Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luovun lapsista

4n äiti
21.03.2022 |

Lyhyesti. Olin kotiäiti yli 13v ja saimme 4 poikaa. Tämä oli yhteinen päätös. Vuosi sitten mieheni ihastui hyvin nuoreen työtoveriinsa, joka saa lapsen kesällä. Tämä on oikea tunteiden syöksykevät. Mieheni ehdottaa että pitää tavallaan kahta pesää. Hän asuisi naisen ja uuden lapsensa kanssa naisen vaatimuksesta. Ja minä menisin töihin koska on nin paljon elätettäviä ja hoitaisin 2....13v poikiamme. Hän ottais ne esim 2 kertaa kuussa luokseen.

Sain jonkinlaisen romahduksen 2 viikkoa sitten. Olin viikon sairaalassa missä lääkäri piti henkistä tilaani hyvin huonona. Lapset olivat sen viikon äidilläni. Mutta hänkin on jo 78v syöpäpotilas ja kovin väsynyt.

Itse olen edelleen huonossa kunnossa. Menen verenvuodon takia tutkimuksiin. En jaksa missään tapauksessa arkea 4 villin pojan kanssa. Olen lopen uupunut.

Niinpä aion antaa pojat isälleen. Voin ottaa heitä sillon tällöin. Maksan elatusmaksut.

Minulla ei ole mitään ammattia, mutta eräs mahdollisuus olisi oppisopimuksella päiväkotiin. Sitähän osaan tehdä. Mutta terveys pitää saada kuntoon. Ehkä vuoden päästä?

Mieheni morsian 22v ei varmaan riemastu olla äitipuoli. Mutta niin makaa kuin petaa.

Kommentit (197)

Vierailija
121/197 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oikein hyvältä suunnitelmalta. Ukko ja pimu hoitaa lapset, sinä keskityt saamaan itsesi kuntoon ja alat etä-äidiksi.

Vierailija
122/197 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isälle kuuluu lapset yhtä paljon kuin äidille. Ei ole häpeä ryhtyä etä- äidiksi. Kannustan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/197 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattiko näin pitemmän päälle poikia ettei tarvitsisi opiskella ja tehdä töitä ? Niin makaa kuin petaa.

Vierailija
124/197 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etä äitiys tai etä isyys ei ole lapsista luopumista.

Vierailija
125/197 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelet tätä kostomielessä, tai sitten tämän kirjoituksen on tehnyt nuori aktiivifeministi, lapseton sellainen, joka ei tajua, että lapsia ei voi siirrellä vanhemmalta toiselle kostomielessä: että nyt se uusi vaimoa saa kärsiä. Herää! Hoida itsellesi apua muualta äläkä luovu lapsistasi. Siis jos olet oikea ihminen etkä teoreettinen kuvitelma.

Vierailija
126/197 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti lastesi etua.

Vierailija
127/197 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isälle kuuluu lapset yhtä paljon kuin äidille. Ei ole häpeä ryhtyä etä- äidiksi. Kannustan.

Ei kai kukaan niin ajattele enää nykyään, mutta kyllä mulle olisi tullut omia lapsia tosi ikävä.

Vierailija
128/197 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelet tätä kostomielessä, tai sitten tämän kirjoituksen on tehnyt nuori aktiivifeministi, lapseton sellainen, joka ei tajua, että lapsia ei voi siirrellä vanhemmalta toiselle kostomielessä: että nyt se uusi vaimoa saa kärsiä. Herää! Hoida itsellesi apua muualta äläkä luovu lapsistasi. Siis jos olet oikea ihminen etkä teoreettinen kuvitelma.

Mitä ihmettä sönkkäät? Kyllä ne lapset kuuluu myös isän vastuulle. Ei se niin mene, että ukko hommaa uuden eukon ja penskan ja vastuu aiemman liiton lapsista poistuu. Jos ap on sairas, niin silloin ex-mies tottakai ottaa päävastuun lapsistaan. Ja ihan itse se uusi vaimo on päättänyt lisääntyä miehen kanssa, jolla useampi lapsi ennestään. Miksi häntä pitäisi sääliä.

Vierailija
129/197 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sönkkäät? Kyllä ne lapset kuuluu myös isän vastuulle. Ei se niin mene, että ukko hommaa uuden eukon ja penskan ja vastuu aiemman liiton lapsista poistuu. Jos ap on sairas, niin silloin ex-mies tottakai ottaa päävastuun lapsistaan. Ja ihan itse se uusi vaimo on päättänyt lisääntyä miehen kanssa, jolla useampi lapsi ennestään. Miksi häntä pitäisi sääliä.

Ketjusta kävi kyllä ilmi tämä kostomentaliteetti: että kyllä saa nuori vaimo nyt kärsiä. Mitenkähän lapset saa kärsiä ventovieraan ja kokemattoman äitipuolen hoteissa. Ei lapset ole paketteja, vaikka niin tunnutaan luulevan.

Jos itse olisin tuossa tilanteessa, haluaisin pitää itseni päähuoltajana mutta lapset voisivat olla miehen uusperheessä sovitusti. Ja apua on nykyaikana helppo järjestää itselleen.

Mutta tietenkin, jos ei jaksa, niin ei jaksa. Joillekin naisille sopii etä-äitiys paremmin, ja ehkä se on silloin parasta lapsillekin.

Vierailija
130/197 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele puhumaan asiallisesti. Vai oletko nykynuori, joka ei osaa kohdata toista ihmistä verkossa asiallisesti. Sanoisitko minulle vasten naamaa noin? Karmea työtoveri olisit ainakin, tai sukulainen, jos sanoisit.

Vierailija
131/197 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihtorille nimipäivä onnittelut ❤️❤️

Vierailija
132/197 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis tosiaan suostumassa miehen ehdotukseen moniavioisuudesta, kahden "pesän pitämisestä" ja sinun töihinmenostasi elättämään miehen moniavioisuusrakennelmaa? Miksi menisit päiväkotiin hoitamaan toisten lapsia, kun sinulla on 4 omaakin, jotka tarvitsevat äitiään? Älä viitsi olla tuollainen tossu ja kynnysmatto. Minä ottaisin kyllä täydellisen pesäeron ja lapset itselleni ja jatkaisin elämääni niine hyvineni.

Mene vaikka turvakotiin lasten kanssa, tuo mitä mies ehdottaa ei ole tervettä, vaan henkistä väkivaltaa jos sinua tuollaiseen oman moniavioisuutensa ylläpitorakennelmaan painostaa. Älä tue tuollaista millään eleellä. Lapsesi eivät anna sinulle ikinä anteeksi, jos luovut heistä vain siksi, että mies on pettänyt sinua ja elänyt kaksoiselämää. Miksi antaisit pois kaikkein tärkeimmän, mitä sinulla on, eli lapset?

Ei sinne turvakotiin niin vain mennä, eikä pääse. Turvakotipaikoista on huutava pula, vaikka olisi millaista väkivaltaa ja uhkailtaisiin henkeä.

Vierailija
133/197 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattiko näin pitemmän päälle poikia ettei tarvitsisi opiskella ja tehdä töitä ? Niin makaa kuin petaa.

Aamen. Tässä on koko homman ydin.

Vierailija
134/197 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjusta kävi kyllä ilmi tämä kostomentaliteetti: että kyllä saa nuori vaimo nyt kärsiä. Mitenkähän lapset saa kärsiä ventovieraan ja kokemattoman äitipuolen hoteissa. Ei lapset ole paketteja, vaikka niin tunnutaan luulevan.

Jos itse olisin tuossa tilanteessa, haluaisin pitää itseni päähuoltajana mutta lapset voisivat olla miehen uusperheessä sovitusti. Ja apua on nykyaikana helppo järjestää itselleen.

Mutta tietenkin, jos ei jaksa, niin ei jaksa. Joillekin naisille sopii etä-äitiys paremmin, ja ehkä se on silloin parasta lapsillekin.

Miten sitä apua on helppo nykyaikana järjestää itselleen? Kyllä minun nähdäkseni mitään apua ei enää saa. Joskus aiemmin saattoi saada kodinhoitoapua jne. Nykyään pidetään vaan monialalkokouksia, missä päätetään, että elleivät vanhemmat jaksa, lapset viedään huostaan ja muuta apua ei edes ole.

Vierailija
135/197 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
136/197 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä provo ? Jos ei niin pidä lapset.Varmasti arvostavat sinua kun ovat aikuisia.

Jep. Te jotka sanotte että pitäis jättää lapset, teillä varmaan ollut äiti kotona ja läsnä?

Mulla ei ollut, eikä sillä ole mitään väliä minkä takia hän lähti. Rikkoi mut ja muistan kuinka ikävä mulla oli aina äitiä. Tunsin ja tunnen edelleen oloni ulkopuoliseksi muiden naisten seurassa, kun itsellä ei ole ollut sitä naisen mallia. En voi kunnioittaa äitiä, vaikka olen antanut anteeksi.

Äidin ei koskaan pitäisi hylätä lapsiaan.

Vierailija
137/197 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies kun vaihtoi nuorempaan, koulutettuun ja töitä tekevään naiseen. Ei ole enää riippaa jalassa.

Vierailija
138/197 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele puhumaan asiallisesti. Vai oletko nykynuori, joka ei osaa kohdata toista ihmistä verkossa asiallisesti. Sanoisitko minulle vasten naamaa noin? Karmea työtoveri olisit ainakin, tai sukulainen, jos sanoisit.

Miksi pitäisi vastata asiallisesti, jos toinen kirjoittelee aivan tyhmiä?

Vierailija
139/197 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijällä kävi hyvä mäihä, kun sai nuoren naisen.

Vierailija
140/197 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä provo ? Jos ei niin pidä lapset.Varmasti arvostavat sinua kun ovat aikuisia.

Jep. Te jotka sanotte että pitäis jättää lapset, teillä varmaan ollut äiti kotona ja läsnä?

Mulla ei ollut, eikä sillä ole mitään väliä minkä takia hän lähti. Rikkoi mut ja muistan kuinka ikävä mulla oli aina äitiä. Tunsin ja tunnen edelleen oloni ulkopuoliseksi muiden naisten seurassa, kun itsellä ei ole ollut sitä naisen mallia. En voi kunnioittaa äitiä, vaikka olen antanut anteeksi.

Äidin ei koskaan pitäisi hylätä lapsiaan.

Ja monet lapset kärsivät koko ikänsä isän puutteesta. Yhden kaverin isä lähti, kaverilla on ollut ihan hirveän vaikeita miessuhteita aina, läheisriippuvuutta ja on helppo uhri kaikille narskuille ym mulk eroille. Ei pitäisi isänkään koskaan hylätä lapsiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä