapsi miehesi on... Itse pettänyt ja valittaa kun on luottamusongelmia, ei hyvää päivää...

Vierailija
29/87 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:53"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:54"] Ime siihen viereen itse fritsu ja vertaile. [/quote]   Kiitos vinkistä. En saanut tehdä tätä kun pyysin. Kuulemma menee niin yli ettei hänen tartte katsella tollasta käytöstä. Ja nyt on nyt itse niin loukkaantunut, kun en luota. ap [/quote] Se petti. Käyttäytyy ihan samalla tavalla kuin mun pettäjäeksä.

[/quote]

Kyllä näin luulen itsekin. Ja olin jopa niin epätoivoinen, että imin sitten fritsun omaan käteeni, ja ihan samanlainen punainen jälkihän siitä jäi kuin miehen reidessä (kyllä, piti varmistaa, itse oon tehny fritsuja viimeks teininä enkä enää oikeesti muistanu miltä ne tarkalleen ottaen näyttää). Mies sanoo että oon hullu ja oma vikani jos tuhoan kaiken mitä me on rakennettu ja meidän lapsen kodin omien vainoharhojeni takia. Sattuu vaan niin helvetisti nyt (taas). ap

[/quote]

Itse hän on teidän kodin rikkonut pettämisellä. Vaikka siitä olisi jo aikaa niin lapsi teillä silloinkin oli. Ei jumalauta kun tekee pahaa sun puolesta. Eroa. Mies yrittää vierittää syytä sinun niskoille vaikka itse alunperin luottamuksesi pettänyt. Ei tuosta tule pitkässäjuoksussa mitään.

Vierailija
30/87 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:57"]

[/quote]

[/quote]

Itse hän on teidän kodin rikkonut pettämisellä. Vaikka siitä olisi jo aikaa niin lapsi teillä silloinkin oli. Ei jumalauta kun tekee pahaa sun puolesta. Eroa. Mies yrittää vierittää syytä sinun niskoille vaikka itse alunperin luottamuksesi pettänyt. Ei tuosta tule pitkässäjuoksussa mitään.

[/quote]

Kiitos kauniista sanoistasi mutta mitä mä oikein teen ja mihin muka meen? Asutaan miehen omistamassa asunnossa, mulla ei oo tuloja kuin kotihoidontuki, ja kyllä se meidän lapselle on hyvä isä ollut.  Mies sanoo että nyt jos lähden niin heitän kaiken sen hukkaan mitä ollaan rakennettu vaivalla sen viime kriisin (eli pettämisen jälkeen), mitä jos mä kuitenkin oon väärässä nyt? Mies huutaa jo että mee hoitoon ja terapiaan vainoharhainen akka :( Ja ettei mulla oo mitään oikeutta viedä meidän lapselta kotia ja oikeutta lähi- isään. ap

Vierailija
31/87 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se rupeaisi huutamaan, uhkailemaan ja haukkumaan jos et olisi oikeassa? Niinpä.

Vierailija
32/87 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei en usko olevan fritsu. Tai sitten miehesi on todella ääliö tapaus ja tästä syystä jo hänet kannattaa potkia pihalle. Kuka edes antaa jonkun ämmän imeä fritsun johonkin sisäreiteen? Varsinkaan jonkun jonka kanssa on pettämässä. Ei sitä ihan hetkessä imetä, että kyllä mies varmasti olisi huomannut naisen imevän. Ja voi vaan miettiä kuinka herkkä paikka tuo sisäreisi on. Sattuuhan se.

Vierailija
33/87 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 13:09"]Miksi se rupeaisi huutamaan, uhkailemaan ja haukkumaan jos et olisi oikeassa? Niinpä.
[/quote]
Siksi koska se pidemmän päälle alkaa hermostuttamaan jos syyttä syytetään. Been there done that.

Vierailija
34/87 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 13:09"]

Miksi se rupeaisi huutamaan, uhkailemaan ja haukkumaan jos et olisi oikeassa? Niinpä.

[/quote]

Aika varma olen, että olen oikeassa. Mutta miehestä näkee, ettei se tule sitä ikinä myöntämään. Tod.näk. ollut joku känninen yhden yön pano, jota itsekin tod. näk. katuu. Ei vaan kantti kestää myöntää kun on tehnyt ne pyhät lupauksensa ja kai sitä pelottaakin että menettää meidät :/ Hyökkäys kai on paras puolustus sitten? ap

Vierailija
35/87 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 13:12"]

Ei en usko olevan fritsu. Tai sitten miehesi on todella ääliö tapaus ja tästä syystä jo hänet kannattaa potkia pihalle. Kuka edes antaa jonkun ämmän imeä fritsun johonkin sisäreiteen? Varsinkaan jonkun jonka kanssa on pettämässä. Ei sitä ihan hetkessä imetä, että kyllä mies varmasti olisi huomannut naisen imevän. Ja voi vaan miettiä kuinka herkkä paikka tuo sisäreisi on. Sattuuhan se.

[/quote]

Epäilen, että on ollut niin kännissä ettei ole tajunnut edes kunnolla muijan tehneen jälkeä. Eikä siihen jäkeen ajallisesti kauaa tarvita - tosiaan testasin itse omaan käteen ;( ap

Vierailija
36/87 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 13:06"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:57"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kiitos kauniista sanoistasi mutta mitä mä oikein teen ja mihin muka meen? Asutaan miehen omistamassa asunnossa, mulla ei oo tuloja kuin kotihoidontuki, ja kyllä se meidän lapselle on hyvä isä ollut.  Mies sanoo että nyt jos lähden niin heitän kaiken sen hukkaan mitä ollaan rakennettu vaivalla sen viime kriisin (eli pettämisen jälkeen), mitä jos mä kuitenkin oon väärässä nyt? Mies huutaa jo että mee hoitoon ja terapiaan vainoharhainen akka :( Ja ettei mulla oo mitään oikeutta viedä meidän lapselta kotia ja oikeutta lähi- isään. ap

[/quote]

Edelleen olen sitä mieltä että mies itse heitti suhteellanne vesilintua kun petti. Ja luopui oikeudestaan lähi-isyyteen siinä samassa. Mene vaikka vanhemmillesi. Toimeentulotukea, työttömyystukea tms? Kelalle ilmoitus liiton päättymisestä niin kyllä sieltä apua tulee.

Vierailija
37/87 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 13:18"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 13:12"]

[/quote]

Epäilen, että on ollut niin kännissä ettei ole tajunnut edes kunnolla muijan tehneen jälkeä. Eikä siihen jäkeen ajallisesti kauaa tarvita - tosiaan testasin itse omaan käteen ;( ap
[/quote]
Eli miehesi oli kaatokännissä työmatkalla? Tiedät tämän varmasti mistä?

Vierailija
38/87 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ap..Sun tapauksessa pettäjää varmasti epäilee aina, usein aiheestakin. Mulla tosin on ollu useinkin sisäreidessä mustelma. Mm.lapsen hypyttämisestä sylissä tullut. Eiks fritsu oo kuitenki aika erilainen kun mustelma..?

Vierailija
39/87 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 13:24"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 13:18"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 13:12"] Ei en usko olevan fritsu. Tai sitten miehesi on todella ääliö tapaus ja tästä syystä jo hänet kannattaa potkia pihalle. Kuka edes antaa jonkun ämmän imeä fritsun johonkin sisäreiteen? Varsinkaan jonkun jonka kanssa on pettämässä. Ei sitä ihan hetkessä imetä, että kyllä mies varmasti olisi huomannut naisen imevän. Ja voi vaan miettiä kuinka herkkä paikka tuo sisäreisi on. Sattuuhan se. [/quote]   Epäilen, että on ollut niin kännissä ettei ole tajunnut edes kunnolla muijan tehneen jälkeä. Eikä siihen jäkeen ajallisesti kauaa tarvita - tosiaan testasin itse omaan käteen ;( ap [/quote] Eli miehesi oli kaatokännissä työmatkalla? Tiedät tämän varmasti mistä?

[/quote]

No niistä aiemmista vastaavista työmatkoista, jolloin illalla heitetään viihteelle. Joita ei ole onneksi ennen tätä ollut pitkään aikaan. ap

Vierailija
40/87 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se taisi pettää, kun käyttäytyy noin. Mieti haluatko jatkaa, hyvät ja huonot puolet. Taloudellinen selviäminen lutviutuu aina. Ita selvää tuista ja mahdollisuuksista rationaalisesti ja järjellä ajatellen. Oletko onnellinen jäädessä tuollaiseen suhteeseen vai eläessäsi omillasi ja tavatessasi ehkä sellaisen miehen, joka arvostaa ja kunnioittaa sinua ja on rehellinen?