Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Kommentit (3683)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen olivat tosiaan Steam ravintolassa Mia,Tanja, Mari ja Piia. Tanjalla ei ainakaan sormusta. Tämä ei liene yllättävän ketään.
Se on muuten "yllättäne". Just saying.
Niin, jos tarkkoja ollaan, pitäisi sanoa "tämä ei yllättäne ketään".
Tai voisi sanoa "tämä ei liene yllätys kenellekään", jos haluaa tuota potentiaalia käyttää. Sen käyttö vaikuttaa olevan vaikeaa monelle.
Mutta yllättäne on potentiaali. On parempaa suomea käyttää pelkkää verbiä verrattuna yhdistelmään verbi + substantiivi. Minun mielipide.
Mutta ei "minun mielipide", vaan ´minun mielipiteeni´. Ei kannata opastaa muita kielenkäytössä, jos ei osaa sellaistakaan alkeellista perusasiaa kuin possessiivisuffiksi eli omistusliite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen olivat tosiaan Steam ravintolassa Mia,Tanja, Mari ja Piia. Tanjalla ei ainakaan sormusta. Tämä ei liene yllättävän ketään.
Tai voisi sanoa "tämä ei liene yllätys kenellekään", jos haluaa tuota potentiaalia käyttää. Sen käyttö vaikuttaa olevan vaikeaa monelle.
Mutta yllättäne on potentiaali. On parempaa suomea käyttää pelkkää verbiä verrattuna yhdistelmään verbi + substantiivi. Minun mielipide.
Mutta ei "minun mielipide", vaan ´minun mielipiteeni´. Ei kannata opastaa muita kielenkäytössä, jos ei osaa sellaistakaan alkeellista perusasiaa kuin possessiivisuffiksi eli omistusliite.
Hihii, EA-ketjusta tuli kielioppiketju.
Vaikka muuten tykkään tästä sarjasta, niin tämä mua ärsyttää, kun suhteen kehittymistä ei voida näyttää oikeassa järjestyksessä, vaan poukkoillaan sinne tänne. Nuokin Marin ja Jounin kommunikaatiovaikeudet ja Marin epäilyt Jounin teeskentelystä ajoittuivat ihan alkumetreille (eikös niistä ollut joku uutinen häämatkalta)..
No toivottavasti tää on vaan sitä draaman kaarta.. Ei kukaan sattunu sitä Marin nimetöntä muuten bongaileen siellä Helsingin yössä, että oliko siinä sormus? ;)
Oikeasti, LOPETTAKAA toi pilkun nu**iminen ja menkää muualle pätemään. Olisi ihan kohteliasta yrittää ymmärtää, mitä kukin yrittää sanoa ilman että tarvitsee korjata. Tämän ketjun aihe oli ihan joku muu. Perustakaa joku oma ~yllättävä~ ketju.
Vierailija kirjoitti:
Hihii, EA-ketjusta tuli kielioppiketju.
Jos minun pitäisi valita, niin ottaisin mieluummin potentiaalin kuin yhtäkään tämän kauden osanottajaa. Siis jos vaihtoehtoina olisi vaikka että saan näistä valitsemani tyypin itselleni, mutta menetän samalla taitoni käyttää potentiaalia, niin pitäisin potentiaalin.
OT mutta eikö voisi kommentoijat editoida viesteistään turhat lainaukset pois? Nyt etenkin kun "loistavan" uudistuksen jälkeen sivulle mahtuu näin vähän viestejä. Rasittavaa kelailla ohi lainauksen lainauksen lainauksen lainauksen lainaukset vain nähdäkseen että lopussa lukee uutensa sisältönä "joo" tai jotain muuta yhtä informatiivista.
Kaksi uutta klippiä taas tarjolla. Miltähän ajalta tuo Marin analyysi heidän suhteestaan oikein on, se kun kuulostaa ihan samalta kuin ne alkuaikojen valittelut eikä tuo mitään uutta :/
Nuo Marin klipit on todennäköisesti kuvattu häämatkan jälkeen, kun Jouni oli Pietarissa. Ja yhteiset jutustelut myös joskus häämatkan/Pietarin matkan jälkeen. Mari oli samassa kohdassa sama paita päällä jo aiemmin ja aiheetkin kuulostaa ihan samalta..
Tokko noista saadaan irti mitään aineistoa enää tässä loppupäässä, kun pitää kaivella noita alkupään haastatteluja täytteeksi? Saadaan katsojille se vaikutelma, että tässä on koko ajan jotain draamaa menossa.
Mikael Saarisen juttutuokiota odotan kyllä mielenkiinnolla klipin perusteella. Hän ei ainakaan lässytä tai hempeile... http://www.katsomo.fi/#!/ohjelma/33011132/ensitreffit-alttarilla
Viime kauden Olli se viihtyy hyvin sen tummahiuksisen Tanja- ystävänsä kanssa. Nyt bongattu yhdessä silmälasiostoksilta. Onkohan ne enää vain ystäviä...
Vierailija kirjoitti:
Viime kauden Olli se viihtyy hyvin sen tummahiuksisen Tanja- ystävänsä kanssa. Nyt bongattu yhdessä silmälasiostoksilta. Onkohan ne enää vain ystäviä...
No voi. Väärä Tanja.. Olisin toivonut että huhuiltu edellisen kauden kanssa liikkuja olisi ollut Tanja, Ollin kanssa.
Lueskelin kampaajalla vanhaa Seiskaa, missä oli selvitetty näiden tulot. Hämmentävää, miten pienillä tuloilla nämä suht aikuiset ihmiset ovat pärjänneet. Jäi mieleen Sarin 23 000 euroa, Ronilla oli muutama hassu tonni, Tanjalla aika tasan 20 000 euroa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry kun loukkasin. Olet oikeassa, pitäisi kai sanoa minun mielipiteeni, mutta nykyisin pääte jätetään usein pois.
Sari on raskaana ja näkyy varmasti jo, vauva on ilmeisesti saanut alkunsa hyvin pian, eli jo hääyönä/häämatkalla. Huhu kertoi, että jo hääyönä, mutta kukas sitä nyt voi ihan varmaksi sanoa, ellei muutoin ole käytetty ehkäisyä.
Toi Marin ja Jounin juttelupätkä on tän illan jaksosta, viime viikon jakson lopussa oli samasta tilanteesta lyhyempi ote, kun näytettiin seuraavan jakson tapahtumia...
Vierailija kirjoitti:
Toi Marin ja Jounin juttelupätkä on tän illan jaksosta, viime viikon jakson lopussa oli samasta tilanteesta lyhyempi ote, kun näytettiin seuraavan jakson tapahtumia...
Juu, niin on tämän illan jaksosta, mutta on varmaan kuvattu tuo haastattelu jo alkuaikoina ja niitä pätkitään sitten pitkin matkaa, jos ei ole parempaakaan. Samassa paikassa ja sama pusero on jo siellä ihan alkujaksoissa ja sama asiakin.
Vierailija kirjoitti:
Sari on raskaana ja näkyy varmasti jo, vauva on ilmeisesti saanut alkunsa hyvin pian, eli jo hääyönä/häämatkalla. Huhu kertoi, että jo hääyönä, mutta kukas sitä nyt voi ihan varmaksi sanoa, ellei muutoin ole käytetty ehkäisyä.
Miten ihmeessä kukaan aikuinen, vähänkään järkevä ihminen harrastaa suojaamatonta seksiä täysin tuntemattoman ihmisen kanssa? Ihan hullua tehdä elämän suurin päätös eli lapsen hankkiminen noin harkitsemattomasti!
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä kukaan aikuinen, vähänkään järkevä ihminen harrastaa suojaamatonta seksiä täysin tuntemattoman ihmisen kanssa? Ihan hullua tehdä elämän suurin päätös eli lapsen hankkiminen noin harkitsemattomasti!
Haluaa lapsen? On tehnyt sen päätöksen jo aikaa sitten, ja on valmis huolehtimaan siitä vaikka yksin?
Ei tuo Sarikaan ihan nuori enää ole, joten jos lapsen haluaa, niin tilaisuudet kannattanee käyttää hyväkseen.
Jouni on kaunis mies. Vaimo piip.. Nenä/suu ikävän näköinen stressikimppu. Rasittava eukko.