Tällä viikolla vanhempainilta mitä teen?t.ammattivalittaja
Näin koulufobiasta kärsivänä ja muutenkin ujona ihmisenä ei ole sinne helppo mennä. Onko siis vanhempainiltaan osallistuttava molempien vanhempien?
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 10:21"]
Toinen vanhempi riittää
[/quote]Ok, täytyy katsoa mitä mieltä mies on jos menisi yksin.ap
Pitääkö sun tälläistä käytännön asiaa kysyä täältä? Mitä jos ihan perheen kesken juttelisitte näistä.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:04"]
Pitääkö sun tälläistä käytännön asiaa kysyä täältä? Mitä jos ihan perheen kesken juttelisitte näistä.
[/quote]Tietysti keskustelen mieheni kanssa. Hän vaan monesti ei halua mua mukaansa mm kahteen viimeiseen tavalliseen neuvolaan halusi mennä kaksin lapsen kanssa mutta nyt kun jäisin suosiolla pois niin hän haluaa minutkin sinne. Mulle nämä vaikeita tilanteita kun olen ujo ja muutenkin erilainen kuin muut.ap
Kuten sanoin, puhukaa perhepiirissä, ei täällä.
Miten olet erilainen kun muut? Rohkeesti vaan meet miehes mukaan. Tuskin se opettaja sua syö. Tsemppiä.
Sun mies on kyllä todellinen kusipää. Kyllä on vakka kantensa löytänyt.
Kyllä ekaluokkalaisen vanhempainiltaan vaan on molempien vanhempien mentävä. Vaikka teidän tapauksessa olisi varmaan parempi että sinä jäisit pois.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:17"]
Sun mies on kyllä todellinen kusipää. Kyllä on vakka kantensa löytänyt.
Kyllä ekaluokkalaisen vanhempainiltaan vaan on molempien vanhempien mentävä. Vaikka teidän tapauksessa olisi varmaan parempi että sinä jäisit pois.
[/quote]Miten se nyt on kusipää jos kerran molempien on mentävä?ap
Harvoin niissä vanhempainilloissa on molemmat vanhemmat.
Mä olen aina raahannut mieheni niihin, koska olen myös ujo ja saan miehestäni turvaa, mutta 3 lapsen vanhempainilloissa ravattuani, vanhin on jo lukiossa, olen huomannut, että useinmiten paikalla on vain toinen vanhempi.
Eikö sinusta ole siihenkään? Kyllä muutkin ihmiset voittaa jännityksensä ja menee palaveriin jos toiseenkin, pakkohan se on ihmisen tehdä elämässä sen vaatimat asiat. Jumalauta. Ei voi vain sanoa, ettei pysty, menee vaan vaikka tuntuisi miten ilkeältä, ei siihen kuole.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:23"]
Eikö sinusta ole siihenkään? Kyllä muutkin ihmiset voittaa jännityksensä ja menee palaveriin jos toiseenkin, pakkohan se on ihmisen tehdä elämässä sen vaatimat asiat. Jumalauta. Ei voi vain sanoa, ettei pysty, menee vaan vaikka tuntuisi miten ilkeältä, ei siihen kuole.
[/quote]Tottakai minusta on siihen. Viime vuonna olin yksin eskarin vanhempainillassa kun mies oli kipeä. ap
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:17"]Sun mies on kyllä todellinen kusipää. Kyllä on vakka kantensa löytänyt.
[/quote]
Ohis kysyy, että mihin siellä molempia vanhempia tarvitaan? Meillä on kyllä osattu aina kertoa toiselle vanhemmalle, mitä vanhempainillassa on puhuttu. Hyvin toiminut tähän asti, lapsi on nyt viitosella. Kokemusta niin päiväkodin kuin koulun vanhempainilloista.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:25"]
[/quote]Tottakai minusta on siihen. Viime vuonna olin yksin eskarin vanhempainillassa kun mies oli kipeä. ap
[/quote]
No lopeta sitten turha valitus, aikuinen ihminen.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:30"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:25"]
[/quote]
No lopeta sitten turha valitus, aikuinen ihminen.
[/quote]Ei päiväkodin eikä eskarin vanhempainillassa ollut kyllä perheestä yleensä kuin toinen vanhempi.ap
Jos kerran mielipidettäni kysytään, niin kyllä sinun on pakko mennä sinne vanhempainiltaan ja se tekee sinulle ihan hyvää.
Miksi sä teet joka asiasta niin vaikeaa? Jos haluat mennä, sulla on oikeus mennä oman lapsesi vanhempainiltaan. Jos et mene, niin sitten mölyt mahaan.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:34"]
Miksi sä teet joka asiasta niin vaikeaa? Jos haluat mennä, sulla on oikeus mennä oman lapsesi vanhempainiltaan. Jos et mene, niin sitten mölyt mahaan.
[/quote]Koska mä olen vähän erilainen kuin muut niin en halua paljoa näkyä.ap
Jätä menemättä. Vaikka muuten kannattaa pitää kiinni siitä ettei jättäydy erakoksi. Minkä takia vanhempainiltoihin pitäisi mennä, kun kaikki kuitenkin selitetään ja raportoidaan Wilmassa? Varsinkin kun kyseessä ihminen joka tuskin esittää siellä omia ehdotuksiaan ja mielipiteitään.
Mitäkö teet? Jatkat valittamista, kuten yleensäkin.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:42"]
Jätä menemättä. Vaikka muuten kannattaa pitää kiinni siitä ettei jättäydy erakoksi. Minkä takia vanhempainiltoihin pitäisi mennä, kun kaikki kuitenkin selitetään ja raportoidaan Wilmassa? Varsinkin kun kyseessä ihminen joka tuskin esittää siellä omia ehdotuksiaan ja mielipiteitään.
[/quote]Joo wilmassa tulee kyllä kaikki tiedot kotiin. Mies meillä on se joka puhuu, minä olen siellä kuitenkin vaan hiljaa.ap
Toinen vanhempi riittää