Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Kommentit (3683)
Tuli se fiilis, ettÀ Mari olisi halunnut jatkaa, Jouni ei niinkÀÀn. Mari ehkÀ ajatellut, ettÀ Jouni tosiaan voisi olla rennompi ilman niitÀ ympÀrillÀ pyöriviÀ kameroita. Mutta saivat sentÀÀn asian puhuttua keskenÀÀn etukÀteen. Ja nÀyttivÀt jotenkin helpottuneilta Suomenlinnasta poistuessaan.
Miksi te hehkutatte Saria ja Anttia niin paljon? HYI miten feikki Sari oli siinÀ klipissÀ, jossa kertovat pÀÀtöksestÀÀn. Laittoi kÀden Antin sydÀmelle jne, ei kyllÀ vaikuttanut aidolta ollenkaan. HeiltÀ kysyttiin ettÀ mitÀ toinen on tuonut heidÀn elÀmÀÀnsÀ, Antti kertoi suoraan, Sari puhui vaan ympÀripyöreitÀ. Varmaan ovat rakastuneita, mutta Sari on kyllÀ teennÀinen nainen, teeskentelee liikaa. Eikö kukaan muu huomaa?
Hahhah, nyt Antti on unelmien mies, kun vielÀ pari jaksoa sitten haukuttiin kynnysmatoksi, myötÀilijÀ, epÀvarma ja mitÀ kaikkea. Kaikkea tÀtÀ Antti tosin oikeasti lienee vielÀkin. Oliko se arkikeskustelu jonka jÀlkeen Antin nousu naisten mielissÀ alkoi. (Ja arkikeskusteluhan oli Sarin painostusta vauvantekoon, kun Antti ei vielÀ halunnut miettiÀ asiaa vaan jatkaa flow:ta, kyllÀ mÀ nÀÀ tiedÀn).
Mari vÀittÀÀ olevansa suorapuheinen ja ÀrhÀkkÀ. Minusta vaikuttaa ihan muulta, eli siltÀ ettÀ nokkeluudellaan etukÀteen varautuu kaikkiin mahdollisiin pettymyksiin. Ilmeisesti paljon kokenut pettymyksiÀ niin osaa niitÀ odottaa.
Tanja ihan toista maata, elelee vaaleanpunaisissa pilvissÀ ja antaa pettymysten tulla pÀin naamaa. Vaikka en Tanjasta niin muuten pitÀnyt niin tuosta kyllÀ ettei ole tunteitaan peittelevÀÀ sorttia.
Jounin ja Marin suhde ei toiminut, koska Jounilla oli erektio-ongelmia joihin ei halunnut apua ja tÀmÀ ei Marille ollut ok. Tieto saatu lÀhipiiristÀ.
Vierailija kirjoitti:
Hahhah, nyt Antti on unelmien mies, kun vielÀ pari jaksoa sitten haukuttiin kynnysmatoksi, myötÀilijÀ, epÀvarma ja mitÀ kaikkea. Kaikkea tÀtÀ Antti tosin oikeasti lienee vielÀkin. Oliko se arkikeskustelu jonka jÀlkeen Antin nousu naisten mielissÀ alkoi. (Ja arkikeskusteluhan oli Sarin painostusta vauvantekoon, kun Antti ei vielÀ halunnut miettiÀ asiaa vaan jatkaa flow:ta, kyllÀ mÀ nÀÀ tiedÀn).
KyllÀ kyllÀ, ja pÀÀtösjaksossa kertoi ettÀ stressaa ettÀ ei aina osaa/jaksa olla tÀydellinen mies (vai miten se oli), joten tehnyt sitten kuten vaimo vaatii.
Molemmat myös sanoivat ettÀ halusivat ensisijaisesti perheen, ja toinen sattui sopivasti siihen tulemaan samat kujeet mielessÀÀn.
No ei, söpöjÀ ovat.
Vierailija kirjoitti:
Jounin ja Marin suhde ei toiminut, koska Jounilla oli erektio-ongelmia joihin ei halunnut apua ja tÀmÀ ei Marille ollut ok.
Miten noin totaalitönkköjÀykÀllÀ miehellÀ voi olla ongelmaa jÀykistymisessÀ? En usko tuohon teoriaan!
Vierailija kirjoitti:
TÀssÀ jaksossa vaan vahvistui, miten upea mies Antti on. LempeÀ, rauhallinen, huomioonottava. Yhdyn niihin kommentteihin, joita tÀssÀ ketjussa oli ihan alussa, eli voiko olla noin ihanaa miestÀ! :)
Miten kauniisti Sari ja Antti katselivat toisiaan jakson lopussa. Itku melkein tuli. Onnea koko perheelle!!!
No mun mies on tuollainen, kiltti, herkkÀ huomioonottava. Paitsi ettÀ nÀyttÀÀ enempi Jounilta ja vÀlilÀ tuiskahtelee kuin Mari. Itsekin olen kiltti, herkkÀ ja huomioin toista, paitsi kun suutun niin annan palaa.
YhdessÀ ollaan oltu yli 25 vuotta, lukion jÀlkeen kohdattiin. Minusta pitkÀn hyvÀn suhteen pointsi on kiltteys ja se, ettÀ oikeasti tulee vastaan. Ei minun mieheni ollut ihannemieheni, paitsi ulkonÀön suhteen, ja minÀ taas en ollut ulkonnÀöltÀni mieheni ihanne, mutta se huomioonottaminen ja vastaantulo molemmin puolin, valmius antaa periksi omien kriteerien kanssa, katsoa tilanne kerrallaan, ettÀ miten se ratkaistaan niin ettÀ molemmat voivat sen kanssa elÀÀ, vaikkei ihan napakymppiin yllettÀisiinkÀÀn, niin se luo onnea. Halu olla yhdessÀ ja olla kiva toiselle, molemmin puolin. Tahto, kyllÀ sillÀ pÀÀstÀÀn tosi pitkÀlle ja saavutetaan aito onni.
Minusta tÀssÀ ohjelmassa onnistuneissa pareissa on molemmin puolin juurikin epÀitsekkyyttÀ yhdistettynÀ hyvÀÀn itsetuntoon. Jousto- ja huomioimisvaraa mutta myös kykyÀ ilmaista mitÀ itse tahtoo, siten ettei sillÀ ilmaisulla loukkaa toista.
Tanja olisi tÀllÀ kaudella ansainut parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Jounin ja Marin suhde ei toiminut, koska Jounilla oli erektio-ongelmia joihin ei halunnut apua ja tÀmÀ ei Marille ollut ok. Tieto saatu lÀhipiiristÀ.
Tuskin on edes lÀhipiirille kerrottu, jos moista ongelmaa olisi. Ainakaan sellaiselle lÀhipiirille, joka vuotaa tiedon eteenpÀin vauva-av aktivisteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀssÀ jaksossa vaan vahvistui, miten upea mies Antti on. LempeÀ, rauhallinen, huomioonottava. Yhdyn niihin kommentteihin, joita tÀssÀ ketjussa oli ihan alussa, eli voiko olla noin ihanaa miestÀ! :)
Miten kauniisti Sari ja Antti katselivat toisiaan jakson lopussa. Itku melkein tuli. Onnea koko perheelle!!!
No mun mies on tuollainen, kiltti, herkkÀ huomioonottava. Paitsi ettÀ nÀyttÀÀ enempi Jounilta ja vÀlilÀ tuiskahtelee kuin Mari. Itsekin olen kiltti, herkkÀ ja huomioin toista, paitsi kun suutun niin annan palaa.
YhdessÀ ollaan oltu yli 25 vuotta, lukion jÀlkeen kohdattiin. Minusta pitkÀn hyvÀn suhteen pointsi on kiltteys ja se, ettÀ oikeasti tulee vastaan. Ei minun mieheni ollut ihannemieheni, paitsi ulkonÀön suhteen, ja minÀ taas en ollut ulkonnÀöltÀni mieheni ihanne, mutta se huomioonottaminen ja vastaantulo molemmin puolin, valmius antaa periksi omien kriteerien kanssa, katsoa tilanne kerrallaan, ettÀ miten se ratkaistaan niin ettÀ molemmat voivat sen kanssa elÀÀ, vaikkei ihan napakymppiin yllettÀisiinkÀÀn, niin se luo onnea. Halu olla yhdessÀ ja olla kiva toiselle, molemmin puolin. Tahto, kyllÀ sillÀ pÀÀstÀÀn tosi pitkÀlle ja saavutetaan aito onni.
Minusta tÀssÀ ohjelmassa onnistuneissa pareissa on molemmin puolin juurikin epÀitsekkyyttÀ yhdistettynÀ hyvÀÀn itsetuntoon. Jousto- ja huomioimisvaraa mutta myös kykyÀ ilmaista mitÀ itse tahtoo, siten ettei sillÀ ilmaisulla loukkaa toista.
Tanja olisi tÀllÀ kaudella ansainut parempaa.
Niin, vaikea uskoa, ettÀ Ronin kanssa olisi tullut onnelliseksi, joten varmaan pidemmÀn pÀÀlle hyvÀ, ettei Roni jatkanut.
TÀmÀ kausi sai minut vakavaksi. Miten on mahdollista, ettÀ minua pystytÀÀn manipuloimaan nÀin taitavasti? Kuulun niihin, joiden nÀkemykset Antista ja Sarista heittelivÀt laidasta laitaan sen mukaan, millaisia parin minuutin pÀtkiÀ meille milloinkin oli nÀytetty.
Olen kanssasi samaa mieltÀ. Antista ajattelin useinkin, ettei hÀn kyllÀ pidemmÀn pÀÀlle jaksa asua Sarin aina tiptop jÀrjestyksessÀ olevassa kodissa. Saria hÀiritsi kun kengÀt eivÀt olleet tanassa tai sÀngylle jÀtetty paitoja joita ei "vielÀkÀÀn" ole korjattu kaappiin. Tai Sarin aamuista ÀreyttÀ. Oletin ettei Sarin asunnossa ole tilaa/paikkaa johon Antti mahtuisi omana itsenÀÀn tapoineen/ tavaroineen. Olette varmaan kuulleet sanonnan, oli kuin peura ajovaloissa. Antin ilme oli usein juuri sellainen.
Olisin ollut tosi yllÀttynyt, mikÀli Jouni olisi halunnut jatkaa. Mari veti hÀneltÀ jo alkumetreillÀ ylimÀÀrÀisen hymynaaman alas. Miehet eivÀt kestÀ ns. kasvojen menetystÀ tuttujen ja kavereiden nÀhden. EikÀ ainakaan tv:ssa nolaaminen kenestÀkÀÀn voi hyvÀltÀ tuntua.
No joo,
Ohi on. Toivottavasti kaikki jatkavat elĂ€mÀÀnsĂ€ onnellisena - osa varmaan tarvii terapiaa kokemuksen (ja aiemman elĂ€mĂ€n vuoksi). Ne jotka haluavat julkisuutta jatkossa varmaan aktiivisesti pyrkivĂ€t sitĂ€ saamaan (julkiset instat ja blogit), annetaan niiden muiden nyt palata Ăœksityiseen arkeensa.
onko missÀÀn osallistujien koko nimiÀ?
Vierailija kirjoitti:
Hahhah, nyt Antti on unelmien mies, kun vielÀ pari jaksoa sitten haukuttiin kynnysmatoksi, myötÀilijÀ, epÀvarma ja mitÀ kaikkea.
No, olen edelleen sitÀ mieltÀ, ettÀ minulla menisi hermot Antin kanssa juuri tuon myötÀilevyyden takia. EttÀ toinen odottaa, mitÀ mieltÀ mitÀ olen asiasta, ollakseen sitten samaa mieltÀ. En minÀ jaksa aina olla se ensimmÀinen!
TÀllÀ kaudella ei kyllÀ mitÀÀn unelmien miestÀ ollutkaan. Jos noista olisi pakko valita niin ehkÀ sitten Antti kuitenkin, mutta mieluummin jatkan sinkkuna. Viime kaudella oli paremmat miehet, niistÀ olisi voinut kelvata kuka tahansa.
Seiskasta luin. Avan ylivoimaisesti katsotuin ohjelma. Ensiviikolla tiistaina kanavalla alkaa sarjan tanskalaisversio. EiköhÀn katsota miten Tanskassa parien valinnat onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhah, nyt Antti on unelmien mies, kun vielÀ pari jaksoa sitten haukuttiin kynnysmatoksi, myötÀilijÀ, epÀvarma ja mitÀ kaikkea.
No, olen edelleen sitÀ mieltÀ, ettÀ minulla menisi hermot Antin kanssa juuri tuon myötÀilevyyden takia. EttÀ toinen odottaa, mitÀ mieltÀ mitÀ olen asiasta, ollakseen sitten samaa mieltÀ. En minÀ jaksa aina olla se ensimmÀinen!
TÀllÀ kaudella ei kyllÀ mitÀÀn unelmien miestÀ ollutkaan. Jos noista olisi pakko valita niin ehkÀ sitten Antti kuitenkin, mutta mieluummin jatkan sinkkuna. Viime kaudella oli paremmat miehet, niistÀ olisi voinut kelvata kuka tahansa.
MinÀ olisin valinnut Jounin. Ainoa, jolla siedettÀvÀ ulkonÀkö eikÀ luonteessakaan ÀrsyttÀviÀ puolia. Mutta ei siitÀ mitÀÀn olisi varmaan tullut kuitenkaan.
on
Tanja on ainakin Tanja Huusko
Vierailija kirjoitti:
Tuli se fiilis, ettÀ Mari olisi halunnut jatkaa, Jouni ei niinkÀÀn. Mari ehkÀ ajatellut, ettÀ Jouni tosiaan voisi olla rennompi ilman niitÀ ympÀrillÀ pyöriviÀ kameroita. Mutta saivat sentÀÀn asian puhuttua keskenÀÀn etukÀteen. Ja nÀyttivÀt jotenkin helpottuneilta Suomenlinnasta poistuessaan.
Marihan sanoi aiemmin, ettÀ haluaisi vielÀ tutustua Jouniin paremmin. Jounin pÀÀtös se ero taisi olla. SydÀntÀsÀrkevÀÀ oli kattella sitÀ heidÀn viimeistÀ halausta auton luona, kun Jouni jo lopetti halaamisen ja Mari vaan vielÀ jatkoi.
Mulle jÀi kyllÀ fiilis, ettÀ tunteita oli edelleen molemmilla toisiaan kohtaan, mutta ehkÀ Jounilla painoi vielÀ ero edellisestÀ suhteestakin taustalla, kun puhui aiemmin luottamuspulasta ja tÀÀ kaikki tuli liian suurella rytinÀllÀ liian ÀkkiÀ. EihÀn siitÀ tiiÀ, kun pöly tÀstÀ laskeutuu, jos he vielÀ löytÀisivÀtkin toisensa, kun ainakin mtv:n juttujen perusteella kuitenkin ovat yhteyksissÀ ja nÀhneetkin.
Ei oo vissiin muuten vielÀ mikÀÀn lehti uutisoinut, ettÀ ovatko kaikki parit edelleen virallisesti naimisissa vai ovatko hakeneet oikeasti eroa?
Jos vauvan sukupuolikin on selvillÀ niin aika nopeeta ollut raskaana.