Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein "nollaat" ja miten teet sen

Vierailija
01.09.2015 |

Lähdetkö yksin vaellukselle? Kalsarikännit ja putki lempisarjaa? Oksentamalla tai viiltelemällä? Liian kova treeni josta palautuminen vie koko viikonlopun? Risteilemään ja pano?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin tilaisuus :((

Vierailija
2/18 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona yksin pari päivää ja roikun täällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä ennen nukkumaanmenoa, katson telkkarista jotain hyvää sarjaa ja syön jotain hyvää.

Vierailija
4/18 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:12"]Joka päivä ennen nukkumaanmenoa, katson telkkarista jotain hyvää sarjaa ja syön jotain hyvää.
[/quote] ootko lihava? Mä oisin tolla logiikalla

Vierailija
5/18 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuussa baariin ja melkoiset kännit. Ikinä ei kuitenkaan riistäydy käsistä, jo oma aika kavereiden kanssa on tarpeeksi nollaamista. Olen totaali-yh.

Vierailija
6/18 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntaa, liikuntaa niin paljon, että elimistö on jatkuvasti palautumassa edellisestä treenistä. Kun on kroppa puhki, pääkin nollautuu. Tosin joskus yliväsy vie yöunet heikoksi.

Vierailija
7/18 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön sipsejä ja karkkia ja jädeä ja katson Frendejä ta jonkin vanhan suosikkileffani, josta osaan repliikit ulkoa. Kerran kuussa tulee tehtyä about.

Vierailija
8/18 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle yksi tapa nollautua on köllöttää sängyssä. Torjun stressin ja negatiiviset asiat päästä. Saatan nukahtaa, mutta se ei ole itseistarkoitus. Nautin ajatuksenvirrasta, pehmeistä vuodevaatteista, nautin olemisesta.

Vierailija
9/18 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Nautin elämästäni eikä siinä ole nollaamista. Työ on raskasta ja välillä veemäistä mutta siksi minulla on 50km työmatka jonka aikana kuuntelen musiikkia tai vaikka huudan jos huvittaa - näin työt jää töihin ja kotona on taas kivaa. Olen huomannut että esim. alle 30km työmatka on minulle liian lyhyt ja töitä tulee kotiin. Ehkä se työpäivän jälkeinen työmatka on semmoinen 30min nollaus. Mutta mitään erikoista en siis tee, enkä tarvitse.

Vierailija
10/18 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken vaan

Vierailija
11/18 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran kuussa.. Juoksen ylipitkän lenkin (viimeeksi meni 19km kun saisin juosta vaan 15km) ja ihan täysillä. Joskus tulee oksennus. Sen jälkeen istun sohvalla katsoen läppäriltä castlea. Olen juonut itseni umpikänniin vain kerran, sillon olin ihan sekasin ja aamulla kun heräsin, kämppä oli ihan räjähtänyt.. jopa vaatekaappi oli kaatunut ja KAIKKI lamput paskottu. Silloin myös kuvittelin näkeväni kuolleen äitini. Ei sovi mulle kännääminen :DD

Vierailija
12/18 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oikein pysty "nollaamaan" jos olen todella stressaantunut tms. Mulle auttaa vain aika. Muutenkin minun on vaikea rentoutua, siksi olenkin jatkuvassa stressikkerteessä..

Vierailija
13/18 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin jonkin hyvän sarjan, ja katson sitä aamusta iltaan pitäen taukoa vain jääkaappireissujen ajan.

Vierailija
14/18 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:12"]Joka päivä ennen nukkumaanmenoa, katson telkkarista jotain hyvää sarjaa ja syön jotain hyvää. [/quote] ootko lihava? Mä oisin tolla logiikalla

[/quote]

Joo oon, tosin en syö mitään kauheita määriä, mutta toki lihottavaa, yleensä suklaata. Esim. eilen meni töissä koko päivä etten laittanut mitään suuhuni, en edes vettä, ja kotona olin niin väsynyt että en jaksanut syödä oikeaa ruokaa, söin töistä tullessa rahkan ja vanukkaan, ja kun lapset meni nukkumaan sama satsi ja vähän suklaata päälle.

Vierailija
15/18 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollailen perjantaisin ja lauantaisin juomalla viiniä ja arkisin liikuntaa useampana päivänä.

Vierailija
16/18 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menemällä uimaan uimahalliin. En ole urheilullinen, mutta vedessä lilluminen rauhoittaa ja sukeltaessa ei pysty ajattelemaan oikein mitään muuta kuin sitä hetkeä. Meditatiivista!

Vierailija
17/18 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkillä joka päivä. Hyvällä keikalla, merellä, ruumiillisella työllä vapaa-aikana, hyvällä tv-ohjelmalla.

Vierailija
18/18 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:31"]

Ehkä kerran kuussa.. Juoksen ylipitkän lenkin (viimeeksi meni 19km kun saisin juosta vaan 15km) ja ihan täysillä. Joskus tulee oksennus. Sen jälkeen istun sohvalla katsoen läppäriltä castlea. Olen juonut itseni umpikänniin vain kerran, sillon olin ihan sekasin ja aamulla kun heräsin, kämppä oli ihan räjähtänyt.. jopa vaatekaappi oli kaatunut ja KAIKKI lamput paskottu. Silloin myös kuvittelin näkeväni kuolleen äitini. Ei sovi mulle kännääminen :DD

[/quote]

Paskoit lamppuihin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme