Miehellä fritsun näköinen jälki työmatkan jälkeen sisäreidessä,
lähellä munia. Väittää että se on mustelma, mutta ei kuitenkaan osaa sanoa, mistä moinen mustelma olis voinu tulla. Vannoo uskollisuutta. Uskoisitko? Pettämistaustaa on, mutta ei pariin viime vuoteen (tai siis ei oo ainakaan jääny kiinni).
Kommentit (87)
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 13:30"]
Kyllä se taisi pettää, kun käyttäytyy noin. Mieti haluatko jatkaa, hyvät ja huonot puolet. Taloudellinen selviäminen lutviutuu aina. Ita selvää tuista ja mahdollisuuksista rationaalisesti ja järjellä ajatellen. Oletko onnellinen jäädessä tuollaiseen suhteeseen vai eläessäsi omillasi ja tavatessasi ehkä sellaisen miehen, joka arvostaa ja kunnioittaa sinua ja on rehellinen?
[/quote]
Lähinnä mietin tietysti tuota lasta. Mies on hyvä isä sille, ja mullekin ollut kohtuuhyvä puoliso edellisen pettämisen jälkeen. Lisäksi oon käynyt tosi kovan työn selvitäkseni aiemmasta pettämisestä, ja luulin jo olevani tosi vahvoilla, nyt saman tien vetästiin matto jalkojen alta. Ja kyllä minä rakastan, ja meillä arki on hyvää. Vihaaan vaan sitä, kun sen pitää juoda itseltään välillä tolkku pois, jolloin tekee noita typeryyksiä ;( Ja nyt ei edes voi myöntää. ap
Mun mies on lähdössä työmatkalle, jolle mäkin voisin periaatteessa lähteä, mutta mä en missään nimessä saa tulla mukaan. Kännissä saattaa kans tehdä tyhmyyksiä. Oon varmaan kohta samassa tilanteessa kuin sinä, ap.
Paljon tsemppiä sun tilanteeseen! Oon päättänyt, että jos mies pettää työmatkalla tällä kertaa, jätän hänet.
Missä oli muuten työmatkalla? Kenties Tallinnan laivalla? Siellä varsinkin vois jotain tuollaista kuvitella tapahtuvan.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 13:41"]
Missä oli muuten työmatkalla? Kenties Tallinnan laivalla? Siellä varsinkin vois jotain tuollaista kuvitella tapahtuvan.
[/quote]
No. Ulkomailla oli. ap
Mulle tulee mustelmia (väriltäään rusehtavia/punertavia) iholle kun esim itikkan on pistänyt. Paukama häviää mutta mustelma jää.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 13:12"]Ei en usko olevan fritsu. Tai sitten miehesi on todella ääliö tapaus ja tästä syystä jo hänet kannattaa potkia pihalle. Kuka edes antaa jonkun ämmän imeä fritsun johonkin sisäreiteen? Varsinkaan jonkun jonka kanssa on pettämässä. Ei sitä ihan hetkessä imetä, että kyllä mies varmasti olisi huomannut naisen imevän. Ja voi vaan miettiä kuinka herkkä paikka tuo sisäreisi on. Sattuuhan se.
[/quote]
sisäreidessä ei tarvitse kauaa imeä kun jää jälki. Ohutta ihoa joten pieni imaisukin riittää
Jos sun miehellä olis fritsu sisäreidessä, niin hän ei olisi antanut sun lähtee alakertaan imemään munaansa. Usko muo. Ei oo pettänyt.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 14:04"]Jos sun miehellä olis fritsu sisäreidessä, niin hän ei olisi antanut sun lähtee alakertaan imemään munaansa. Usko muo. Ei oo pettänyt.
[/quote]
Eihän se mies välttämättä tajunnut että sillä on fritsu reidessä!
En sinuna nyt lähtisi, koska kyllä mustelma/ hiertymä voi tulla muutenkin.
Itselläni oli joskus mustelmia sisäreiden pinnalla juuri sellaisella kohdalla mihin niitä voi seksissä tulla jos on isompi mies kumppanina.
Mies tietty epäilemään pettämistä, mitä todellakaan ei ollut tapahtunut.
Antaisin olla, mutta tekisin rauhassa selväksi miehelle, että homma on kerrasta poikki, jos jää kiinni, niin ettei ole epäilystä.
Laittaisin pikkuhiljaa asiani siihen kuntoon että jos ja kun näin tapahtuu, olisin valmis lähtemään.
Tämä, jos miehesi siis on muuten kelvollinen mies ja isä, niinkuin annoit ymmärtää.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 14:15"]
En sinuna nyt lähtisi, koska kyllä mustelma/ hiertymä voi tulla muutenkin. Itselläni oli joskus mustelmia sisäreiden pinnalla juuri sellaisella kohdalla mihin niitä voi seksissä tulla jos on isompi mies kumppanina. Mies tietty epäilemään pettämistä, mitä todellakaan ei ollut tapahtunut. Antaisin olla, mutta tekisin rauhassa selväksi miehelle, että homma on kerrasta poikki, jos jää kiinni, niin ettei ole epäilystä. Laittaisin pikkuhiljaa asiani siihen kuntoon että jos ja kun näin tapahtuu, olisin valmis lähtemään. Tämä, jos miehesi siis on muuten kelvollinen mies ja isä, niinkuin annoit ymmärtää.
[/quote]
Niin että on ihan ok pettää, jos on hyvä isä eikä jätä fritsua selvempää todistetta? Miten naiset alistuvat noin epäkunnioittavaan käytökseen? Mies haukkuu vielä hulluksi ym. vaikka on itse pettänyt? Kelasta ja sossusta saa yksinhuoltaja, varsinkin työtön sellainen aivan riittävät tuet elämiseen, ei siitä tarvitse huolehtia. Kyllä muutkin ovat lapsen kanssa pärjänneet, mikset sinäkin ap?
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 14:15"]
En sinuna nyt lähtisi, koska kyllä mustelma/ hiertymä voi tulla muutenkin. Itselläni oli joskus mustelmia sisäreiden pinnalla juuri sellaisella kohdalla mihin niitä voi seksissä tulla jos on isompi mies kumppanina. Mies tietty epäilemään pettämistä, mitä todellakaan ei ollut tapahtunut. Antaisin olla, mutta tekisin rauhassa selväksi miehelle, että homma on kerrasta poikki, jos jää kiinni, niin ettei ole epäilystä. Laittaisin pikkuhiljaa asiani siihen kuntoon että jos ja kun näin tapahtuu, olisin valmis lähtemään. Tämä, jos miehesi siis on muuten kelvollinen mies ja isä, niinkuin annoit ymmärtää.
[/quote]
Niin että on ihan ok pettää, jos on hyvä isä eikä jätä fritsua selvempää todistetta? Miten naiset alistuvat noin epäkunnioittavaan käytökseen? Mies haukkuu vielä hulluksi ym. vaikka on itse pettänyt? Kelasta ja sossusta saa yksinhuoltaja, varsinkin työtön sellainen aivan riittävät tuet elämiseen, ei siitä tarvitse huolehtia. Kyllä muutkin ovat lapsen kanssa pärjänneet, mikset sinäkin ap?
[/quote]
No on kuitenkin vähän hatarat todisteet. Ei ole oikein pettää ja tässä on saattanut niinkin käydä, mutta totuus on monesti taruakin ihmeellisempää, ei tuosta millään voi varmasti sanoa kuinka on käynyt.
Mutta ei pidä olla sinisilmäinen vaan hoitaa asiansa niin että pärjää jos tilanne jatkossa niin vaatii.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 13:15"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 13:09"]
Miksi se rupeaisi huutamaan, uhkailemaan ja haukkumaan jos et olisi oikeassa? Niinpä.
[/quote]
Aika varma olen, että olen oikeassa. Mutta miehestä näkee, ettei se tule sitä ikinä myöntämään. Tod.näk. ollut joku känninen yhden yön pano, jota itsekin tod. näk. katuu. Ei vaan kantti kestää myöntää kun on tehnyt ne pyhät lupauksensa ja kai sitä pelottaakin että menettää meidät :/ Hyökkäys kai on paras puolustus sitten? ap
[/quote]
Mitäpä jos ajattelisit asiaa siltä kantilta, että se oli tosiaan vaan känninen yhden yön pano, joka ei vähennä miehesi rakkautta sua kohtaan? Vaikeatahan se on, tiedän kyllä itsekin vastaavaa kokeneena, mutta kaikki miehet eivät vaan valitettavasti pidä tollasta vieraan kanssa kännisekstaamista minään. Ongelma siitä tulee vasta siinä vaiheessa, jos jää kiinni. Jos ukollasi kerran on pettämistaustaa, on todennäköistä, että hän on myös tässä välissä pettänyt (kuten itsekin taisit sanoa), mutta se ei ole vaan tullut ilmi.
Petetyksi tuleminen on useimmille meistä todella kipeä asia, mutta sitä tunnetta kannatta miettiä ihan tosissaan ennen kuin tekee päätöksiä. Mikä siinä satuttaa niin kauheasti, jos kyseessä on "vaan" yhdenyön kännipano (salasuhteet on kokonaan eri juttu).
Minä en jättäis miestäni tuollaisen takia, jos kaikki muut asiat suhteessa on hyvin. Ja kyllä tunnen ihan oikeasti sellaisia miehiä, jotka pettävät kännissä ja ovat itse täysin sitä mieltä, että suhteessa on kaikki kunnossa. Jos taas ei itse pääse siitä loukkaantumisestaan yli, niin sitten suhde pitää lopettaa.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 14:52"]
Miksi se rupeaisi huutamaan, uhkailemaan ja haukkumaan jos et olisi oikeassa? Niinpä.
[/quote]
Aika varma olen, että olen oikeassa. Mutta miehestä näkee, ettei se tule sitä ikinä myöntämään. Tod.näk. ollut joku känninen yhden yön pano, jota itsekin tod. näk. katuu. Ei vaan kantti kestää myöntää kun on tehnyt ne pyhät lupauksensa ja kai sitä pelottaakin että menettää meidät :/ Hyökkäys kai on paras puolustus sitten? ap
[/quote]
Mitäpä jos ajattelisit asiaa siltä kantilta, että se oli tosiaan vaan känninen yhden yön pano, joka ei vähennä miehesi rakkautta sua kohtaan? Vaikeatahan se on, tiedän kyllä itsekin vastaavaa kokeneena, mutta kaikki miehet eivät vaan valitettavasti pidä tollasta vieraan kanssa kännisekstaamista minään. Ongelma siitä tulee vasta siinä vaiheessa, jos jää kiinni. Jos ukollasi kerran on pettämistaustaa, on todennäköistä, että hän on myös tässä välissä pettänyt (kuten itsekin taisit sanoa), mutta se ei ole vaan tullut ilmi.
Petetyksi tuleminen on useimmille meistä todella kipeä asia, mutta sitä tunnetta kannatta miettiä ihan tosissaan ennen kuin tekee päätöksiä. Mikä siinä satuttaa niin kauheasti, jos kyseessä on "vaan" yhdenyön kännipano (salasuhteet on kokonaan eri juttu).
Minä en jättäis miestäni tuollaisen takia, jos kaikki muut asiat suhteessa on hyvin. Ja kyllä tunnen ihan oikeasti sellaisia miehiä, jotka pettävät kännissä ja ovat itse täysin sitä mieltä, että suhteessa on kaikki kunnossa. Jos taas ei itse pääse siitä loukkaantumisestaan yli, niin sitten suhde pitää lopettaa.
[/quote]
Saatko sinä myös käydä vieraissa? Kai se koskee molempia tasapuolisesti?
Tein kerran yhdelle nuorelle miehelle helvetinmoisen fritsun kaulaan, kesti varmaan kaksi viikkoa vaaleta :D Siitäs sai!
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:39"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:54"]
Ime siihen viereen itse fritsu ja vertaile.
[/quote]
Kiitos vinkistä. En saanut tehdä tätä kun pyysin. Kuulemma menee niin yli ettei hänen tartte katsella tollasta käytöstä. Ja nyt on nyt itse niin loukkaantunut, kun en luota. ap
[/quote]
No toi on jo ihan selvä juttu. Hyökkäys on paras puolustus. Jos hänellä on pettämistaustaa, niin tietää hyvin että paras keino olisi antaa sun tehdä noin ja huomata että olit väärässä. Mutta kun et ollut...
Miehen käytöksestä päätellen veikkaan vahvasti, että on kyllä vieraissa käynyt.
Ei ole arvannut, että olisi jäänyt fritsua ja yllättyi itsekin. Sanoitko asiasta heti kun huomasit ja seksi jäi siihen vai miten ap?
Mun ex käyttäytyi just tuollai...tuli työmatkalta ja mentiin saunaan...hupsis, oli solisluun kohdalla ihan selkeä fritsu, josta oli itse ihan yhtä yllättynyt kuin mäkin ja kävi sitä naama punaisena kattomassa kylppärin peilistä. Sanoi sit vaan että törmäs oveen :D ...ei menny se selitys läpi. Pettäny oli ja kauhean raivoriidan jälkeen joutui sit myöntämään sen.
JSSASAPAP!!! Jätä se sika as soon as possible ap
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 14:52"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No minä ainakin pelkäisin vaikka mitä tauteja vaikka tietoisesti ummistaisin silmäni mieheni "seikkailuilta" :O
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 13:27"]
En tiedä ap..Sun tapauksessa pettäjää varmasti epäilee aina, usein aiheestakin. Mulla tosin on ollu useinkin sisäreidessä mustelma. Mm.lapsen hypyttämisestä sylissä tullut. Eiks fritsu oo kuitenki aika erilainen kun mustelma..?
[/quote]
Joo, fritsu on punaisempi, sellanen kirkkaanpunainen. mustelma liila/sininen/jopa musta. Kuten täällä sanottiin ja itsekin empiirisesti testasin omaan käteeni x( ap