Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
01.09.2015 |

Keskustelua tÀnne!

Kommentit (3683)

Vierailija
3521/3683 |
04.11.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos vauvan sukupuolikin on selvillĂ€ niin aika nopeeta ollut raskaana. 

Vierailija
3522/3683 |
04.11.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuli se fiilis, ettÀ Mari olisi halunnut jatkaa, Jouni ei niinkÀÀn. Mari ehkÀ ajatellut, ettÀ Jouni tosiaan voisi olla rennompi ilman niitÀ ympÀrillÀ pyöriviÀ kameroita. Mutta saivat sentÀÀn asian puhuttua keskenÀÀn etukÀteen. Ja nÀyttivÀt jotenkin helpottuneilta Suomenlinnasta poistuessaan.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3523/3683 |
04.11.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miksi te hehkutatte Saria ja Anttia niin paljon? HYI miten feikki Sari oli siinĂ€ klipissĂ€, jossa kertovat pÀÀtöksestÀÀn. Laittoi kĂ€den Antin sydĂ€melle jne, ei kyllĂ€ vaikuttanut aidolta ollenkaan. HeiltĂ€ kysyttiin ettĂ€ mitĂ€ toinen on tuonut heidĂ€n elĂ€mÀÀnsĂ€, Antti kertoi suoraan, Sari puhui vaan ympĂ€ripyöreitĂ€. Varmaan ovat rakastuneita, mutta Sari on kyllĂ€ teennĂ€inen nainen, teeskentelee liikaa. Eikö kukaan muu huomaa?

Vierailija
3524/3683 |
04.11.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hahhah, nyt Antti on unelmien mies, kun vielĂ€ pari jaksoa sitten haukuttiin kynnysmatoksi, myötĂ€ilijĂ€, epĂ€varma ja mitĂ€ kaikkea. Kaikkea tĂ€tĂ€ Antti tosin oikeasti lienee vielĂ€kin. Oliko se arkikeskustelu jonka jĂ€lkeen Antin nousu naisten mielissĂ€ alkoi. (Ja arkikeskusteluhan oli Sarin painostusta vauvantekoon, kun Antti ei vielĂ€ halunnut miettiĂ€ asiaa vaan jatkaa flow:ta, kyllĂ€ mĂ€ nÀÀ tiedĂ€n). 

Vierailija
3525/3683 |
04.11.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mari vÀittÀÀ olevansa suorapuheinen ja ÀrhÀkkÀ. Minusta vaikuttaa ihan muulta, eli siltÀ ettÀ nokkeluudellaan etukÀteen varautuu kaikkiin mahdollisiin pettymyksiin. Ilmeisesti paljon kokenut pettymyksiÀ niin osaa niitÀ odottaa.

Tanja ihan toista maata, elelee vaaleanpunaisissa pilvissÀ ja antaa pettymysten tulla pÀin naamaa. Vaikka en Tanjasta niin muuten pitÀnyt niin tuosta kyllÀ ettei ole tunteitaan peittelevÀÀ sorttia.

Vierailija
3526/3683 |
04.11.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jounin ja Marin suhde ei toiminut, koska Jounilla oli erektio-ongelmia joihin ei halunnut apua ja tÀmÀ ei Marille ollut ok. Tieto saatu lÀhipiiristÀ.

Vierailija
3527/3683 |
04.11.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhah, nyt Antti on unelmien mies, kun vielĂ€ pari jaksoa sitten haukuttiin kynnysmatoksi, myötĂ€ilijĂ€, epĂ€varma ja mitĂ€ kaikkea. Kaikkea tĂ€tĂ€ Antti tosin oikeasti lienee vielĂ€kin. Oliko se arkikeskustelu jonka jĂ€lkeen Antin nousu naisten mielissĂ€ alkoi. (Ja arkikeskusteluhan oli Sarin painostusta vauvantekoon, kun Antti ei vielĂ€ halunnut miettiĂ€ asiaa vaan jatkaa flow:ta, kyllĂ€ mĂ€ nÀÀ tiedĂ€n). 

KyllÀ kyllÀ, ja pÀÀtösjaksossa kertoi ettÀ stressaa ettÀ ei aina osaa/jaksa olla tÀydellinen mies (vai miten se oli), joten tehnyt sitten kuten vaimo vaatii.

Molemmat myös sanoivat ettĂ€ halusivat ensisijaisesti perheen, ja toinen sattui sopivasti siihen tulemaan samat kujeet mielessÀÀn. 

No ei, söpöjĂ€ ovat. 

Vierailija
3528/3683 |
04.11.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jounin ja Marin suhde ei toiminut, koska Jounilla oli erektio-ongelmia joihin ei halunnut apua ja tĂ€mĂ€ ei Marille ollut ok. 

Miten noin totaalitönkköjÀykÀllÀ miehellÀ voi olla ongelmaa jÀykistymisessÀ? En usko tuohon teoriaan!

Vierailija
3529/3683 |
04.11.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÀssÀ jaksossa vaan vahvistui, miten upea mies Antti on. LempeÀ, rauhallinen, huomioonottava. Yhdyn niihin kommentteihin, joita tÀssÀ ketjussa oli ihan alussa, eli voiko olla noin ihanaa miestÀ! :)

Miten kauniisti Sari ja Antti katselivat toisiaan jakson lopussa. Itku melkein tuli.  Onnea koko perheelle!!!

No mun mies on tuollainen, kiltti, herkkÀ huomioonottava. Paitsi ettÀ nÀyttÀÀ enempi Jounilta ja vÀlilÀ tuiskahtelee kuin Mari. Itsekin olen kiltti, herkkÀ ja huomioin toista, paitsi kun suutun niin annan palaa.

YhdessĂ€ ollaan oltu yli 25 vuotta, lukion jĂ€lkeen kohdattiin. Minusta pitkĂ€n hyvĂ€n suhteen pointsi on kiltteys ja se, ettĂ€ oikeasti tulee vastaan. Ei minun mieheni ollut ihannemieheni, paitsi ulkonÀön suhteen, ja minĂ€ taas en ollut ulkonnÀöltĂ€ni mieheni ihanne, mutta se huomioonottaminen ja vastaantulo molemmin puolin, valmius antaa periksi omien kriteerien kanssa, katsoa tilanne kerrallaan, ettĂ€ miten se ratkaistaan niin ettĂ€ molemmat voivat sen kanssa elÀÀ, vaikkei ihan napakymppiin yllettĂ€isiinkÀÀn, niin se luo onnea. Halu olla yhdessĂ€ ja olla kiva toiselle, molemmin puolin. Tahto, kyllĂ€ sillĂ€ pÀÀstÀÀn tosi pitkĂ€lle ja saavutetaan aito onni.

Minusta tÀssÀ ohjelmassa onnistuneissa pareissa on molemmin puolin juurikin epÀitsekkyyttÀ yhdistettynÀ hyvÀÀn itsetuntoon. Jousto- ja huomioimisvaraa mutta myös kykyÀ ilmaista mitÀ itse tahtoo, siten ettei sillÀ ilmaisulla loukkaa toista.

Tanja olisi tĂ€llĂ€ kaudella ansainut parempaa. 

Vierailija
3530/3683 |
04.11.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jounin ja Marin suhde ei toiminut, koska Jounilla oli erektio-ongelmia joihin ei halunnut apua ja tÀmÀ ei Marille ollut ok. Tieto saatu lÀhipiiristÀ.

Tuskin on edes lÀhipiirille kerrottu, jos moista ongelmaa olisi. Ainakaan sellaiselle lÀhipiirille, joka vuotaa tiedon eteenpÀin vauva-av aktivisteille.

Vierailija
3531/3683 |
04.11.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÀssÀ jaksossa vaan vahvistui, miten upea mies Antti on. LempeÀ, rauhallinen, huomioonottava. Yhdyn niihin kommentteihin, joita tÀssÀ ketjussa oli ihan alussa, eli voiko olla noin ihanaa miestÀ! :)

Miten kauniisti Sari ja Antti katselivat toisiaan jakson lopussa. Itku melkein tuli.  Onnea koko perheelle!!!

No mun mies on tuollainen, kiltti, herkkÀ huomioonottava. Paitsi ettÀ nÀyttÀÀ enempi Jounilta ja vÀlilÀ tuiskahtelee kuin Mari. Itsekin olen kiltti, herkkÀ ja huomioin toista, paitsi kun suutun niin annan palaa.

YhdessĂ€ ollaan oltu yli 25 vuotta, lukion jĂ€lkeen kohdattiin. Minusta pitkĂ€n hyvĂ€n suhteen pointsi on kiltteys ja se, ettĂ€ oikeasti tulee vastaan. Ei minun mieheni ollut ihannemieheni, paitsi ulkonÀön suhteen, ja minĂ€ taas en ollut ulkonnÀöltĂ€ni mieheni ihanne, mutta se huomioonottaminen ja vastaantulo molemmin puolin, valmius antaa periksi omien kriteerien kanssa, katsoa tilanne kerrallaan, ettĂ€ miten se ratkaistaan niin ettĂ€ molemmat voivat sen kanssa elÀÀ, vaikkei ihan napakymppiin yllettĂ€isiinkÀÀn, niin se luo onnea. Halu olla yhdessĂ€ ja olla kiva toiselle, molemmin puolin. Tahto, kyllĂ€ sillĂ€ pÀÀstÀÀn tosi pitkĂ€lle ja saavutetaan aito onni.

Minusta tÀssÀ ohjelmassa onnistuneissa pareissa on molemmin puolin juurikin epÀitsekkyyttÀ yhdistettynÀ hyvÀÀn itsetuntoon. Jousto- ja huomioimisvaraa mutta myös kykyÀ ilmaista mitÀ itse tahtoo, siten ettei sillÀ ilmaisulla loukkaa toista.

Tanja olisi tĂ€llĂ€ kaudella ansainut parempaa. 

Niin, vaikea uskoa, ettÀ Ronin kanssa olisi tullut onnelliseksi, joten varmaan pidemmÀn pÀÀlle hyvÀ, ettei Roni jatkanut.

Vierailija
3532/3683 |
04.11.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀmÀ kausi sai minut vakavaksi. Miten on mahdollista, ettÀ minua pystytÀÀn manipuloimaan nÀin taitavasti? Kuulun niihin, joiden nÀkemykset Antista ja Sarista heittelivÀt laidasta laitaan sen mukaan, millaisia parin minuutin pÀtkiÀ meille milloinkin oli nÀytetty.

Olen kanssasi samaa mieltĂ€.  Antista ajattelin useinkin, ettei hĂ€n kyllĂ€ pidemmĂ€n pÀÀlle jaksa asua Sarin aina tiptop jĂ€rjestyksessĂ€ olevassa kodissa. Saria hĂ€iritsi kun kengĂ€t eivĂ€t olleet tanassa tai sĂ€ngylle jĂ€tetty paitoja joita ei "vielĂ€kÀÀn" ole korjattu kaappiin. Tai Sarin aamuista Ă€reyttĂ€. Oletin ettei Sarin asunnossa  ole tilaa/paikkaa johon Antti mahtuisi omana itsenÀÀn tapoineen/ tavaroineen. Olette varmaan kuulleet sanonnan, oli kuin peura ajovaloissa. Antin ilme oli usein juuri sellainen.                                  

Olisin ollut tosi yllĂ€ttynyt, mikĂ€li Jouni olisi halunnut jatkaa.  Mari veti hĂ€neltĂ€ jo alkumetreillĂ€ ylimÀÀrĂ€isen hymynaaman alas.  Miehet eivĂ€t kestĂ€ ns. kasvojen menetystĂ€ tuttujen ja kavereiden nĂ€hden. EikĂ€ ainakaan tv:ssa nolaaminen kenestĂ€kÀÀn voi hyvĂ€ltĂ€ tuntua.  

Vierailija
3533/3683 |
04.11.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No joo,

Ohi on. Toivottavasti kaikki jatkavat elĂ€mÀÀnsĂ€ onnellisena - osa varmaan tarvii terapiaa kokemuksen (ja aiemman elĂ€mĂ€n vuoksi). Ne jotka haluavat julkisuutta jatkossa varmaan aktiivisesti pyrkivĂ€t sitĂ€ saamaan (julkiset instat ja blogit), annetaan niiden muiden nyt palata Ăœksityiseen arkeensa.

Vierailija
3534/3683 |
04.11.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

onko missÀÀn osallistujien koko nimiÀ?

Vierailija
3535/3683 |
04.11.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhah, nyt Antti on unelmien mies, kun vielĂ€ pari jaksoa sitten haukuttiin kynnysmatoksi, myötĂ€ilijĂ€, epĂ€varma ja mitĂ€ kaikkea. 

No, olen edelleen sitÀ mieltÀ, ettÀ minulla menisi hermot Antin kanssa juuri tuon myötÀilevyyden takia. EttÀ toinen odottaa, mitÀ mieltÀ mitÀ olen asiasta, ollakseen sitten samaa mieltÀ. En minÀ jaksa aina olla se ensimmÀinen!

TÀllÀ kaudella ei kyllÀ mitÀÀn unelmien miestÀ ollutkaan. Jos noista olisi pakko valita niin ehkÀ sitten Antti kuitenkin, mutta mieluummin jatkan sinkkuna. Viime kaudella oli paremmat miehet, niistÀ olisi voinut kelvata kuka tahansa.

Vierailija
3536/3683 |
04.11.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Seiskasta luin.  Avan ylivoimaisesti katsotuin ohjelma. Ensiviikolla tiistaina kanavalla alkaa sarjan tanskalaisversio. EiköhĂ€n katsota miten Tanskassa parien valinnat onnistuu.

Vierailija
3537/3683 |
04.11.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahhah, nyt Antti on unelmien mies, kun vielĂ€ pari jaksoa sitten haukuttiin kynnysmatoksi, myötĂ€ilijĂ€, epĂ€varma ja mitĂ€ kaikkea. 

No, olen edelleen sitÀ mieltÀ, ettÀ minulla menisi hermot Antin kanssa juuri tuon myötÀilevyyden takia. EttÀ toinen odottaa, mitÀ mieltÀ mitÀ olen asiasta, ollakseen sitten samaa mieltÀ. En minÀ jaksa aina olla se ensimmÀinen!

TÀllÀ kaudella ei kyllÀ mitÀÀn unelmien miestÀ ollutkaan. Jos noista olisi pakko valita niin ehkÀ sitten Antti kuitenkin, mutta mieluummin jatkan sinkkuna. Viime kaudella oli paremmat miehet, niistÀ olisi voinut kelvata kuka tahansa.

MinÀ olisin valinnut Jounin. Ainoa, jolla siedettÀvÀ ulkonÀkö eikÀ luonteessakaan ÀrsyttÀviÀ puolia. Mutta ei siitÀ mitÀÀn olisi varmaan tullut kuitenkaan.

Vierailija
3538/3683 |
04.11.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

on

Tanja on ainakin Tanja Huusko

Vierailija
3539/3683 |
04.11.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli se fiilis, ettÀ Mari olisi halunnut jatkaa, Jouni ei niinkÀÀn. Mari ehkÀ ajatellut, ettÀ Jouni tosiaan voisi olla rennompi ilman niitÀ ympÀrillÀ pyöriviÀ kameroita. Mutta saivat sentÀÀn asian puhuttua keskenÀÀn etukÀteen. Ja nÀyttivÀt jotenkin helpottuneilta Suomenlinnasta poistuessaan.

Marihan sanoi aiemmin, ettÀ haluaisi vielÀ tutustua Jouniin paremmin. Jounin pÀÀtös se ero taisi olla. SydÀntÀsÀrkevÀÀ oli kattella sitÀ heidÀn viimeistÀ halausta auton luona, kun Jouni jo lopetti halaamisen ja Mari vaan vielÀ jatkoi.

Mulle jÀi kyllÀ fiilis, ettÀ tunteita oli edelleen molemmilla toisiaan kohtaan, mutta ehkÀ Jounilla painoi vielÀ ero edellisestÀ suhteestakin taustalla, kun puhui aiemmin luottamuspulasta ja tÀÀ kaikki tuli liian suurella rytinÀllÀ liian ÀkkiÀ. EihÀn siitÀ tiiÀ, kun pöly tÀstÀ laskeutuu, jos he vielÀ löytÀisivÀtkin toisensa, kun ainakin mtv:n juttujen perusteella kuitenkin ovat yhteyksissÀ ja nÀhneetkin.

Ei oo vissiin muuten vielÀ mikÀÀn lehti uutisoinut, ettÀ ovatko kaikki parit edelleen virallisesti naimisissa vai ovatko hakeneet oikeasti eroa?

Vierailija
3540/3683 |
04.11.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mari Tukiainen

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: seitsemÀn yhdeksÀn yhdeksÀn