Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä yksinhuoltajia, jotka

Vierailija
01.09.2015 |

tapailevat tällä hetkellä jotakuta/ ovat tapailleet aiemmin? Miten järjestätte tapaamiset? Itse olen totaaliyksinhuoltaja, eikä tunnu jäävän muuta vaihtoehtoa kuin tavata miestä kun lapsi on mennyt nukkumaan. Lapsi siis 1,5v. Miten muilla, varsinkin totaali-yh:illa?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/27 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikset voi viettää aikaamiehen kanssa lapsen olessa hereillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan tapasimme ihan silloinkin kun lapsi oli hereillä. 

Vierailija
4/27 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 20:13"]

Aikoinaan tapasimme ihan silloinkin kun lapsi oli hereillä. 

[/quote]

Mikäs sitten muuttui?

Vierailija
5/27 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 20:20"]

Eiköhän tuo ole lapselle se ja sama millainen bordelli kotona toimii, yhärinä annat kuitenkin ne paskimmat eväät elämään ja satunnaisten panojenkin vierailu antaa lapselle turvaa huonoissa kotioloissa. Tärkeintä lienee, että alat jo nyt puhua lapselle ehkäisystä ja abortista, yhärien penikoistakin kun yleensä tulee äitinsä kaltaisia lunttuja.

[/quote]

XDDD Ei vittu. T. Yh, joka ei koskaan kiroile, mutta oli tämä niin paha.

Vierailija
6/27 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 20:20"]Eiköhän tuo ole lapselle se ja sama millainen bordelli kotona toimii, yhärinä annat kuitenkin ne paskimmat eväät elämään ja satunnaisten panojenkin vierailu antaa lapselle turvaa huonoissa kotioloissa. Tärkeintä lienee, että alat jo nyt puhua lapselle ehkäisystä ja abortista, yhärien penikoistakin kun yleensä tulee äitinsä kaltaisia lunttuja.
[/quote][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 20:20"]Eiköhän tuo ole lapselle se ja sama millainen bordelli kotona toimii, yhärinä annat kuitenkin ne paskimmat eväät elämään ja satunnaisten panojenkin vierailu antaa lapselle turvaa huonoissa kotioloissa. Tärkeintä lienee, että alat jo nyt puhua lapselle ehkäisystä ja abortista, yhärien penikoistakin kun yleensä tulee äitinsä kaltaisia lunttuja.
[/quote]
Eli jos mies on kuollut tai lähtenyt lätkimään niin äidinkin pitäisi hylätä lapsi?

Vierailija
7/27 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mies tulee meille, jos siis lapsi on kotona. Yhteinen aika alkaa lapsen mentyä nukkumaan. Välillä palkkaan hoitajan ja menen miehen luo.

Vierailija
8/27 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein ratkaisun enkä tapaile vaan olen lasteni kanssa. Miesten aika on, kun ovat isompia. Mahdollinen yhteenmuutto vasta, kun lapset muuttaa kotoa.

Vierailija
9/27 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 20:11"]mikset voi viettää aikaamiehen kanssa lapsen olessa hereillä?
[/quote]
Kun ollaan tapailtu vasta niin vähän aikaa, enkä ole vielä varma haluanko vakavaan suhteeseen juuri tämän tyypin kanssa, niin en halua että poikani satunnaisesti näkee jonkun ihme tyypin pyörimässä täällä ja sitten ei enää näekään. Vaikka onkin vielä niin pieni ettei tajua tollasista jutuista, niin haluan pysyvyyttä sen elämään, enkä vaihtuvia hyypiöitä nurkissa. Vierailevat kaverit ja muut tutut on asia erikseen. Ehkä se on myös periaatekysymys.

Vierailija
10/27 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 20:35"]

Tein ratkaisun enkä tapaile vaan olen lasteni kanssa. Miesten aika on, kun ovat isompia. Mahdollinen yhteenmuutto vasta, kun lapset muuttaa kotoa.

[/quote]sama meillä. 

Vierailija
11/27 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 20:35"]

[/quote]sama meillä. 
[/quote]
Arvostan :). Ap se haluaa lisää isättömiä lapsukaisia, pieni osa yksinhuoltajista pilaa kaikkien maineen.

Vierailija
12/27 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 20:20"]Eiköhän tuo ole lapselle se ja sama millainen bordelli kotona toimii, yhärinä annat kuitenkin ne paskimmat eväät elämään ja satunnaisten panojenkin vierailu antaa lapselle turvaa huonoissa kotioloissa. Tärkeintä lienee, että alat jo nyt puhua lapselle ehkäisystä ja abortista, yhärien penikoistakin kun yleensä tulee äitinsä kaltaisia lunttuja.
[/quote][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 20:20"]Eiköhän tuo ole lapselle se ja sama millainen bordelli kotona toimii, yhärinä annat kuitenkin ne paskimmat eväät elämään ja satunnaisten panojenkin vierailu antaa lapselle turvaa huonoissa kotioloissa. Tärkeintä lienee, että alat jo nyt puhua lapselle ehkäisystä ja abortista, yhärien penikoistakin kun yleensä tulee äitinsä kaltaisia lunttuja.
[/quote]
Eli jos mies on kuollut tai lähtenyt lätkimään niin äidinkin pitäisi hylätä lapsi?
[/quote]
Mielestäni adoptio olisi parempi vaihtoehto varsinkin pienelle lapselle. Hyvin harvoin myöskään nainen on yh lapsen isän kuoleman takia, kyllä sitoutumiskyvyttömyys, itsekkyys ja vieraan kyrvän himo ovat pääsyyt.
[/quote]

Mittää ihmettä sä horiset??

Vierailija
13/27 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme yksinhuoltajavihaa täällä taas. En ymmärrä kenen persettä nipistää noin paljon että toisten ihmisten parisuhde ei toiminut ja päätyi eroon. Miten se on sulta pois? Ja nää tyhjäpäät ei ymmärrä sitäkään että se voi tapahtua ihan yhtä helposti myös itselle.

Vierailija
14/27 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en ole hommannut miesystävää ja lapsi on 14v. Erosta yli 10 vuotta. Nyt tosin tapailen miestä ja teinin ehdoilla mennään. Tosi uusi ja outo juttu hänelle. En tiedä oliko hyvä asia toimia näin, että ollaan oltu ihan vain kahdestaan.

Vierailija
15/27 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olet ihan totaali yh? Joskus tein niin että vein lapsen äidilleni yökylään ja vietin sitten laatuaikaa miesystävän kanssa. Toinen vaihtoehto oli viedä lapsi hoitoon ja pitää itse vapaapäivä. Kolmas oli sitten se että pidin pitkän lounaan tai lyhyen päivän ja ehdittiin hetken olla kaksin.

Voithan myös viedä lapsen mummolle pariksi tunniksi ihan iltapäivänä tms, ja vietätte sen ajan jomman kumman luona.

Nyt kun on vakituinen miesystävä, hän tutustui aika pian lapseen ja viettää nyt aikaa meillä. Kahdenkeskinen aika on kun lapsi nukkuu.

Vierailija
16/27 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:01"]

Itsekään en ole hommannut miesystävää ja lapsi on 14v. Erosta yli 10 vuotta. Nyt tosin tapailen miestä ja teinin ehdoilla mennään. Tosi uusi ja outo juttu hänelle. En tiedä oliko hyvä asia toimia näin, että ollaan oltu ihan vain kahdestaan.

[/quote]

Minä aloin seurustella ja teini on suhtautunut ihan hyvin. Mutta ei ehditty olla kahden kuin kaksi vuotta. Minä huomasin että minä olin itselleni ankarampi kuin kukaan muu.

Vierailija
17/27 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 vuotta yh:na ja aina on treffailut onnistunut jotenkin, milloin mitenkin. Nykyään ihan miten vaan.

Vierailija
18/27 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:01"]Itsekään en ole hommannut miesystävää ja lapsi on 14v. Erosta yli 10 vuotta. Nyt tosin tapailen miestä ja teinin ehdoilla mennään. Tosi uusi ja outo juttu hänelle. En tiedä oliko hyvä asia toimia näin, että ollaan oltu ihan vain kahdestaan.
[/quote]
Niin no, jokainen tietää itse mikä on parhaaksi omalle pienelle perheelle. Mä en halua olla katkera ja yksinäinen äiti, joka elää ainoastaan ollakseen äiti. Ehkä olen sitten huono vanhempi, mutta kyllä se lapsi näkee ettei äiti ole onnellinen. Muissa perheissä on kaksi vanhempaa ja äiti on aina yksin ja selkeästi kärsii tilanteesta. En aio elää ainoaa elämääni työntämällä omat tarpeeni ja haluni kokonaan taka-alalle. Lapsen tarpeet ensin, sitten mun ja jos siihen kuvioon mahtuu joku mieskin niin ei siitä mitään haittaa ole lapselle, päinvastoin.
Ap

Vierailija
19/27 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:01"]Itsekään en ole hommannut miesystävää ja lapsi on 14v. Erosta yli 10 vuotta. Nyt tosin tapailen miestä ja teinin ehdoilla mennään. Tosi uusi ja outo juttu hänelle. En tiedä oliko hyvä asia toimia näin, että ollaan oltu ihan vain kahdestaan.
[/quote]
Niin no, jokainen tietää itse mikä on parhaaksi omalle pienelle perheelle. Mä en halua olla katkera ja yksinäinen äiti, joka elää ainoastaan ollakseen äiti. Ehkä olen sitten huono vanhempi, mutta kyllä se lapsi näkee ettei äiti ole onnellinen. Muissa perheissä on kaksi vanhempaa ja äiti on aina yksin ja selkeästi kärsii tilanteesta. En aio elää ainoaa elämääni työntämällä omat tarpeeni ja haluni kokonaan taka-alalle. Lapsen tarpeet ensin, sitten mun ja jos siihen kuvioon mahtuu joku mieskin niin ei siitä mitään haittaa ole lapselle, päinvastoin.
Ap
[/quote]

Just näin!

Vierailija
20/27 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen oli 1,5v. kun tapasin miehen, jonka kanssa heti kolahti ja esikoiseni suhtautui häneen isänään. Muutimme yhteen jo kolmen kuukauden kuluttua tapaamisesta ja pian huomasinkin olevani raskaana :-) Vauvavuosi verotti parisuhdettamme niin, että päädyimme jatkamaan eri teitä.

Kolmannen lapsen isän kanssa on ollut huomattavasti vaikeampaa, kun esikoinen on jo 5 vuotias ja hyvin valikoiva miesystävieni suhteen. Välillä murjotti, jos luonani oli joku miespuolinen käymässä. Tämän 3. isän kanssa emme asu vielä yhdessä, mutta hän viettää säännöllisesti aikaa meidän kanssamme. Keskimmäinen on säännöllisesti isällään, mutta esikoinen on aina kanssani -se rajoittaa yhdessä vietettyä aikaa :( Ehkä sitten kun lapset on isompia, mutta nyt on heidän vuoronsa <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi