Haluan haastaa teidät KAIKKI
Kulkemaan viikon ajan työmatkat kävellen tai pyörällä, julkisilla jos mahdollista. Siis JOS mahdollista. Jos olet laiska ja ajattelet, että säästän autolla mennessä aikaa, se on helpompaa. Mutta jos sun pitää mennä salille tai lenkille työpäivän jälkeen, vie sekin aikaa. Työmatkapyöräilyllä tai -kävelemisellä tämä sujuu kuin itsestään. Ennen itsekin olin laiska työmatkojen suhteen. Nyt ajattelen pidemmän päälle enkä halua rasittaa luontoa itsekkyyteni ja laiskuuteni takia. Kokeilkaa, voitte yllättyä! Pointsit teille, jotka tän teette ja teille jotka tätä jo ennestään olette tehneet. Ajatelkaa luontoa, meidän suurinta lahjaamme. Ilman sitä meitäkään ei olis ja mitä me ollaan tekemässä? Tuhoamassa sitä. Kiitos!
Kommentit (7)
Ihan julkisilla meen joka päivä. Pyörällä en halua mennä, kun Helsingin keskustassa pyöräily on aika perseestä.
Kannatan! Kuljen aina pyörällä, paitsi pahimmilla pakkasilla ja tuiskuilla.
Moni voisi kohentaa ihan vaan (kohtuullisen pituisella) työmatkapyöräilyllä sohvaperunaisen yleiskuntonsa terveemmälle tasolle.
Luonnonpelastusoperaatio188293 käynnissä! Kaikki mukaan!!
Mut oikeesti, ihan hyvä idea. Kelatkaa kui se säästäis luontoo jos jokanen ihminen kulkis pyörällä tai kävellen. Edes sen viikon. (Ei toki lasketa poliiseja, lansseja ja paloautoja, eihän se olisi reilua).
Kukkahattutädit taas vauhdissaan..!
Minä olen kulkenut noin jo 30 vuotta. Joskus vaan oikein väsyneenä olen toivonut, että olisi oma auto käytössä ja saisi kauppaostokset helpommin tuotua kotiin.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:54"]
Kukkahattutädit taas vauhdissaan..!
[/quote]
Eihän. Musta on hienoa että luonnosta välitetään ja yritetään muistuttaa ihmisille siitä, miten se kärsii meidän teoista. Ehkä sua ei kiinnosta, ja sä voit ihan rauhassa ajella autollas, mutta mun tarkotus oli saada ihmiset miettimään sitä että muitakin vaihtoehtoja on. En tosiaankaan ole mikään kukkahattutäti, mutta anteeksi vain, välitän luonnosta. AP
Eipä tällästäkään tuu paljoa mietittyä.. ajattelee vaan että nopeasti töihin ja sieltä takas. No mutta, määpä kokeilen. Kiitti sulle :)