Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Keskustelua tänne!
Kommentit (3683)
Tuli se fiilis, että Mari olisi halunnut jatkaa, Jouni ei niinkään. Mari ehkä ajatellut, että Jouni tosiaan voisi olla rennompi ilman niitä ympärillä pyöriviä kameroita. Mutta saivat sentään asian puhuttua keskenään etukäteen. Ja näyttivät jotenkin helpottuneilta Suomenlinnasta poistuessaan.
Miksi te hehkutatte Saria ja Anttia niin paljon? HYI miten feikki Sari oli siinä klipissä, jossa kertovat päätöksestään. Laittoi käden Antin sydämelle jne, ei kyllä vaikuttanut aidolta ollenkaan. Heiltä kysyttiin että mitä toinen on tuonut heidän elämäänsä, Antti kertoi suoraan, Sari puhui vaan ympäripyöreitä. Varmaan ovat rakastuneita, mutta Sari on kyllä teennäinen nainen, teeskentelee liikaa. Eikö kukaan muu huomaa?
Hahhah, nyt Antti on unelmien mies, kun vielä pari jaksoa sitten haukuttiin kynnysmatoksi, myötäilijä, epävarma ja mitä kaikkea. Kaikkea tätä Antti tosin oikeasti lienee vieläkin. Oliko se arkikeskustelu jonka jälkeen Antin nousu naisten mielissä alkoi. (Ja arkikeskusteluhan oli Sarin painostusta vauvantekoon, kun Antti ei vielä halunnut miettiä asiaa vaan jatkaa flow:ta, kyllä mä nää tiedän).
Mari väittää olevansa suorapuheinen ja ärhäkkä. Minusta vaikuttaa ihan muulta, eli siltä että nokkeluudellaan etukäteen varautuu kaikkiin mahdollisiin pettymyksiin. Ilmeisesti paljon kokenut pettymyksiä niin osaa niitä odottaa.
Tanja ihan toista maata, elelee vaaleanpunaisissa pilvissä ja antaa pettymysten tulla päin naamaa. Vaikka en Tanjasta niin muuten pitänyt niin tuosta kyllä ettei ole tunteitaan peittelevää sorttia.
Jounin ja Marin suhde ei toiminut, koska Jounilla oli erektio-ongelmia joihin ei halunnut apua ja tämä ei Marille ollut ok. Tieto saatu lähipiiristä.
Vierailija kirjoitti:
Hahhah, nyt Antti on unelmien mies, kun vielä pari jaksoa sitten haukuttiin kynnysmatoksi, myötäilijä, epävarma ja mitä kaikkea. Kaikkea tätä Antti tosin oikeasti lienee vieläkin. Oliko se arkikeskustelu jonka jälkeen Antin nousu naisten mielissä alkoi. (Ja arkikeskusteluhan oli Sarin painostusta vauvantekoon, kun Antti ei vielä halunnut miettiä asiaa vaan jatkaa flow:ta, kyllä mä nää tiedän).
Kyllä kyllä, ja päätösjaksossa kertoi että stressaa että ei aina osaa/jaksa olla täydellinen mies (vai miten se oli), joten tehnyt sitten kuten vaimo vaatii.
Molemmat myös sanoivat että halusivat ensisijaisesti perheen, ja toinen sattui sopivasti siihen tulemaan samat kujeet mielessään.
No ei, söpöjä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Jounin ja Marin suhde ei toiminut, koska Jounilla oli erektio-ongelmia joihin ei halunnut apua ja tämä ei Marille ollut ok.
Miten noin totaalitönkköjäykällä miehellä voi olla ongelmaa jäykistymisessä? En usko tuohon teoriaan!
Vierailija kirjoitti:
Tässä jaksossa vaan vahvistui, miten upea mies Antti on. Lempeä, rauhallinen, huomioonottava. Yhdyn niihin kommentteihin, joita tässä ketjussa oli ihan alussa, eli voiko olla noin ihanaa miestä! :)
Miten kauniisti Sari ja Antti katselivat toisiaan jakson lopussa. Itku melkein tuli. Onnea koko perheelle!!!
No mun mies on tuollainen, kiltti, herkkä huomioonottava. Paitsi että näyttää enempi Jounilta ja välilä tuiskahtelee kuin Mari. Itsekin olen kiltti, herkkä ja huomioin toista, paitsi kun suutun niin annan palaa.
Yhdessä ollaan oltu yli 25 vuotta, lukion jälkeen kohdattiin. Minusta pitkän hyvän suhteen pointsi on kiltteys ja se, että oikeasti tulee vastaan. Ei minun mieheni ollut ihannemieheni, paitsi ulkonäön suhteen, ja minä taas en ollut ulkonnäöltäni mieheni ihanne, mutta se huomioonottaminen ja vastaantulo molemmin puolin, valmius antaa periksi omien kriteerien kanssa, katsoa tilanne kerrallaan, että miten se ratkaistaan niin että molemmat voivat sen kanssa elää, vaikkei ihan napakymppiin yllettäisiinkään, niin se luo onnea. Halu olla yhdessä ja olla kiva toiselle, molemmin puolin. Tahto, kyllä sillä päästään tosi pitkälle ja saavutetaan aito onni.
Minusta tässä ohjelmassa onnistuneissa pareissa on molemmin puolin juurikin epäitsekkyyttä yhdistettynä hyvään itsetuntoon. Jousto- ja huomioimisvaraa mutta myös kykyä ilmaista mitä itse tahtoo, siten ettei sillä ilmaisulla loukkaa toista.
Tanja olisi tällä kaudella ansainut parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Jounin ja Marin suhde ei toiminut, koska Jounilla oli erektio-ongelmia joihin ei halunnut apua ja tämä ei Marille ollut ok. Tieto saatu lähipiiristä.
Tuskin on edes lähipiirille kerrottu, jos moista ongelmaa olisi. Ainakaan sellaiselle lähipiirille, joka vuotaa tiedon eteenpäin vauva-av aktivisteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä jaksossa vaan vahvistui, miten upea mies Antti on. Lempeä, rauhallinen, huomioonottava. Yhdyn niihin kommentteihin, joita tässä ketjussa oli ihan alussa, eli voiko olla noin ihanaa miestä! :)
Miten kauniisti Sari ja Antti katselivat toisiaan jakson lopussa. Itku melkein tuli. Onnea koko perheelle!!!
No mun mies on tuollainen, kiltti, herkkä huomioonottava. Paitsi että näyttää enempi Jounilta ja välilä tuiskahtelee kuin Mari. Itsekin olen kiltti, herkkä ja huomioin toista, paitsi kun suutun niin annan palaa.
Yhdessä ollaan oltu yli 25 vuotta, lukion jälkeen kohdattiin. Minusta pitkän hyvän suhteen pointsi on kiltteys ja se, että oikeasti tulee vastaan. Ei minun mieheni ollut ihannemieheni, paitsi ulkonäön suhteen, ja minä taas en ollut ulkonnäöltäni mieheni ihanne, mutta se huomioonottaminen ja vastaantulo molemmin puolin, valmius antaa periksi omien kriteerien kanssa, katsoa tilanne kerrallaan, että miten se ratkaistaan niin että molemmat voivat sen kanssa elää, vaikkei ihan napakymppiin yllettäisiinkään, niin se luo onnea. Halu olla yhdessä ja olla kiva toiselle, molemmin puolin. Tahto, kyllä sillä päästään tosi pitkälle ja saavutetaan aito onni.
Minusta tässä ohjelmassa onnistuneissa pareissa on molemmin puolin juurikin epäitsekkyyttä yhdistettynä hyvään itsetuntoon. Jousto- ja huomioimisvaraa mutta myös kykyä ilmaista mitä itse tahtoo, siten ettei sillä ilmaisulla loukkaa toista.
Tanja olisi tällä kaudella ansainut parempaa.
Niin, vaikea uskoa, että Ronin kanssa olisi tullut onnelliseksi, joten varmaan pidemmän päälle hyvä, ettei Roni jatkanut.
Tämä kausi sai minut vakavaksi. Miten on mahdollista, että minua pystytään manipuloimaan näin taitavasti? Kuulun niihin, joiden näkemykset Antista ja Sarista heittelivät laidasta laitaan sen mukaan, millaisia parin minuutin pätkiä meille milloinkin oli näytetty.
Olen kanssasi samaa mieltä. Antista ajattelin useinkin, ettei hän kyllä pidemmän päälle jaksa asua Sarin aina tiptop järjestyksessä olevassa kodissa. Saria häiritsi kun kengät eivät olleet tanassa tai sängylle jätetty paitoja joita ei "vieläkään" ole korjattu kaappiin. Tai Sarin aamuista äreyttä. Oletin ettei Sarin asunnossa ole tilaa/paikkaa johon Antti mahtuisi omana itsenään tapoineen/ tavaroineen. Olette varmaan kuulleet sanonnan, oli kuin peura ajovaloissa. Antin ilme oli usein juuri sellainen.
Olisin ollut tosi yllättynyt, mikäli Jouni olisi halunnut jatkaa. Mari veti häneltä jo alkumetreillä ylimääräisen hymynaaman alas. Miehet eivät kestä ns. kasvojen menetystä tuttujen ja kavereiden nähden. Eikä ainakaan tv:ssa nolaaminen kenestäkään voi hyvältä tuntua.
No joo,
Ohi on. Toivottavasti kaikki jatkavat elämäänsä onnellisena - osa varmaan tarvii terapiaa kokemuksen (ja aiemman elämän vuoksi). Ne jotka haluavat julkisuutta jatkossa varmaan aktiivisesti pyrkivät sitä saamaan (julkiset instat ja blogit), annetaan niiden muiden nyt palata ýksityiseen arkeensa.
Vierailija kirjoitti:
Hahhah, nyt Antti on unelmien mies, kun vielä pari jaksoa sitten haukuttiin kynnysmatoksi, myötäilijä, epävarma ja mitä kaikkea.
No, olen edelleen sitä mieltä, että minulla menisi hermot Antin kanssa juuri tuon myötäilevyyden takia. Että toinen odottaa, mitä mieltä mitä olen asiasta, ollakseen sitten samaa mieltä. En minä jaksa aina olla se ensimmäinen!
Tällä kaudella ei kyllä mitään unelmien miestä ollutkaan. Jos noista olisi pakko valita niin ehkä sitten Antti kuitenkin, mutta mieluummin jatkan sinkkuna. Viime kaudella oli paremmat miehet, niistä olisi voinut kelvata kuka tahansa.
Seiskasta luin. Avan ylivoimaisesti katsotuin ohjelma. Ensiviikolla tiistaina kanavalla alkaa sarjan tanskalaisversio. Eiköhän katsota miten Tanskassa parien valinnat onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhah, nyt Antti on unelmien mies, kun vielä pari jaksoa sitten haukuttiin kynnysmatoksi, myötäilijä, epävarma ja mitä kaikkea.
No, olen edelleen sitä mieltä, että minulla menisi hermot Antin kanssa juuri tuon myötäilevyyden takia. Että toinen odottaa, mitä mieltä mitä olen asiasta, ollakseen sitten samaa mieltä. En minä jaksa aina olla se ensimmäinen!
Tällä kaudella ei kyllä mitään unelmien miestä ollutkaan. Jos noista olisi pakko valita niin ehkä sitten Antti kuitenkin, mutta mieluummin jatkan sinkkuna. Viime kaudella oli paremmat miehet, niistä olisi voinut kelvata kuka tahansa.
Minä olisin valinnut Jounin. Ainoa, jolla siedettävä ulkonäkö eikä luonteessakaan ärsyttäviä puolia. Mutta ei siitä mitään olisi varmaan tullut kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuli se fiilis, että Mari olisi halunnut jatkaa, Jouni ei niinkään. Mari ehkä ajatellut, että Jouni tosiaan voisi olla rennompi ilman niitä ympärillä pyöriviä kameroita. Mutta saivat sentään asian puhuttua keskenään etukäteen. Ja näyttivät jotenkin helpottuneilta Suomenlinnasta poistuessaan.
Marihan sanoi aiemmin, että haluaisi vielä tutustua Jouniin paremmin. Jounin päätös se ero taisi olla. Sydäntäsärkevää oli kattella sitä heidän viimeistä halausta auton luona, kun Jouni jo lopetti halaamisen ja Mari vaan vielä jatkoi.
Mulle jäi kyllä fiilis, että tunteita oli edelleen molemmilla toisiaan kohtaan, mutta ehkä Jounilla painoi vielä ero edellisestä suhteestakin taustalla, kun puhui aiemmin luottamuspulasta ja tää kaikki tuli liian suurella rytinällä liian äkkiä. Eihän siitä tiiä, kun pöly tästä laskeutuu, jos he vielä löytäisivätkin toisensa, kun ainakin mtv:n juttujen perusteella kuitenkin ovat yhteyksissä ja nähneetkin.
Ei oo vissiin muuten vielä mikään lehti uutisoinut, että ovatko kaikki parit edelleen virallisesti naimisissa vai ovatko hakeneet oikeasti eroa?
Jos vauvan sukupuolikin on selvillä niin aika nopeeta ollut raskaana.