Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Kommentit (3683)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miian instassa näkyy kuva kun tytöt (Mari, Miia, Tanja, Pia) kävi Lady Moonissa, vissiin.. Mahdollisesti spoiler et ketkä jää sulhoitta? Samoin kuin pojat? Esaa en kyllä huomannut Ollin insta-kuvassa.. mutta en ookkaan vilkaissu snäppiä.
Ollilla instasta päätellen uusi tyttöystävä, Tanja nimeltään?
Tanja on Ollin opiskelukaveri. Ei siis erityisen uusi eikä tyttöystävä.
Mistä tiedät ettei ole roihahtanut lempi heidän välillään? Ja mistä siis tiedät ja tunnet taustat, päivystääkö täällä nyt joku asianomainen, kerro ihmeessä lisää juoruja.
Ei ole ainakaan Tanjan Facebookissa mitään merkkejä tällaisesta. Oikeasti, nainen ja mies voivat olla vaan kavereita keskenään. Nämä ovat olleet jo vuosia, miksi nyt yhtäkkiä lempi roihahtaisi?
Vierailija kirjoitti:
Kun joka toinen liitto päättyy eroon ja suomalaisen avioliiton keskimääräinen kesto on kymmenisen vuotta, ohjelman tulos on minun mielestäni huono. Ainakaan tämä konsepti ei ole ratkaisu avioelämän ongelmiin (mikä ei sinänsä yllätä).
Joo, en minäkään usko, että televisioitu suhde on kovinkaan toimiva konsepti.
Asiantuntijoiden valitsema puoliso ja asiantuntija-apu liiton alkutaipaleella ilman mitään televisiointia tai tuotantotiimiä (joka käskee että nyt puhutte tästä ja nyt hommaat sille kukkia tai lahjan) olisi kyllä konsepti, jota olisi kiinnostava kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Jos Jouni käyttäytyisi Maria kohtaan samalla tavalla kuin Mari Jounia, kaikki mammat olisivat täällä määkimässä, että jätä se sika.
Veikkaan päinvastoin: heillä menisi hyvin silloin. Tai ainakin paremmin kuin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin huomautan, jos joku ajaa liian pienellä vaihteella. Varsinkin omalle miehelle. Ja se huomauttaa mulle. "Vaihde!" Sama kuin heittäisi rahaa roskiin, jos pienellä vaihteella ajaa.
Antti ei ajanut liian pienellä vaihteella. Ajoi vitosella, ja Sarin mielestä olisi pitänyt ajaa kolmosella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin huomautan, jos joku ajaa liian pienellä vaihteella. Varsinkin omalle miehelle. Ja se huomauttaa mulle. "Vaihde!" Sama kuin heittäisi rahaa roskiin, jos pienellä vaihteella ajaa.
Kertokaas minulle, miten vaihdejuttu oikein menee. Antti ajoi vaihteella 5. Sari huomautti, että sehän syö bensaa ihan hirveästi, ja käski vaihtaa vaihteelle 3. Onko oikeasti jotenkin huono, jos ajaa liian isolla vaihteella? Olivat käsittääkseni ajelemassa maantiellä.
Minäkään en ymmärrä tätä Sarin kommenttia yhtään. Ymmärtääkö joku?
Motivan sivulla lukee: "Taloudellisin ajotapa niin taajamassa kuin maantielläkin on käyttää suurinta mahdollista vaihdetta, jolla moottori vetää hyvin".
Moottori ei vetänyt hyvin Antilla.
Itse en muistanut tuota "moottori ei vedä" -kommenttia. Enkä saa aina selvää puheesta.
Mutta jos ei moottori vetänyt eikä Antti tajunnut vaihtaa pienemmälle, niin kai se Antti sitten on todellakin niin tyhmä miltä vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas minulle, miten vaihdejuttu oikein menee. Antti ajoi vaihteella 5. Sari huomautti, että sehän syö bensaa ihan hirveästi, ja käski vaihtaa vaihteelle 3. Onko oikeasti jotenkin huono, jos ajaa liian isolla vaihteella? Olivat käsittääkseni ajelemassa maantiellä.
Motivan sivulla lukee: "Taloudellisin ajotapa niin taajamassa kuin maantielläkin on käyttää suurinta mahdollista vaihdetta, jolla moottori vetää hyvin".
Niin, Sari paljasti kommentillaan, ettei ymmärrä miten auto vaihteisto toimii. Eli isolla vaihteella (mahdollisimman alhaisella moottorin kierrosluvulla) kannattaa ajaa niin kauan kuin moottorissa vääntöä riittää ja sit kun alkaa ylämäessä vauhti putoamaan niin pienempää pykälää sisään. Ajoivat ilmeisesti aika jyrkkään ylämäkeen ja moottorin puhti loppui, jolloin kuuluukin vaihtaa pienemmälle. Tämän Antti taisi huomatakin. On kyllä melkoista saivartelua alkaa kuskia neuvomaan, jos muutaman sekunnin ajelee hieman optimista poikkeavalla vaihteella.
Ooko mä ainut joka edelleen on vähän niillä fiiliksillä että Antti ja Sari eivät ole millään tasolla meant to be? :D Musta näyttää siltä että siinä suhteessa toimii vaan se, että molemmat tahtoisivat että valittu pari olisi heille oikea. Toinen haluaisi että se valittu muuttuisi oikeanlaiseksi, kun vähän ohjailee ja määräilee ja toinen haluaisi taas olla toiselle se oikea. Antin osalta musta edelleen näyttää että se tekee kaiken, niinkuin ajattelee että umpirakastuneen ja toisilleen täydellisen parin kuuluisi tehdä.
Mut yksi potentiaalinen parisuhteen toimimisen kehityssuunta Voisi ehkä olla se, että Antti alkaa pikkuhiljaa kyllästyä esittämiseen, ja ne omat oikeat mielipiteet ja vahvempi luonne alkaa tulla mukaan kuvioihin, ja Sari saakin siitä vihdoinkin sitä vastakaikua ja "rouheutta" mitä olis ehkä tolla pikkuasioihin puuttumisellaan kokoajan hakenutkin. And they lived happily ever after!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, Sari paljasti kommentillaan, ettei ymmärrä miten auto vaihteisto toimii. Eli isolla vaihteella (mahdollisimman alhaisella moottorin kierrosluvulla) kannattaa ajaa niin kauan kuin moottorissa vääntöä riittää ja sit kun alkaa ylämäessä vauhti putoamaan niin pienempää pykälää sisään. Ajoivat ilmeisesti aika jyrkkään ylämäkeen ja moottorin puhti loppui, jolloin kuuluukin vaihtaa pienemmälle. Tämän Antti taisi huomatakin. On kyllä melkoista saivartelua alkaa kuskia neuvomaan, jos muutaman sekunnin ajelee hieman optimista poikkeavalla vaihteella.
Jyrkkään ylämäkeen jaetaan sillä vaihteella millä tullaan mootorijarutuksella alaspäin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuntuu että ovat kierteessä, jossa Mari yrittäessään saada Jounista edes jotakin irti saa Jounin vain vetäytymään entistä enemmän kuoreensä, mikä taas provosoi Maria yrittämään entistä enemmän. Kierteen suunta pitäisi saada käännettyä!
Kierteestä tai kehästä puhuu myös Mikael Saarinen näiden kohdalla (kuten myös Tanjan ja Ronin): http://www.mtv.fi/lifestyle/ohjelmat/ensitreffit-alttarilla/uutiset/art…
Onpa muuten virkistävää, että mukana tällä kertaa on asiantuntija, joka uskaltaa myöntää ettei kaikki menekään hyvin! Muut on niin "tsemppiä, teissä on potentiaalia" -linjalla.
Vierailija kirjoitti:
Miian instassa näkyy kuva kun tytöt (Mari, Miia, Tanja, Pia) kävi Lady Moonissa, vissiin.. Mahdollisesti spoiler et ketkä jää sulhoitta? Samoin kuin pojat? Esaa en kyllä huomannut Ollin insta-kuvassa.. mutta en ookkaan vilkaissu snäppiä.
No siellähän se snäpissä Esakin näkyi olleen menossa mukana :) en usko muutenkaan että mikään sen kummempi spoileri olisi ollut, sattumalta vaan juuri Viola ja Sari eivät ole päässeet paikalle tai ole kuvassa. Ihanaa kun ovat löytäneet kavereita ja ystäviä toisistansa :)
Mari:
"Sä et koskaan heittäydy mihinkään."
"Sä oot ihan mälsä."
"Mä en saa susta mitään irti."
"Ei oo viime aikoina paljon rakkaudentunnustuksia näkynyt jääkaapissa. Pitäiskö tosta päätellä jotain?"
"Ei tästä mitään tuu." (pari päivää häiden jälkeen)
"Mikä toi ilme on?"
"Jos mua paijataan, mä kehrään kuin kissa tyytyväisenä sun kainalossa."
"Mä tartten iltasuukon."
"Sä tarvitset prinsessan, MÄ olen kuningatar."
Pelkkiä vaatimuksia, itsekeskeisyyttä ja typeryyttä täynnä koko nainen! Ihmettelen, jos kukaan mies tämän jälkeen haluaa koskea pitkällä tikullakaan. Mari, jos luet tätä: SINÄ et tarvitse muuta kuin sen Tikrun kehräämään kainaloosi - voin luvata, ettei se tuota sinulle koskaan pettymystä... ; )
Vierailija kirjoitti:
Ooko mä ainut joka edelleen on vähän niillä fiiliksillä että Antti ja Sari eivät ole millään tasolla meant to be? :D Musta näyttää siltä että siinä suhteessa toimii vaan se, että molemmat tahtoisivat että valittu pari olisi heille oikea. Toinen haluaisi että se valittu muuttuisi oikeanlaiseksi, kun vähän ohjailee ja määräilee ja toinen haluaisi taas olla toiselle se oikea. Antin osalta musta edelleen näyttää että se tekee kaiken, niinkuin ajattelee että umpirakastuneen ja toisilleen täydellisen parin kuuluisi tehdä.
Mut yksi potentiaalinen parisuhteen toimimisen kehityssuunta Voisi ehkä olla se, että Antti alkaa pikkuhiljaa kyllästyä esittämiseen, ja ne omat oikeat mielipiteet ja vahvempi luonne alkaa tulla mukaan kuvioihin, ja Sari saakin siitä vihdoinkin sitä vastakaikua ja "rouheutta" mitä olis ehkä tolla pikkuasioihin puuttumisellaan kokoajan hakenutkin. And they lived happily ever after!
Et ole.
Sari rakastui rakastumiseen ja se huuma on ollut vakaassa laskussa. Ei se silti tarkoita, etteikö oikeitakin tunteita ole ja synny, mutta kyllä Sarille ainakin on jo selvästi veljennut, että heissä on paljon myös eroja.
Antti jatkaa edelleen non stop silmät lautasina ja yrittää miellyttää parhaansa mukaan Saria. Olen ihan samaa mieltä, että mitä enemmän Antti raaskisi luopua tuosta teennäisyydestään, niin sitä paremmin näillä kahdella voisi mennä.
Musta on oikeastaan tosi sääli, jos ja varmaankin kun Tanjasta ja Ronista ei tule paria. Niillä on parhaiten yhteen sopiva huumori näistä kahdesta ja ehkä myös rehellisintä puhetta. Jotenkin niitä on kaikesta huolimatta kiva katsoa yhdessä.
Minäk olen aika varma, että Roni tulee vielä katumaan (ero)päätöstään ja saattaa hyvinkin yrittää lämmitellä Tanjaa myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuntuu että ovat kierteessä, jossa Mari yrittäessään saada Jounista edes jotakin irti saa Jounin vain vetäytymään entistä enemmän kuoreensä, mikä taas provosoi Maria yrittämään entistä enemmän. Kierteen suunta pitäisi saada käännettyä!
Kierteestä tai kehästä puhuu myös Mikael Saarinen näiden kohdalla (kuten myös Tanjan ja Ronin): http://www.mtv.fi/lifestyle/ohjelmat/ensitreffit-alttarilla/uutiset/arti...
Onpa muuten virkistävää, että mukana tällä kertaa on asiantuntija, joka uskaltaa myöntää ettei kaikki menekään hyvin! Muut on niin "tsemppiä, teissä on potentiaalia" -linjalla.
Mikael on kyllä yllättänyt positiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkiä vaatimuksia, itsekeskeisyyttä ja typeryyttä täynnä koko nainen! Ihmettelen, jos kukaan mies tämän jälkeen haluaa koskea pitkällä tikullakaan. Mari, jos luet tätä: SINÄ et tarvitse muuta kuin sen Tikrun kehräämään kainaloosi - voin luvata, ettei se tuota sinulle koskaan pettymystä... ; )
Tuo nyt on liioittelevasti sanottu kuitenkin. Onhan Mari ollut monessa suhteessa Jouniin tyytyväinenkin, ja myös ilmaissut tämän.
Jounin sijasta Mari olisi voinut hankkia kotiinsa miestä esittävän pronssipatsaan: Sekin on kiva katsella, se ei sotke, se vain olla möllöttää hiljaisena, eikä siitä saa mitään irti. Tikru on siihen verrattuna sentään pehmeä halittava.
Miksi täällä jotkut olettavat että on huono asia jos parin osapuolet ovat erilaisia keskenään (esim. Edellä Sarin ja Antin suhde). Itse en ainakaan haluaisi puolisokseni itseni kaltaista ihmistä. On paljon helpompaa kun mieheni on rauhallisempi ja positiivisempi kuin mitä itse olen.
Vierailija kirjoitti:
Musta on oikeastaan tosi sääli, jos ja varmaankin kun Tanjasta ja Ronista ei tule paria. Niillä on parhaiten yhteen sopiva huumori näistä kahdesta ja ehkä myös rehellisintä puhetta. Jotenkin niitä on kaikesta huolimatta kiva katsoa yhdessä.
Minäk olen aika varma, että Roni tulee vielä katumaan (ero)päätöstään ja saattaa hyvinkin yrittää lämmitellä Tanjaa myöhemmin.
Mä oon ihan samaa mieltä siitä, että Tanjan ja Ronin huumori ja sellainen tietty kanssakäyminen on kaikesta huolimatta luontevinta näistä kaikista. Aidon oloista ja banter toimii. Riittäisikö se sitten parisuhteen toimimiseen, vaikka Roni olisikin sitoutumishaluinen - hankala sanoa.
Mikael huomautti Tanjalle toinen-puheesta ("ja toinen on vaan tälleen") ja Tanja muotoili sanottavansa sen jälkeen niin, että käytti Ronin nimeä. Ihmettelin tuota Mikaelin huomautusta siksi, kun ohjelmassahan on koko ajan puhuttu "toisesta". Omaan korvaani se on kyllä pistänyt joka kerta. Miksi vain Tanja sai asiasta moitteet?
Tähän tyyliin tuolla kaikki ovat puhuneet, keksitty esimerkki: "Ite oon ehkä rauhallisempi ja toinen ei sitä ehkä ymmärrä."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollilla instasta päätellen uusi tyttöystävä, Tanja nimeltään?
Tanja on Ollin opiskelukaveri. Ei siis erityisen uusi eikä tyttöystävä.
Mistä tiedät ettei ole roihahtanut lempi heidän välillään? Ja mistä siis tiedät ja tunnet taustat, päivystääkö täällä nyt joku asianomainen, kerro ihmeessä lisää juoruja.
Ei ole ainakaan Tanjan Facebookissa mitään merkkejä tällaisesta. Oikeasti, nainen ja mies voivat olla vaan kavereita keskenään. Nämä ovat olleet jo vuosia, miksi nyt yhtäkkiä lempi roihahtaisi?
No mutta kovin paljon tuo Olli näyttää Tanjan kanssa viettävän aikaa. Jos he eivät ole suhteessa, niin ei varmaan Miiasta tunnut kivalta noita Tanjan ja Ollin yhteiskuvia katsella. En tiedä mikä tarve Tanjalla on näitä yhteiskuvia tuoda esille!
Moottori ei vetänyt hyvin Antilla.