Syötkö makeaa aamiaiseksi jos oikein kova makeannälkä
Yllättää aamulla?
Mulla on välillä näin. Ei mikään tavallinen kahvi+voileipä-satsi maistu, niin silloin pitää ottaa palanen kakkua tai pullaa kahvin kanssa.
Niinkuin nyttenkin. Pakko ottaa pala banaanikakkua ja syödä vähän karkkia päälle. :-P
Yleensä ei makea maistu aamulla, mutta joskus se maistuu. Kuukautisten pitäisi alkaa viikon sisällä, niin sekin saattaa vaikuttaa tuohon makeannälkään. :-)
Kommentit (24)
Ihan normaalia. Meillä esimerkiksi mun vanhemmat kun herää "kukonlaulun aikaan" niin he keittää ensimmäiseksi kahvit. Kahvin kanssa on aina jotain kakkua/pulla. Siitä vasta tunnin-parin jälkeen tehdään ns. oikea aamupala joka on sitten puuroa ja leipää ja leikkeleitä ja vaikka paistettuja pottuja ja jotain kastiketta mitä edellispävältä jäi jne.
Itse syön normaalisti kaurapuuroa aamuisin, kiireaamuina menee pelkkää leipää, mutta eihän sitä hullukaan jaksa elää aina noin, siksi ostelen toisinaan mysliä jota syön jogurtin kera. Hyi miten epäterveelistä, ai kuinka kamalaa! Elämäni loppui tähän, olen niin paha ihminen.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 09:27"]Mulla ei koskaan tee mieli makeaa aamuisin, vain illalla. Joskus mökillä kesällä saatan amukahveilla syöpästä pienen palan pullaa sen normiaamiaisen päälle.
[/quote]
Syöpästä XD
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 09:13"]
Ei se ole mikään pakko.
Samaa pakkoa hokee itsekurittomat ihmiset ja ajan vähyyttä liikunnan esteenä laiskat.
[/quote]
Juuri näin, ja samoilla itsekurittomilla ihmisillä on R-Kioskin sivukonttorin verran makeisia ja keksejä kaapeissaan, jos sattuu vaikka VERENSOKERI laskemaan. :D Oikeesti miten on edes mahdollista, että aamulla on optio ottaa BANAANIKAKKUA ja KARKKIA aamupalan päälle? Onko tuo joku ihmisen perusravinto, jota löytyy aina kaapista? :D
Joskus on mennyt aamupalana vaikka muutama pala tiikerikakkua tai pullaa ja pepsiä :) Nyt ei kyllä vähään aikaan, eihän tuolla "aamiaisella" pitkälle pötki. Se on sellanen aamun herkkuhetki jos oon edellisenä päivänä leiponut.