Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
01.09.2015 |

Keskustelua tÀnne!

Kommentit (3683)

Vierailija
921/3683 |
16.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀÀllÀ tais joku jo mainita jotain Tanjan suunliikkeistÀ ja Sarin "isosta" suusta. Oiskohan Tanjan suunvÀÀntelyt jotai tic-oiretta, ns.pakkoliikettÀ eikÀ mahda itse niille mitÀÀn. Sama kun jotkut rÀpyttelee silmiÀ tai tekee jotai muuta vastaavaa. Sarilla taas suusta tekee "ison" liian ulos tulevat ylÀhampaat, eli hÀllÀ on ns.ylipurenta (vai onko tuo just alapurenta), joka kyllÀ olisi ollut (ja olisi varmaan vielÀkin) korjattavissa hammasraudoilla. Tuo purenta nÀyttÀÀ vÀhÀn siltÀ, et hampaat ei mahdu suuhun ja kun nauraa, niin nÀkyy kunnolla ylÀhammaskalusto. Jos oon vÀÀrÀssÀ, niin saa korjata. Onkohan hankala suudella, kun luulis,et ylÀhampaat tulee eteen? :) TÀÀ ei siis millÀÀn pahalla Tanjan suunliikkeitÀ tai Sarin hampaita kohtaan :) NÀitÀhÀn nÀkee muillakin. Itse kyllÀ tekisin hampaille jotain, jos olis tuommonen purenta. No mut se siitÀ.

Viime kaudella tais Esan kaverillakin (siinÀ kun olivat siellÀ Esan asunnolla) olla joku tommone outo purenta, kun nÀky hampaat niin selvÀsti, tuli ulos suusta jotenkin. VÀhÀ niiku eivÀt mahdu suuhun.

Vierailija
922/3683 |
16.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 11:54"]TÀÀllÀ tais joku jo mainita jotain Tanjan suunliikkeistÀ ja Sarin "isosta" suusta. Oiskohan Tanjan suunvÀÀntelyt jotai tic-oiretta, ns.pakkoliikettÀ eikÀ mahda itse niille mitÀÀn. Sama kun jotkut rÀpyttelee silmiÀ tai tekee jotai muuta vastaavaa. Sarilla taas suusta tekee "ison" liian ulos tulevat ylÀhampaat, eli hÀllÀ on ns.ylipurenta (vai onko tuo just alapurenta), joka kyllÀ olisi ollut (ja olisi varmaan vielÀkin) korjattavissa hammasraudoilla. Tuo purenta nÀyttÀÀ vÀhÀn siltÀ, et hampaat ei mahdu suuhun ja kun nauraa, niin nÀkyy kunnolla ylÀhammaskalusto. Jos oon vÀÀrÀssÀ, niin saa korjata. Onkohan hankala suudella, kun luulis,et ylÀhampaat tulee eteen? :) TÀÀ ei siis millÀÀn pahalla Tanjan suunliikkeitÀ tai Sarin hampaita kohtaan :) NÀitÀhÀn nÀkee muillakin. Itse kyllÀ tekisin hampaille jotain, jos olis tuommonen purenta. No mut se siitÀ.

Viime kaudella tais Esan kaverillakin (siinÀ kun olivat siellÀ Esan asunnolla) olla joku tommone outo purenta, kun nÀky hampaat niin selvÀsti, tuli ulos suusta jotenkin. VÀhÀ niiku eivÀt mahdu suuhun.
[/quote]

No ootpas sÀ perehtynyt aiheeseen kovasti
Sari on kaunein noista naisista

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/3683 |
16.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 11:43"]https://instagram.com/p/7fsLuyCnoR/?taken-by=obie_lance

"MeidÀn pikkuotukset". Kenen meidÀn? Ollin ja...??
[/quote]

Sun Àitis

Vierailija
924/3683 |
16.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 11:43"]

https://instagram.com/p/7fsLuyCnoR/?taken-by=obie_lance

"MeidÀn pikkuotukset". Kenen meidÀn? Ollin ja...??

[/quote]

Noi koirat on Ollin vanhempien koirat.. noi jackrusselit nÀkyi myös EnsitreffeissÀ silloin kun Miia ja Olli vieraili Ollin vanhemmilla Lahdessa. SiinÀ muuten yksi asia, joka yhdisti Miiaa ja Ollia, molemmat ovat koiraihmisiÀ.

Vierailija
925/3683 |
16.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Roni yllÀtti positiivisesti eilisessÀ jaksossa. Aika söpöÀ ettei ole tyttöjÀ ennen kÀdestÀ pitÀnyt :)

Tanja ihan ok, on mun mieleen esim ystÀvÀnÀ tai työtoverina, mutta vÀhÀn minÀkin ihmettelen hÀnen töksÀyttelevÀÀ puhetyyliÀ.

Jouni ihan huippu siinÀ kun juoksee kukkien kanssa ja puhuu kameralle. Mutta ne korvikset, ei naisille tuollaisia osteta.

Mari alkaa ÀllöttÀÀ enemmÀn ja enemmÀn. Jo hÀÀjaksossa mua tökki sen kÀytös, mutta eilisessÀ meni liian pitkÀlle. Ei mikÀÀn ihme ettÀ on vielÀ sinkku.

Sari vois lakata tunteilemasta. Olen minÀkin tunneihminen, mutta tuo jatkuva tunnevyöry liikaa.

Antin ilme oli kyllÀ hyvÀ kun Sari alkoi puhumaan tunteista. Ei taida mies tosissaan olla.

Eilisen jakson perusteella jos pitÀisi analysoida kuka eroaa ja kuka ei niin tuskin noista kukaan yhdessÀ jatkaa sen verran epÀmÀÀrÀistÀ touhua oli, tosin sanoiko joku ettÀ neljÀs pÀivÀ menossa yhteistÀ elÀmÀÀ joten alussahan ne vasta tietty on. Roni ja Tanja vois mennÀkin pitkÀlle.

Vierailija
926/3683 |
15.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 20:41"]

Onkohan se Jussi vielÀ vapaalla jalalla? Voisin kÀydÀ korjaamassa talteen <3

[/quote]

EiköhÀn. KÀypÀ korjaamassa ja kerro sitten meille, millaista on Jussin kanssa hellustella.

Talon se on ainakin luvannut vaimolleen rakentaa. Aika kiva! Sun kantsii olla sille reilu ja mutkaton, eikĂ€ ahdistaa  Jussia turhalla vatvomisella. Perustatte perheen ja alatte hyysĂ€tĂ€ sitĂ€ ja asetutte molemmat osaanne. KyllĂ€ siitĂ€ hyvĂ€ tulee!

Vierailija
927/3683 |
16.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 11:54"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 21:32"]

MikĂ€hĂ€n Jounissa ei miellyttĂ€ Maria? Mulle kyllĂ€ kelpais :) 

[/quote]

Marista en tiedÀ, mutta minua Jounissa hÀiritsi, kun hÀn tervehti "hei vaimo", ja kameroille puhui "pitÀÀ viedÀ vaimolle kukkia", ts. tuo jatkuva vaimottelu. NÀyttÀÀ, ettei Jouni osaa rentoutua ja olla oma itsensÀ. EnkÀ olisi siitÀkÀÀn erityisen imarreltu, jos saisin jotkut rihkamakorvikset. Jouni yrittÀÀ liikaa miellyttÀÀ ja pilaa sillÀ kaiken. Mieluummin yrittÀisi vain tutustua kaikessa rauhassa.

Itse en myöskÀÀn pidĂ€ Jounin ulkonÀöstĂ€. 

[/quote]

Mulle kyllÀ kelpaisi markan korvikset, mutta Jounin ostos oli tÀysin vailla huumorintajua, siksi huono. Ja aika nössö pitÀÀ olla, jos ei uskalla ostaa markan koruksi sellaista, mistÀ toinen on jo ÀÀneen sanonut pitÀvÀnsÀ. Lahja kertoo antajastaan tosi paljon. Tietysti myös saajasta, kuinka hÀn sen ottaa vastaan.

Vierailija
928/3683 |
16.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Antin ilme siellÀ ravintolassa oli kyllÀ hyvÀ, kun Sari alkoi puhumaan niistÀ tunteistaan. Tuli sellanen fiilis, ettÀ Antti varmaan toivois, ettÀ voitais vaan relata, pitÀÀ hauskaa ja sekstailla, eikÀ jatkuvasti vaan analysoida kaikkea tÀtÀ myllerrystÀ.

Vierailija
929/3683 |
16.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 21:55"]

Mari vaikuttaa tosi tylyltÀ, jopa ilkeÀltÀ! Ihan sama, vaikka ois traumatisoitunut - ei toisia ihmisiÀ voi tylyttÀÀ tolleen! Jouni yrittÀÀ puhua "meidÀn kodista", niin Mari korjaa, ettÀ "mun koti"!

[/quote]

Ei Mari minusta ilkeÀ ole, vaan ainoastaan suorapuheinen. IlkeyttÀ olisi, jos yrittÀisi sanoillaan tarkoituksella loukata, mutta ei hÀn niin minusta tee. Mari pitÀÀ kiinni siitÀ, ettÀ hÀnellÀ on omaa elÀmÀÀ, ja niin pitÀÀkin tehdÀ, myös parisuhteessa. Jouni taas koettaa mielistellÀ ja tuntuu ettÀ uskotella itselleenkin, ettÀ tÀssÀ olisi nyt jokin tulinen romanssi meneillÀÀn. Marin varovaisuus on lÀhinnÀ tervettÀ - ja samalla mielenkiintoinen haaste voitettavaksi. EhkÀ Jouni on tottunut "helpompiin" naisiin ja on siksi nyt huuli pyöreÀnÀ.

Vierailija
930/3683 |
15.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kolmas jakso.

Aika laimea Sarin reaktio kelloon. YllÀttÀen ei hysteriaa tai itkemistÀ.

Vierailija
931/3683 |
15.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Alkoi jo, missÀ kaikki:-D

Vierailija
932/3683 |
16.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 21:41"]

Argh, jotenki ÀrsyttÀÀ tuo Tanjan kummallinen suun vÀÀntely.

[/quote]

Joo, kielii teennÀisyydestÀ, opittu tapa ja rasittava sellainen. Onneks ei tarvii katella.

Vierailija
933/3683 |
16.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

NÀmÀ uudet tyypit tuntuvat jotenkin tiedostavan enemmÀn sen ettÀ koko ajan kuvataan kuin viime vuoden tyypit. Ja viime vuoden osallistujat vaikuttivat siltÀ, ettÀ olivat tosissaan etsimÀssÀ elÀmÀnkumppania (paitsi Jussi) ja valmiita joustamaan ja yrittÀmÀÀn. NÀmÀ uudet vaikuttavat siltÀ ettÀ heti olisi pitÀnyt rakastua tulisesti, ja jos sitÀ ei tapahtunut niin sitten hirveÀt kriisit. En usko yhdenkÀÀn tÀmÀn vuoden pareista kestÀvÀn vuotta pitempÀÀn yhdessÀ.

Vierailija
934/3683 |
15.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei sitÀ varmaa enÀÀ nÀe mistÀÀn.. Jotai pikkupÀtkiÀ SAATTAA olla youtubessa tmv.

Vierailija
935/3683 |
15.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tanja lla ja Tonille vaikutti olevan yllÀttÀvÀn hauskaa.

Vierailija
936/3683 |
15.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TykkÀÀn hÀÀmatkajaksosta, koska tulee itellekin lomafiilis :)

Vierailija
937/3683 |
15.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Noiden Tanjan ja Ronin pitÀÀ vetÀÀ pari kaljaa niin eivÀt olisi niin varautuneita.

Vierailija
938/3683 |
15.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kauheen pieni hotellihuone Istanbulissa... Onko kokemusta, onko kaikissa hotelleissa vai onko noi majoitettu johkin lÀÀvÀÀn?

Vierailija
939/3683 |
15.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voi Tanja, olis nyt antanut Ronin pitÀÀ kĂ€destĂ€... tottunut pĂ€rjÀÀmÀÀn itse.

Vierailija
940/3683 |
15.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 12:29"]

MistÀ mÀ nÀkisin ensimmÀisen tuotantokauden tÀstÀ ohjelmasta?

[/quote]

Ekan kauden jaksoja ei nĂ€e mistÀÀn, mutta katsomosta nĂ€kee klippejĂ€ viime kauden jaksoista http://www.katsomo.fi/#!/ohjelma/33011132 SiellĂ€ kun tarpeeksi kauan klikkaa sielĂ€t alhaalta "hae lisÀÀ videoita"-kohtaa niin löytyy viime kauden kaikki klipit. Jotenkin tykkĂ€sin viime kaudesta enemmĂ€n, oli ehkĂ€ jotenkin mielenkiintoisempia ne parit, erityisesti Miia ja Olli.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kaksi kahdeksan viisi