Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni on todella villi tapaus

Vierailija
01.09.2015 |

Lapseni (9v) on todella villi ja tottelematon. Hän kiusaa siskojaan, isoja ja pieniä, jatkuvasti. Tämä ei noudata kodin sääntöjä, esim. ei syö lautasta tyhjäksi, valvoo reilusti yli nukkuma-ajan (joka on klo 19, ei siis mahdottoman aikainen) ja on lisäksi todella villi ja saattaa jopa rikkoa tavaroita joihin ei saisi koskea laisinkaan. Myös vanhin tyttäreni on todella villi, voisiko tämä liittyä pojan käytökseen? Olen jo kieltänyt kaverikyläilyt, pojan kaverit kun näyttävät todella huonoa esimerkkiä tälle: kiroilua, tappelua ja muuta sellaista esiintyy kaveripiirissä jatkuvasti. Pelaaminenkin menee pojalla ihan yli, ja tämä saattaa pelata yli tunninkin päivässä. Mitä te itse tässä tilanteessa tekisitte?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et ainakaan osaa kasvattaa ja hakea apua teidän ongelmiin.

Vierailija
2/16 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:16"]Sä et ainakaan osaa kasvattaa ja hakea apua teidän ongelmiin.
[/quote]

Miten niin? Minun ja mieheni mielestä kasvatustavoissamme ei ole mitään vikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

''pojan kaverit kun näyttävät todella huonoa esimerkkiä tälle: kiroilua, tappelua ja muuta sellaista esiintyy kaveripiirissä jatkuvasti''

Luulen, että poikasi näyttää heille huonoa esimerkkiä

Vierailija
4/16 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 v tarvii aikaa kavereiden kanssa. Seitsemältä menee nukkumaan pikkulapset. Ei 9 v.

Vierailija
5/16 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh.

Vierailija
6/16 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet tietysti katsonut tätä toimintaa vuosikaudet etkä ole hakenut apua? Näitä on koululuokat täynnä, äidin pikkumurusia, toisille kamalia häirikköpentuja. 

Vierailija
7/16 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:18"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:16"]Sä et ainakaan osaa kasvattaa ja hakea apua teidän ongelmiin. [/quote] Miten niin? Minun ja mieheni mielestä kasvatustavoissamme ei ole mitään vikaa.

[/quote]

Outoa, että teillä sitten kasvaa näitä riiviöitä :D

Vierailija
8/16 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*********HUOMIO HYVÄT MAMMAT**********

Tämä aloitus on (huono)provo,
Toistan,
TÄMÄ ALOITUS ON PROVO (Huono sellainen)

Ap, 0/5

Jatka harjoituksia

Vierailija
9/16 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:23"]

9 v tarvii aikaa kavereiden kanssa. Seitsemältä menee nukkumaan pikkulapset. Ei 9 v.

[/quote]

Pojalla on 2 hyvää kaveria joiden kanssa leikki, he ovat kunnollisia ja osaavat myös käyttäytyä, toisin kuin luokkatoverit. Kaverikyläilyt kielsin luokkatovereiden osalta jo vähän aikaa sitten, ja kahden muun pojan luona ei vähään aikaan saa käydä huonon käytöksensä takia. Nukkuma-aika on seitsemältä, jotta lapsi saisi tarpeeksi unta, ja koska muuten illat venyvät pitkiksi eikä poika suostu millään nukkumaan. Pahoittelen jos aloitusviesti oli epäselvä.

Ap.

Vierailija
10/16 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin lapseni pelaa hirveästi. Myös 9v. Minä otan tietokoneen omaan huoneeseen piiloon. Ja telkkarista johdon pois . Kannattaa kokeilla. Lapset eivät yleensä huomaa että johto on pois seinästä.

Vierailija
11/16 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:22"]

''pojan kaverit kun näyttävät todella huonoa esimerkkiä tälle: kiroilua, tappelua ja muuta sellaista esiintyy kaveripiirissä jatkuvasti''

Luulen, että poikasi näyttää heille huonoa esimerkkiä

[/quote] Ei näytä, siitä olen varma. Koskaan en ole nähnyt poikani osalta kiroilua, tappelua tai riidan haastamista, mitä luokkatoverit harrastavat lähes päivittäin.ap.

Vierailija
12/16 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

asten pitää saada valvoa.

Vierailija
13/16 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:51"]

asten pitää saada valvoa.

[/quote]. siis lasten tarkoitat

Vierailija
14/16 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 19 nukkumaan??? Muukin tekstisi todella outoa. Hae apua esim. Sosiaalitoimesta tai perheneuvolasta. Kasvatuksessanne on todellakin vikaa!!!!

Vierailija
15/16 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:47"] 

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:23"]

[/quote]

Pojalla on 2 hyvää kaveria joiden kanssa leikki, he ovat kunnollisia ja osaavat myös käyttäytyä, toisin kuin luokkatoverit. Kaverikyläilyt kielsin luokkatovereiden osalta jo vähän aikaa sitten, ja kahden muun pojan luona ei vähään aikaan saa käydä huonon käytöksensä takia. Nukkuma-aika on seitsemältä, jotta lapsi saisi tarpeeksi unta, ja koska muuten illat venyvät pitkiksi eikä poika suostu millään nukkumaan. Pahoittelen jos aloitusviesti oli epäselvä.

Ap.
[/quote]

Molemmat on virhe. Liian aikaista mennä 7 nukkumaan. Virhe on myös rangaista ja estää olemasta luokkakavereiden kanssa. Miltä mahtaa tuntua kpulussa

Vierailija
16/16 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaisin kirjoittelemasta provoja av:lle ja hankkisin elämän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme