Vihapuhealusta rasismidpropagandalle - eikö AV kantsisi laittaa jäähylle.
Tällä palstalla on nyt kesän ollut jatkuvasti maahanmuuttokriittisten propagandavyörytystä. Vihapuhetta, tappopuheita, lynkkausmielialaa. Modet eivät pysy tahdissa mukana ja siksi nämä tyypit onnistuvat käyttämään AVtä levitysväylänä. Myös niille laittomille väkivaltapuheille.
Olisiko sytä laittaa palsta jäähylle Maikkarin ja Nytin kommenttiosioiden tapaan. Jos edes vähän rauhoittuisi.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 00:13"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 00:11"]No, ainakin yläpeukutuksia sataa maahanmuuttoa hillitseviin viesteihun. [/quote]Niitähän ei voi huijata :D
[/quote]
Voisi kyllä enemminkin miettiä, että mitä väliä. Eikai niiden peukutusten määrä vaikuta mitenkään kenenkään henkilökohtaiseen mielipiteeseen? Ja jos vaikuttaa niin on kyllä aika helposti vietävissä oleva ihminen.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 23:55"]
Tällä palstalla on nyt kesän ollut jatkuvasti maahanmuuttokriittisten propagandavyörytystä. Vihapuhetta, tappopuheita, lynkkausmielialaa. Modet eivät pysy tahdissa mukana ja siksi nämä tyypit onnistuvat käyttämään AVtä levitysväylänä. Myös niille laittomille väkivaltapuheille.
Olisiko sytä laittaa palsta jäähylle Maikkarin ja Nytin kommenttiosioiden tapaan. Jos edes vähän rauhoittuisi.
[/quote]
Olet itse palstahäirikkö.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 00:11"]No, ainakin yläpeukutuksia sataa maahanmuuttoa hillitseviin viesteihun.
[/quote]
Peukuille ihan sama. Jos haluat, niin voin peukuttaa tasan tarkaa niin monta peukkua kuin haluta tähän viestiisi.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 00:19"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 00:16"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 00:15"]En halua kokea Suomea, jossa jonkun ryhmän ääni vaiennetaan. Tappouhkaukset yms pitää toki kitkeä pois, mutta maahanmuuttokriittisyys on keskustelua siinä missä muukin. [/quote]Vaan kun niihin keskusteluihin pakkautuu aina ne ääriurpot kuitenkin, vaikka aloitus olisi kuinka neutraali.
[/quote]
Tällaisella anonyymipalstalla tuntuu kyllä jokaikiseen ketjuun tulevan urpoja. Eli pitäisi siis enemmänkin puhua, että lopetetaanko koko vauvapalsta.
[/quote]
Oletko ihan varma ettet itse ole se urpo ?
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 00:15"]En halua kokea Suomea, jossa jonkun ryhmän ääni vaiennetaan. Tappouhkaukset yms pitää toki kitkeä pois, mutta maahanmuuttokriittisyys on keskustelua siinä missä muukin.
[/quote]
Mutta se ongelma on siinä ettei yksikään maahanmuuttokriittinen keskustelu pysy sellaisena vaan se on jo aloituksessaan tai muuttuu sen jälkeen vihapuheeksi tai yllytykseksi rikoksiin.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 00:21"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 00:15"]
En halua kokea Suomea, jossa jonkun ryhmän ääni vaiennetaan. Tappouhkaukset yms pitää toki kitkeä pois, mutta maahanmuuttokriittisyys on keskustelua siinä missä muukin.
[/quote]
Ja siitä ei voi keskustella hommalla, vaan sitä samaa oksennusta on suihkittava kaikki muutkin paikat täyteen, koska...?
[/quote]
Olisiko se siis ratkaisu, että tämä palsta suljettaisiin yöksi? Siinä tapauksessa syntyisi vaan uusi keskustelufoorumi yksinäisille valvojille ja nämä ääripään yksilöt seuraisivat perässä.
[/quote]
Siinähän siirtyvät sitten. Miksi se minua kiinnostaisi mitä jollain palstalla jota en lue tapahtuu?
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 00:40"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 00:21"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 00:15"]
En halua kokea Suomea, jossa jonkun ryhmän ääni vaiennetaan. Tappouhkaukset yms pitää toki kitkeä pois, mutta maahanmuuttokriittisyys on keskustelua siinä missä muukin.
[/quote]
Ja siitä ei voi keskustella hommalla, vaan sitä samaa oksennusta on suihkittava kaikki muutkin paikat täyteen, koska...?
[/quote]
Olisiko se siis ratkaisu, että tämä palsta suljettaisiin yöksi? Siinä tapauksessa syntyisi vaan uusi keskustelufoorumi yksinäisille valvojille ja nämä ääripään yksilöt seuraisivat perässä.
[/quote]
Siinähän siirtyvät sitten. Miksi se minua kiinnostaisi mitä jollain palstalla jota en lue tapahtuu?
[/quote]
Oletin (ilmeisen virheellisesti), että ihmiset täällä kaipaavat keskustelua yöaikaan. Minä olen sellainen. Mutta myönnän olleeni väärässä ainakin sinun suhteesi.
Typerys. Kaltaistesi vihapuheet toisinajattelijoista eivät poikkea mitenkään omasta mielipiteestäsi poikkeavien ajattelusta. Omaa mielipidettä saa, kai, puolustaa.
Jos ei saa sanoa, ei tarvi maksaa veroja. Maksa sinä ja kanna vastuusi.