Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Kommentit (3683)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanjasta ja Ronista mieleen tulee vÀhÀn Jenkkiversion Jamie ja hÀnen miehensÀ. HÀissÀhÀn Jamie alkoi itkemÀÀn kun mies ei vastannutkaan ulkoisia toiveita ja samasta syystÀ oli aika nihkeÀnÀ koko alkukauden. Kuitenkin luotti asiantuntijoihin ja katsoi pintaa syvemmÀlle ja nyt ovat (ilmeisesti edelleen?) onnellisesti yhdessÀ. EhkÀ tÀssÀkin tapauksessa asiantuntijat yrittÀvÀt murtaa katsojien (ja osallistujien) vaatimuksia ulkoisista seikoista, voiko rakastua ihmiseen, joka ei olekaan ulkonÀöllisesti sitÀ mitÀ haluaa. Alkaisikohan Ronikin pitÀmÀÀn Tanjaa viehÀttÀvÀnÀ myös ulkoisesti, kun ensin rakastuu sisimpÀÀn. MielestÀni sitÀ on mielenkiintoista seurata.
Jamien mieshÀn on tajuttoman seksikÀs ja komea, miehekÀs, raamikas, pitkÀ. Saattoi nÀyttÀÀ erilaiselta kuin normaalisti valkoisissa kengissÀÀn ja jÀnnityksestÀ kankeana kankeassa vaaleassa hÀÀjakussa? TÀysin kuitenkin vÀÀrÀÀ kohtelua sai osakseen Jamielta. Tiesi kuitenkin itse olevansa hurmaava ja komea, siksi itsetunto kesti sen kaiken nöyryytyksen. Itse olisin ollut vahaa sellaisen miehen kanssa.
Mun mielestÀ Doug ei ole naamasta komea. Kroppa on kyllÀ hyvÀssÀ kunnossa, ja kivan pitkÀkin hÀn on. Mutta olisin minÀkin pettynyt nÀihin kasvoihin alttarilla, sori.
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/03/24/14/26F362B800000578-0-image-a-17_1427207742616.jpg
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessÀ Roni meni sanomaan tuollaista ja kuvitteli, ettÀ ehkÀ tÀÀ tÀstÀ vielÀ. Jos olisin Tanja, niin olisin kyllÀ sydÀnjuuriani myöten loukkaantunut ja en pÀÀsisi asiasta yli. Ei tuollaisesta voi oikeasti pÀÀstÀ yli, kun kuulet aivat suhteen alkuvaiheilla, ettei ulkonÀkö miellytÀ. En mitenkÀÀn voi ymmÀrtÀÀ, ettÀ miksi ihmeessÀ Roni meni sanomaan tÀmÀn asian - olisi sanonut vaan, ettÀ ei ole vielÀ sellaista ihastusta tullut ja ehkÀ enemmÀn kaveripohjalla. Sekin olisi ollut jo tarpeeksi rehellistÀ.
Joo, toinen alkaa usein nÀyttÀmÀÀn paremmalta ajan kuluessa ja kun luonteeseen ihastuu. Mutta silti puolison on tÀrkeÀ tuntea olonsa halutuksi, vaikka se ei mitÀÀn jÀrjetöntÀ intohimoa olisikaan. Ei tuollaista oikeasti voi sanoa ÀÀneen ja kuvitella, ettÀ "ehkÀ tÀmÀ tÀmÀ tÀstÀ vielÀ lÀhtee kÀyntiin ja turrun hÀnen puuttelliseen ulkonÀköön".
Roni, olet pinnallinen ja todella nolasit itsesi televisiossa tuodessasi asian nÀin koko kansan eteen. Ja Tanja, olet ihana ja löydÀt varmasti paremman miehen.
Mun mies olisi halunnut lÀhettÀÀ ronille terkkuja, ettÀ vaaleita ja isotissisiÀ voi löytyÀ navetasta(albiino lehmÀ)
Vierailija kirjoitti:
Voisko nÀmÀ yksityishenkilöt ja heidÀn profiilinsa pitÀÀ keskustelun ulkopuolella?
Tottakai, mutta insta on julkinen (so far).
Vierailija kirjoitti:
Mua vaan ÀrsyttÀÀ Antti tai se tapa, jolla sitÀ tuodaan (= ei tuoda) esille tossa ohjelmassa. Just se, ettÀ ei tunnu uskaltavan sanoa mitÀÀn omia mielipiteitÀ, vaan yrittÀÀ vaan miellyttÀÀ muita.
SiinÀkin seuraavan jakson klipissÀ, kun Sari kyselee jotain arkitoiveista tms, Antti ei voi suoraan vastata, vaan vastaa kysymyksellÀ "Niin, mitÀ on hyvÀ arki?", jotta Sari voi alottaa kertomalla omia ajatuksiaan ja Antti pÀÀsee taas myötÀilemÀÀn. Ei voi hemmetti sanoa mitÀÀn itse ennen kuin tietÀÀ, mitÀ mieltÀ Sari on asioista. Sanois nyt vaikka yhden asian ihan ilman pelkoa Sarin ajatusmaailmasta. Vaikka ois kuinka pieni asia tahansa! Esim. "Toivon, ettÀ mÀ saan ottaa vastuun ruuanlaitosta arkisin" tai "Mulle on tÀrkeetÀ kattoa aina puol ysin uutiset" tai vaikka "En tykkÀÀ kaalin hajusta, ei kokata kaaliruokia ettei koko kÀmppÀ haise." Siis ihan sama mitÀ, mutta jotain omaa mikÀ antaa myös siitÀ itsestÀ jotain enemmÀn kuin jatkuva myötÀily!
Voi olla ettÀ oon tÀysin vÀÀrÀssÀ, mutta mÀ en kestÀisi tommosta miestÀ ollenkaan. Haluan voida luottaa siihen ettÀ kumpikin uskaltaa sanoa rehdisti omat mielipiteensÀ ja ajatuksensa vaikka ne ois eriÀviÀ kumppanin kanssa.
Ai jos Antti makustelee kysymystÀ mielessÀÀn "mitÀ on hyvÀ arki", se on sinun mielestÀsi suora kysymys Sarille. No ei tainnut olla. Jos Sari ei jaksa odottaa pohdiskelijan vastausta, vaan tyrkyttÀÀ heti omaansa, se on hÀnen oma vikansa.
Ihan tuohon mökkijuttuun sen verran kantaa, ettÀ ihmisillÀ on omat juhannusrutiininsa, joten jos Antin kaverit eivÀt ole pÀÀsseet niin sitten ei. Toinen juttu, ettÀ ihan hyvin voi olla niitÀkin, jotka ovat paikalla, mutta eivÀt halua lainkaan televisioon. Itse olisin juuri sellainen, ettÀ hÀÀvieraissa voisin takapenkissÀ olla, mutta en haluaisi tulla kuvatuksi sen enempÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin vikaa jaksoa katsoessa, ettÀ minua ÀrsyttÀÀ se Sari ihan suunnattomasti! Nariseva puhetyyli, ei ole oikeen mitÀÀn jÀrkevÀÀ sanottavaa,pÀivittelee vaan ja mÀÀrÀilee Anttia..Aluksi tuli huomattua kaikkien muiden vikoja; Antin myötÀily, Marin töksÀytykset, jne. Mutta tuo Sarihan on kamala pompottaja! TietÀÀ olevansa nÀtti nainen, ja mÀÀrÀÀ miestÀÀn ihan koko ajan, ainakin kameran edessÀ. Antti on varmaan ihastunut sen ulkomuotoon, mutta aika mÀÀrÀilevÀ ja hallitseva persoona se taitaakin olla..
tÀÀ av on tÀynnÀ maalaisanoppimentaliteettia edustavia kirjoittajia; aina on vika naisissa. Jos millÀÀn tavalla osallistuu vaikkapa pariskunnan pÀÀtöksentekoon tai omaa mielipiteitÀ, nainen on heti pomottaja. Kas kun nÀillÀ maalaismamman kultapojuilla on niin huono itsetunto, ettÀ sitÀ heidÀn horjuvaa miehisyyttÀÀn pitÀÀ koko ajan pönkittÀÀ tekeytymÀllÀ avuttomaksi ja leikkimÀllÀ tyhmÀÀ (tai tietysti mieluiten ihan olemalla tyhmÀ).
Tulkaa jo av-mammat nykyaikaan sieltÀ ja ymmÀrtÀkÀÀ, ettÀ sekÀ nainen ettÀ mies saavat olla ihan omia itsejÀÀn ja ilmaista itseÀÀn vapaasti miettimÀttÀ koko ajan, mitÀ ne perinteiset rooliodotukset oikein edellyttÀisivÀt!
Aaaw.. Olipa ihana tuo Marin ja Jounin klippi.. Mari tosiaan nÀytti ihan liikuttuvan tykkÀÀmisestÀ kertoessaan †MÀ niin toivon, ettÀ nÀÀ ois vielÀ yhessÀ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin vikaa jaksoa katsoessa, ettÀ minua ÀrsyttÀÀ se Sari ihan suunnattomasti! Nariseva puhetyyli, ei ole oikeen mitÀÀn jÀrkevÀÀ sanottavaa,pÀivittelee vaan ja mÀÀrÀilee Anttia..Aluksi tuli huomattua kaikkien muiden vikoja; Antin myötÀily, Marin töksÀytykset, jne. Mutta tuo Sarihan on kamala pompottaja! TietÀÀ olevansa nÀtti nainen, ja mÀÀrÀÀ miestÀÀn ihan koko ajan, ainakin kameran edessÀ. Antti on varmaan ihastunut sen ulkomuotoon, mutta aika mÀÀrÀilevÀ ja hallitseva persoona se taitaakin olla..
tÀÀ av on tÀynnÀ maalaisanoppimentaliteettia edustavia kirjoittajia; aina on vika naisissa. Jos millÀÀn tavalla osallistuu vaikkapa pariskunnan pÀÀtöksentekoon tai omaa mielipiteitÀ, nainen on heti pomottaja. Kas kun nÀillÀ maalaismamman kultapojuilla on niin huono itsetunto, ettÀ sitÀ heidÀn horjuvaa miehisyyttÀÀn pitÀÀ koko ajan pönkittÀÀ tekeytymÀllÀ avuttomaksi ja leikkimÀllÀ tyhmÀÀ (tai tietysti mieluiten ihan olemalla tyhmÀ).
Tulkaa jo av-mammat nykyaikaan sieltÀ ja ymmÀrtÀkÀÀ, ettÀ sekÀ nainen ettÀ mies saavat olla ihan omia itsejÀÀn ja ilmaista itseÀÀn vapaasti miettimÀttÀ koko ajan, mitÀ ne perinteiset rooliodotukset oikein edellyttÀisivÀt!
TÀÀllÀhÀn on nimenomaan pÀivitelty Ronin saappautta, ja kieli keskellÀ suuta kirjoitettu, ettÀ Tanja voisi heittÀytyÀ avuttomaksi.. HUOH! Ja on nyt supernoloa alkaa jostain tyynystÀ mÀrisemÀÀn.
Roni on todellisuudessa toiset huomioiva fiksu tyyppi,jolla on paljon ystÀviÀ ja kavereita.Onneksi ne jotka tuntevat Ronin tietÀvÀt ettei Roni ole ainakaan pinnallinen.Tanja mÀÀrÀÀ liikaa Ronia.Ei luota Ronin tekemisiin.Tanjalla erilainen luonne.Ei sovi mukavalle ja tunteelliselle Ronille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanjasta ja Ronista mieleen tulee vÀhÀn Jenkkiversion Jamie ja hÀnen miehensÀ. HÀissÀhÀn Jamie alkoi itkemÀÀn kun mies ei vastannutkaan ulkoisia toiveita ja samasta syystÀ oli aika nihkeÀnÀ koko alkukauden. Kuitenkin luotti asiantuntijoihin ja katsoi pintaa syvemmÀlle ja nyt ovat (ilmeisesti edelleen?) onnellisesti yhdessÀ. EhkÀ tÀssÀkin tapauksessa asiantuntijat yrittÀvÀt murtaa katsojien (ja osallistujien) vaatimuksia ulkoisista seikoista, voiko rakastua ihmiseen, joka ei olekaan ulkonÀöllisesti sitÀ mitÀ haluaa. Alkaisikohan Ronikin pitÀmÀÀn Tanjaa viehÀttÀvÀnÀ myös ulkoisesti, kun ensin rakastuu sisimpÀÀn. MielestÀni sitÀ on mielenkiintoista seurata.
Jamien mieshÀn on tajuttoman seksikÀs ja komea, miehekÀs, raamikas, pitkÀ. Saattoi nÀyttÀÀ erilaiselta kuin normaalisti valkoisissa kengissÀÀn ja jÀnnityksestÀ kankeana kankeassa vaaleassa hÀÀjakussa? TÀysin kuitenkin vÀÀrÀÀ kohtelua sai osakseen Jamielta. Tiesi kuitenkin itse olevansa hurmaava ja komea, siksi itsetunto kesti sen kaiken nöyryytyksen. Itse olisin ollut vahaa sellaisen miehen kanssa.
Mun mielestÀ Doug ei ole naamasta komea. Kroppa on kyllÀ hyvÀssÀ kunnossa, ja kivan pitkÀkin hÀn on. Mutta olisin minÀkin pettynyt nÀihin kasvoihin alttarilla, sori.
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/03/24/14/26F362B800000578-0-image-a-17_1427207742616.jpg
Onpas luominen naama. Muakin ois hÀirinnyt noi paiseet naamassa
Vierailija kirjoitti:
Roni on todellisuudessa toiset huomioiva fiksu tyyppi,jolla on paljon ystÀviÀ ja kavereita.Onneksi ne jotka tuntevat Ronin tietÀvÀt ettei Roni ole ainakaan pinnallinen.Tanja mÀÀrÀÀ liikaa Ronia.Ei luota Ronin tekemisiin.Tanjalla erilainen luonne.Ei sovi mukavalle ja tunteelliselle Ronille.
Mukava tyyppi, jolla on paljon kavereita varmasti. Mutta myös pinnallinen ehdottomasti. KyllÀ sen on tÀssÀ ohjelmassa nÀhnyt. Ei nyt auta selittelyt. :)
Ilmeisesti teet johtopÀÀtökset ohjelman perusteella etkÀ tunne Ronia.Kukaan joka tuntee Ronin ei sanoisi noin.Ei tarvitse selittÀÀ,koska on asiasta myös tietoa.Sorry.
Ei varmasti monikaan meistÀ tunne Ronia kuin Tanjaakaan ( tai muita ohjelman starboja). Mutta valitettavasti Ronista saa töllön kautta juuri kuvan: pinnallinen ja missÀ se tunteellisuus nÀkyy? Tanjaa on tÀÀllÀ "haukuttu" nipoksi, mÀÀrÀilevÀksi jne.. EhkÀ hÀnkin on sitten normisti tosi kiva ja herttainen. Jos kerta Ronistakin saadaan niin vÀÀrÀ kuva tv;n vÀlityksellÀ, miksei siis Tanjastakin.
Vierailija kirjoitti:
Mun silmÀÀn nÀytti siltÀ, ettÀ Maria ois alkanut ihan eri tavalla kiinnostaa Jouni, kun nÀki Jounin hulppean kesÀmökin ja muut puitteet. Ja onhan se tietty oikeestikin ihana nÀhdÀ mies omassa ympÀristössÀÀn innostuneena tekemÀÀn omia juttujaan.
Joo. Minullakin on ollut Jounista se fiilis ettÀ eihÀn jÀtkÀstÀ saa mitÀÀn irti, se ei reagoi mihinkÀÀn mitenkÀÀn. Mutta tuolla mökillÀ, traktorin ja moottorisahan kanssa, nÀkyi aitoa innostusta. Se on aina plussaa!
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti teet johtopÀÀtökset ohjelman perusteella etkÀ tunne Ronia.Kukaan joka tuntee Ronin ei sanoisi noin.Ei tarvitse selittÀÀ,koska on asiasta myös tietoa.Sorry.
Tunnet Ronin, mutta et Tanjaa. Muodostitko mielipiteen television vÀlityksellÀ vai oletko tavannut?? Vai kertoiko tunteellinen Roni, joka ei löytÀnyt Tanjasta mitÀÀn hyvÀÀ sanottavaa (varsinkin ulkonÀöstÀ)
Jouni on just hyvÀ, kelpaisi.
Mari taitaa olla vaan tosi epÀvarma itsestÀÀn, eikÀ ihan syyttÀ.
(Nisukin vilahti paljussa -ohis)
Vierailija kirjoitti:
Jouni on just hyvÀ, kelpaisi.
Mari taitaa olla vaan tosi epÀvarma itsestÀÀn, eikÀ ihan syyttÀ.
(Nisukin vilahti paljussa -ohis)
Nisu? Siis pulla? Vai onko tÀmÀ jokin keksimÀsi eufemismi esim. tisulle? Kenen "nisu" vilahti?
Marin Nisukin
Jaimie oli eilen niin nolo unelmien poikamiehessÀ, ettÀ sai lÀhteÀ. No saipahan sitten toisessa realityssÀ Dougin.
HÀÀjakso on nÀhtÀvissÀ vielÀ muutaman tunnin. Katsoin sen vielÀ kerran, ja parsa-kohta jaksaa aina huvittaa ;)