Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Danske Bankin asiakkaita palstalla?

Vierailija
01.09.2015 |

Verkkopankista. Miten siellä voi tehdä toistuvan maksun? Esim 5 kertaa kuukauden välein, 10e?

Nordeassa onnistui helposti.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 23:11"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 22:56"] [quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 22:52"] Pyhä jumala, onko joku yhä dansken asiakas?  [/quote]   Niinpä, siellä suositaan yli 100 kiloeuron asiakkaita;) [/quote] ;) Mutta ihan vakavasti. mihin pitäisi vaihtaa? Ei kalliita kuukausimaksuja. Ihan vain palkkatili, ei kortteja, mutta pitää olla nettipankkitunnukset. Ehdotuksia? [/quote] Vaihtoehtojen ehdottomasti paras on Handelsbanken. Tästä pankista en vaihda enään mihinkään.

[/quote] Samaa mieltä olen minäkin. Ilmainen, pankkipalvelut koko päivän, mukava palvelu, ammattilaiset palvelemassa eikä mitään nöösejä. Nykyään niissä puhutaan suomea koska enemmistö asiakkaista on suomenkielisiä 

Vierailija
22/31 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danskepankin ongelma on siinä että sen asiakkaat kuolee pois. Tämän kertoi Dansken exkassaneiti. 

Dansken suurin asiakasryhmä on ajalta jolloin se oli postipankki. Postipankin asiakkaina oli paljon valtion ja kuntien työntekijöitä, vasemmistolaisia ja sossun asiakkaita.  Pankkilakon jälkeen moni vaihtoi postipankkiin koska lakon aikana postista sai nostaa. Myös pankkikonkurssit ei vaikuttanut postipankkiin. Siksi moni avasi tiliä postipankkiin. 

Osa näistä asiakkaista on ollut ne isojen palvelumaksujen maksajat. Nettiä eivät osaa käyttää vaan menevät kassalle maksamaan,  6 euroa / lasku. Kymmenenkin laskua kuukaudessa tekee jo 60 euroa. Näitä on ollut todella paljon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 22:55"]maksut-> toistuvat maksut

itse tykkään danske bankista :)
[/quote]

Pidät Danskesta? Mitä muita masokistisia taipumuksia sinulla on?

Vierailija
24/31 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 22:56"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 22:52"]

Pyhä jumala, onko joku yhä dansken asiakas? 

[/quote]

Niinpä, siellä suositaan yli 100 kiloeuron asiakkaita;)

[/quote]

;)

Mutta ihan vakavasti. mihin pitäisi vaihtaa?

Ei kalliita kuukausimaksuja. Ihan vain palkkatili, ei kortteja, mutta pitää olla nettipankkitunnukset. Ehdotuksia?
[/quote]

Paikallisosuuspankit, ainakin takavuosina Handelsbanken, jotkut pienemmät säästöpankit, s-pankki...

Vierailija
25/31 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää toistuvaa maksua, mun mielestä se ilmoitus tuleekin siinä, kun yrittää sellaisen tehdä. E-lasku on kuitenkin käytännössä sama asia.

Danske Bank on selkeästi paras pankki.

Vierailija
26/31 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danske Bank on eduiltaa paras, varsinkin Private Bankingin puolella.

Vierailija
27/31 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää ihan kehua danske bankia koska ainakin meillä on homma toiminut erittäin ok. Joskus on tökkinyt ne verkkopalvelut mutta onhan niitä ongelmia muillakin pankeilla.

Mutta asuntolainapuoli on ollut erittäin hyvä ja joustava. Ja aina on saatu hyvää henkilökohtaista palvelua jos on tarvittu. Mies on ollut samassa pankissa koko ikänsä ja minäkin jo yli 20 vuotta. Terveiset vaan Vaasan Danskeen :)

Vierailija
28/31 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en mun mielenrauhaa viittis rikkoa vaihtamalla danskeen. Mikä tahansa muu käy mutta ei tuo. 

Vierailija
29/31 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 09:12"]

Ei ole enää toistuvaa maksua, mun mielestä se ilmoitus tuleekin siinä, kun yrittää sellaisen tehdä. E-lasku on kuitenkin käytännössä sama asia.

Danske Bank on selkeästi paras pankki.

[/quote]

Yhtälailla tililtä menevät yhä:(

Vierailija
30/31 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkäsin Sammosta/Danskesta, kunnes se kuukausimaksu pompsahti 7.90 euroon :O Pelkästä nettipankin ja yhden kortin omaamisesta se on aika paljon.

Vierailija
31/31 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, sehän tekee 94,80 vuositasolla kun se muilla on ilmainen. 

Tosiaan kuinka s-pankki, eikö sekin ole täysin ilmainen ja aina auki? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän