Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
01.09.2015 |

Keskustelua tänne!

Kommentit (3683)

Vierailija
941/3683 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt ne meni käsi kädessä! Sori tuun vähän jäljessä kun oli vähän aikaa ajansiirrolla, mukuloilla oli jotain asiaa :D

Vierailija
942/3683 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieroja-Tanjalla melko kallis Mulberry?

Uutuuden jäykkä näyttää ainakin olevan...Oliskohan ihan TV-ohjelmaa varten ostettu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/3683 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muiden mielestä Tanjan tyyli puhua terävä? Jotenkin sellainen haastava ja kärkevä, sanoo mitä tahansa.

Vierailija
944/3683 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budjetti ilmeisesti vähän pienentynyt.. Viime vuonna Pariisi, Rooma ym ja ihan kivat hotellit. Nyt ei Istambulin hotellissa edes partsia ja muutenkin kämäsen näköinen.

Vierailija
945/3683 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:47"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:36"]Maikkarin sivuilla lukee, että Marin tunnemrsky kesti viisi minuuttia. Kokonaiset VIISI. Ja täällä jo tehdään toisesta maailman suurinta parisuhdepahista :D [/quote] Viidessä minuutissa ehtii tehdä aika paljon hallaa heittämällä kylmän rätin vasten kasvoja kun toinen tekee todella romanttisen eleen (ja saapuu huitsin seksikkäänä ja hikisenä lenkiltä, uuh).

[/quote]

Jospa Mari ei pidä romanttisista eleistä? Niitähän se Jouni tässä koko ajan yrittää, mutta jospa Maria kiinnostaisi nähdä, mitä on Jouni niiden eleiden takana?

Ehkä Marilla on huonoja kokemuksia juuri sellaisista miehistä, jotka kyllä kosiskelevat koreasti, mutta lähtevät luikkimaan, kun suhteessa pitäisi pystyä siirtymään vähän syvemmälle tasolle.

Vierailija
946/3683 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antin kasvoista tulee vähän mieleen Ville Itälä :D Joissakin ilmeissä jotain samaa...

Vierailija
947/3683 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 21:17"]Onko muiden mielestä Tanjan tyyli puhua terävä? Jotenkin sellainen haastava ja kärkevä, sanoo mitä tahansa.
[/quote]

Hyvin sanottu. Juuri tuollainen tunne minullekin tulee, en vain osannut pukea sitä sanoiksi.

Vierailija
948/3683 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 21:17"]

Hieroja-Tanjalla melko kallis Mulberry?

Uutuuden jäykkä näyttää ainakin olevan...Oliskohan ihan TV-ohjelmaa varten ostettu?

[/quote]

Älä jaksa olla tuollainen materialisti. Laukku kuin laukku, sama kai se on.

Vierailija
949/3683 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 21:09"]Alkoi jo, missä kaikki:-D
[/quote]

Osa on vielä suu auki Hottisten jälkeen, eivätkä ole vielä tokeneet näkemästään ja kuulemastaan.

Vierailija
950/3683 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 21:14"]Noiden Tanjan ja Ronin pitää vetää pari kaljaa niin eivät olisi niin varautuneita.
[/quote]

Mieluummin ihan perskännit että relaisivat vähän.

Vierailija
951/3683 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaretin hiusten latvat näkyivät yhdessä otoksessa, seuraavassa olivat taas visusti piiloon käännetyt ;)

Vierailija
952/3683 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 12:04"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 11:54"]Täällä tais joku jo mainita jotain Tanjan suunliikkeistä ja Sarin "isosta" suusta. Oiskohan Tanjan suunvääntelyt jotai tic-oiretta, ns.pakkoliikettä eikä mahda itse niille mitään. Sama kun jotkut räpyttelee silmiä tai tekee jotai muuta vastaavaa. Sarilla taas suusta tekee "ison" liian ulos tulevat ylähampaat, eli hällä on ns.ylipurenta (vai onko tuo just alapurenta), joka kyllä olisi ollut (ja olisi varmaan vieläkin) korjattavissa hammasraudoilla. Tuo purenta näyttää vähän siltä, et hampaat ei mahdu suuhun ja kun nauraa, niin näkyy kunnolla ylähammaskalusto. Jos oon väärässä, niin saa korjata. Onkohan hankala suudella, kun luulis,et ylähampaat tulee eteen? :) Tää ei siis millään pahalla Tanjan suunliikkeitä tai Sarin hampaita kohtaan :) Näitähän näkee muillakin. Itse kyllä tekisin hampaille jotain, jos olis tuommonen purenta. No mut se siitä.

Viime kaudella tais Esan kaverillakin (siinä kun olivat siellä Esan asunnolla) olla joku tommone outo purenta, kun näky hampaat niin selvästi, tuli ulos suusta jotenkin. Vähä niiku eivät mahdu suuhun.

[/quote] No ootpas sä perehtynyt aiheeseen kovasti Sari on kaunein noista naisista

[/quote]

No piti kirjottaa, kun ihmiset vaan puhu Sarin isosta tai oudosta suusta ja et ärsyttää Tanjan suun vääntelyt. Eivät vissiin tienny, et mistä ne johtuu. Ei tuohon mitään perehtymistä tarvita. Itse tajusin heti, mistä kyse kummassakin tapauksessa. Sen verran tiiän asioista ;) Kauneudesta en ole puhunut mitään. Jos haluat mielipiteeni kuulla, niin jos vaikkapa Sarilla olis normaali purenta, niin olis vielä kauniimpi ;) Mut en siis sano, etteikö olis kaunis nytkin. Ihan tavallisen näkönen mun mielestä, mut kieltämättä kiinnitin heti huomiota tuohon yläpurentaan ja et miks ei sitä ole jo lapsena hoidettu tai miks ei nyt hoidata.

Vierailija
953/3683 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukkuja tulee satamaan mutta mä en vaan tykkää Sarista... Odotan jo koska alkaa vollotus. Juu, ja itsekin olen tunneihminen mutta en vaan jaksa... Sorry.

Vierailija
954/3683 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aito Mulberry.

Vierailija
956/3683 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antin tatskat on ainakin sellaset kuin ketjussa kerrottu, huiii...

Vierailija
957/3683 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toi jees jees oli, ärsttääkö Anttia neuvominen? 

Vierailija
958/3683 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iix! Miten mun silmään näyttää, että Tanjalla ja Ronilla oiskin kemiaa :-D
Viime jakson suosikeillani Jounilla ja Marilla taas ei olekaan.
Sari on mun mielestä yhä jotenkin tosi tyylikäs, Antista ei kummempaa sanottavaa.
Silti, ihan kuin ekan kauden parit ois olleet karismaattisempia. Varmaan kuvittelen vain, ehtihän niitä seurata paljon enemmän kuin näitä uusia. Arvosteleminen tässä vaiheessa siis kenties turhaa.

Kiva tosiaan seurata, kuten joku mooonta sivua sitten kirjoittikin, toisten ihmisten avioliittojen alkuja. Ohjelma on kiva ja positiivinen kuitenkin, joten kaikki sellaisessa hengessä kirjoitetut viestit ovat hauskoja lukea.

Oon muuten nauranut sille Ronin soutulaite-tekniikkaa kritisoineelle kommentille itsekseni monta päivää, terveiset vaan kirjoittajalle jos luet tämän (:

Vierailija
959/3683 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Marin ja Jounin titanic- juttu lentokentällä oli vaivaannuttavaa.. esitystä kameroille.

Vierailija
960/3683 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouni on ihQ <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme