Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä fritsun näköinen jälki työmatkan jälkeen sisäreidessä,

Vierailija
02.09.2015 |

lähellä munia. Väittää että se on mustelma, mutta ei kuitenkaan osaa sanoa, mistä moinen mustelma olis voinu tulla. Vannoo uskollisuutta. Uskoisitko? Pettämistaustaa on, mutta ei pariin viime vuoteen (tai siis ei oo ainakaan jääny kiinni).

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a

Vierailija
2/87 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea mennä sanomaan. Mullakin tuli kerran sisäreiteen mustelma, kun se kolahti lasisen ruokapöydän terävään kulmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voiko tollaseen paikkaan ylipäätään tulla vahingossa mustelmaa? Kun aukasee haarat, siitä noin 10cm alaspäin. Lisäks se on niin imetyn näkönen kun vaan olla voi. Mutta olen kuulemma vainoharhainen, tietysti. ap

Vierailija
4/87 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et pysty luottamaan mieheen, niin ero.

Vierailija
5/87 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:43"]

Vaikea mennä sanomaan. Mullakin tuli kerran sisäreiteen mustelma, kun se kolahti lasisen ruokapöydän terävään kulmaan.

[/quote]

pamahtiko ne molemmat polvet kanssa sillon samalla kertaa?

Vierailija
6/87 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:44"]Siis voiko tollaseen paikkaan ylipäätään tulla vahingossa mustelmaa? Kun aukasee haarat, siitä noin 10cm alaspäin. Lisäks se on niin imetyn näkönen kun vaan olla voi. Mutta olen kuulemma vainoharhainen, tietysti. ap
[/quote]
Nojoo kyllähän yleensä fritsun ja jostain kolhusta tulleen mustelman erottaa toisistaan. Mä en välttämättä uskoisi, jos kerran pettämistaustaa on. Ehkä olis parempi erota, jos ei luottamusta löydy, koska ei sellaisesta parisuhteesta saa mitään irti, missä täytyy koko ajan miettiä, että pettääkö se toinen ja valehteleeko.

Vierailija
7/87 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:43"]

[/quote]

pamahtiko ne molemmat polvet kanssa sillon samalla kertaa?
[/quote]
:D Itseasiassa mulla on polvissa rakennevika ja ylilöysät lumpiot, että niidenkin kanssa on ongelmia ja isältäni on saman vaiva vuoksi molempiin polviin laitettu tekokierukka, kun se on pamahtanut poikki polven jäädessä lukkoon :D

Vierailija
8/87 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmi tehny vittuillessaan. :) Naisilla on kumma tapa merkata reviirejään. esim hiusharjaan jätetään aina viesti muille naisille.

Vierailija
9/87 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fritsussa on usein pistemäisiä verenpurkautumia

Vierailija
10/87 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:46"]

[/quote]

No en haluaisi erota, kun meillä on pieni lapsikin. Haluaisin luottaa, ja pari vuotta mennytkin oikein hyvin, ei ole ollut mitään syytä epäillä mistään. Tämä tapaus taas oli kuin märkä rätti vasten kasvoja, kun aloin reissun jälkeen antaa miehelle suuseksiä ja huomasin tuon. Ja kyllä, sanomattakin selvää, että pettäminen silloin taannoin satutti mua enemmän kuin mitään ikinä, ja tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. Meillä oli ihan sylivauva silloin. Olen tehny hirveesti töitä itteni kanssa että voisin antaa anteeksi ja luottaa taas. Ja nyt tämä. Muuten luotan mieheen, mutta en silloin kun se on kännissä. :( ap

Vierailija
11/87 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:44"]Siis voiko tollaseen paikkaan ylipäätään tulla vahingossa mustelmaa? Kun aukasee haarat, siitä noin 10cm alaspäin. Lisäks se on niin imetyn näkönen kun vaan olla voi. Mutta olen kuulemma vainoharhainen, tietysti. ap
[/quote]
Pettäjät sanoo aina näin. Mutta mitenpä todistat..

Kyllä heräisi epäilykset vahvasti, olen itsekin parisuhteessa jossa pettämistaustaa vuosien takaa ja omalle kohdalle ajateltuna olisin TODELLA epäileväinen tuossa tilanteessa.

Fakta kuitenkin on, että pettäminen on toimintatapa, harva sen kokonaan pystyy lopettamaan. Työmatkat ovat vielä niitä tilanteita joista periaatteessa mahdoton jäädä kiinni. Tietysti jokainen toivoo, että juuri oma mies olisi se poikkeustapaus, mutta realiteetit huomioon ottaen..

Vierailija
12/87 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imeekö joku jotain sisäreisiä? Niin no minun miehelläkin näitä riittää. Raksatöiden jälkeen, salitreenin jälkeen.. Samoin itselläni, olen sen verran kömpelö tapaus. Voi olla, tai sitten ei. Kyllä varmaan jotain muutakin merkkiä alkaa löytyä, jos on sellaisilla teillä ollut. Tosin pettäjän tunnistaa aika usein siitä, kun alkaa syytellä toista vainoharhaiseksi. Ellet sitten ole nostanut jo hirveää metakkaa, van kysellyt ihan asiallisesti.

Vierailija
13/87 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:48"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:44"]Siis voiko tollaseen paikkaan ylipäätään tulla vahingossa mustelmaa? Kun aukasee haarat, siitä noin 10cm alaspäin. Lisäks se on niin imetyn näkönen kun vaan olla voi. Mutta olen kuulemma vainoharhainen, tietysti. ap
[/quote]
Nojoo kyllähän yleensä fritsun ja jostain kolhusta tulleen mustelman erottaa toisistaan. Mä en välttämättä uskoisi, jos kerran pettämistaustaa on. Ehkä olis parempi erota, jos ei luottamusta löydy, koska ei sellaisesta parisuhteesta saa mitään irti, missä täytyy koko ajan miettiä, että pettääkö se toinen ja valehteleeko.
[/quote]
Valitettavan usein suhteet, joissa on pettämistaustaa, ovat juuri tällaisia.

Vierailija
14/87 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:50"]

[/quote]

No en haluaisi erota, kun meillä on pieni lapsikin. Haluaisin luottaa, ja pari vuotta mennytkin oikein hyvin, ei ole ollut mitään syytä epäillä mistään. Tämä tapaus taas oli kuin märkä rätti vasten kasvoja, kun aloin reissun jälkeen antaa miehelle suuseksiä ja huomasin tuon. Ja kyllä, sanomattakin selvää, että pettäminen silloin taannoin satutti mua enemmän kuin mitään ikinä, ja tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. Meillä oli ihan sylivauva silloin. Olen tehny hirveesti töitä itteni kanssa että voisin antaa anteeksi ja luottaa taas. Ja nyt tämä. Muuten luotan mieheen, mutta en silloin kun se on kännissä. :( ap

[/quote]Ei sun mies rakasta sua kun se pystyy sua pettämään. Toki hän sanoo rakastavansa mutta ei se pidä paikkaansa. Itsekkin petin entistä miestäni ja sanoin rakastavani vaikka niin ei tietenkään asia ollut. Sitten löysin sielunkumppanini ja nyt ollaan oltu 10v yhdessä eikä kertaakaan ole pettäminen käynyt edes mielessä koska rakastan ja kunnioitan häntä.

Vierailija
15/87 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ime siihen viereen itse fritsu ja vertaile.

Vierailija
16/87 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustelma kolahduksesta on yleensä musta/sininen ympyrä, fritsu punertava, jossa pistemäisiä jälkiä.

Vierailija
17/87 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainaki tulee tosi helposti mustelmia ja voisin kuvitella, että huomaamatta tulis vaikka sisäreiteenki. Harvoin ne kolahduket ja muut kömpelyydet jää mieleen. Kerran se sattuu ja sit pyyhkiytyy jo mielestä. Sit saa suihkussa, et taas on tullu pari-kolme mustelmaa lisää vaikken mihinkää oo muka kolhinu

Vierailija
18/87 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus kanssa sisäreidessä mustelma, mies loukkaantui ihan kauheasti eikä edes sanonut mitään, murjotti vain monta päivää:D sitten vihdoin alkoi puhumaan ja sain selitettyä miten sain sen (työmatkalla, monta todistajaa).

Vierailija
19/87 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:50"]

[/quote]

[/quote]Ei sun mies rakasta sua kun se pystyy sua pettämään. Toki hän sanoo rakastavansa mutta ei se pidä paikkaansa. Itsekkin petin entistä miestäni ja sanoin rakastavani vaikka niin ei tietenkään asia ollut. Sitten löysin sielunkumppanini ja nyt ollaan oltu 10v yhdessä eikä kertaakaan ole pettäminen käynyt edes mielessä koska rakastan ja kunnioitan häntä.
[/quote]
Noniin. Koska sinulla on mennyt noin, niin kaikilla muillakin menee vai?

Asiat harvemmin ovat noin mustavalkoisia.

Vierailija
20/87 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:54"]

Ime siihen viereen itse fritsu ja vertaile.

[/quote]

Mä olin tulossa sanomaan ihan samaa. Siitähän sen näkee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän