Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä yksinhuoltajia, jotka

Vierailija
01.09.2015 |

tapailevat tällä hetkellä jotakuta/ ovat tapailleet aiemmin? Miten järjestätte tapaamiset? Itse olen totaaliyksinhuoltaja, eikä tunnu jäävän muuta vaihtoehtoa kuin tavata miestä kun lapsi on mennyt nukkumaan. Lapsi siis 1,5v. Miten muilla, varsinkin totaali-yh:illa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 20:35"]Tein ratkaisun enkä tapaile vaan olen lasteni kanssa. Miesten aika on, kun ovat isompia. Mahdollinen yhteenmuutto vasta, kun lapset muuttaa kotoa.
[/quote]

Minä myös tehnyt tämän ratkaisun.

Vierailija
22/27 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tapailimme miehen kanssa alusta asti niin, että sillon 3v lapseni oli mukana. Mies tuli siis meille päivällä kahville, juteltiin ja puuhailtiin lapsen ehdoilla. Myöhemmin siirryttiin yökyläilyihin ja mies alkoi viettämään kaiken aikansa kanssamme. Minulle oli tärkeää se, että miehen ja minun suhde toimii, mutta myös alusta asti olla selvillä osaako mies olla luontevasti lapsen kanssa ja toimiiko heidän välinen suhteensä. Koska samassa paketissa lapsen kanssa todellakin tultiin, kuulostaa miten ällöttävältä ilmaisulta tahansa.  

Nyt ollaan oltu useampi vuosi yhdessä ja naimisiinkin päästy, eikä lapselle ainakaan vielä ole ilmaantunut merkkejä traumoista, vaikka on ollut treffeillämme mukana ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:01"]Itsekään en ole hommannut miesystävää ja lapsi on 14v. Erosta yli 10 vuotta. Nyt tosin tapailen miestä ja teinin ehdoilla mennään. Tosi uusi ja outo juttu hänelle. En tiedä oliko hyvä asia toimia näin, että ollaan oltu ihan vain kahdestaan.
[/quote]
Niin no, jokainen tietää itse mikä on parhaaksi omalle pienelle perheelle. Mä en halua olla katkera ja yksinäinen äiti, joka elää ainoastaan ollakseen äiti. Ehkä olen sitten huono vanhempi, mutta kyllä se lapsi näkee ettei äiti ole onnellinen. Muissa perheissä on kaksi vanhempaa ja äiti on aina yksin ja selkeästi kärsii tilanteesta. En aio elää ainoaa elämääni työntämällä omat tarpeeni ja haluni kokonaan taka-alalle. Lapsen tarpeet ensin, sitten mun ja jos siihen kuvioon mahtuu joku mieskin niin ei siitä mitään haittaa ole lapselle, päinvastoin.
Ap
[/quote] En voi kuitenkaan katua valintaan. Tapasinhan mitä ihanimman miehen. 100% odottamisen arvoinen. Tuskin olisin juuri hänen kanssaan jos asiat olisi mennyt toisin.

Vierailija
24/27 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 20:25"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 20:20"]

Eiköhän tuo ole lapselle se ja sama millainen bordelli kotona toimii, yhärinä annat kuitenkin ne paskimmat eväät elämään ja satunnaisten panojenkin vierailu antaa lapselle turvaa huonoissa kotioloissa. Tärkeintä lienee, että alat jo nyt puhua lapselle ehkäisystä ja abortista, yhärien penikoistakin kun yleensä tulee äitinsä kaltaisia lunttuja.

[/quote]

XDDD Ei vittu. T. Yh, joka ei koskaan kiroile, mutta oli tämä niin paha.

[/quote];eillä on kanssa tksi tämmönen lunttu ja vähäjärkinen (Alav ****) vielä naapurissa. Lunttu ku lunttu ei sille mitää voi! Ei ne miehet halua sitä äpryä kattella pannessan ja paneenhan ne vaan tulee, aina ku lunttu antaa.
[/quote]
Nyt kuule pullo kiinni ja tutimaan. Huomenna uudet kujeet.

Vierailija
25/27 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös mies tuli kahville aika pian, halusin tietysti nähdä miten hän toimii lapseni kanssa. Jos joku olisi siinä tökkinyt jomman kumman puolesta, niin se olisi ollut siinä. Mies ja lapsi kuitenkin tulivat luontevasti toimeen heti alusta. Nyt vuosi yhdessä <3

Vierailija
26/27 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi heti pitää esitellä lapsille? Jos olen halunnut vain seksiä, olen tapaillut lapsen mentyä nukkumaan tai ollessa hoidossa. Yh -vanhemmillakin on tarpeet. Lapselle esittelen vasta kun olen tosissani ja valmis sitoutumaan. 

Vierailija
27/27 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:49"]

Miksi heti pitää esitellä lapsille? Jos olen halunnut vain seksiä, olen tapaillut lapsen mentyä nukkumaan tai ollessa hoidossa. Yh -vanhemmillakin on tarpeet. Lapselle esittelen vasta kun olen tosissani ja valmis sitoutumaan. 

[/quote]

Juuri siksi, koska olin tosissani ja valmis sitoutumaan. 29

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän