Mies valittaa syömisistäni
Taas tänään on valittanut kun välillä herkuttelen.
Ostin viikonlopuksi laatikon omar munkkeja, 12 kpl, ja pari pakettia jäätelöä.
No olen ne toki yksin syönyt mutta tarviiko nyt joka suupalaa vahtia.
Menee hermo.
Kommentit (29)
12 munkkia ja pari pakettia jäätelöä yhdeltä ihmiseltä kuulostaa ikävä kyllä jonkin sortin ahmimishäiriöltä.
Haethan tarvittaessa tukea ja apua <3
No eihän tuo ole paljon. Ite söin 5 berliininmunkkia, 4 kroisanttia, 2 pullavapitkoa ja 4 jättistuuttia. Ai niin söin myös 2 tuplapepperonipitsaa. Oon toki syönyt paljon salaattia ja hedelmiä. Aamulla join vihersmoothien.
N42
Vierailija kirjoitti:
No eihän tuo ole paljon. Ite söin 5 berliininmunkkia, 4 kroisanttia, 2 pullavapitkoa ja 4 jättistuuttia. Ai niin söin myös 2 tuplapepperonipitsaa. Oon toki syönyt paljon salaattia ja hedelmiä. Aamulla join vihersmoothien.
N42
Paljonko painat/ mikä on pituutesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N42
Paljonko painat/ mikä on pituutesi?
Miten se tähän liittyy?
Todennäköisesti provoat. Mikä on painodi ka pituutesi? Eikö alkanut nukuttaa tuo hiilarimäärä?
Vaikuttaa Porvoon jutulta, harva varmaan oikeasti noin tyhmä on.
Miten niin valittaa? Eikö se ole enemmänkin huomauttamista? Kyllähän toi on aikamoista mättämistä ap!
Minäkin olen mässytellyt viikonloppuna melkein kilon irttareita, sipsiä pussillisen ja pari levyä suklaata. Jäätelöä kyllä tekis mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa Porvoon jutulta, harva varmaan oikeasti noin tyhmä on.
Jos joku olisi oikeasti noin tyhmä, ei ihme jos mies huomauttaisi, jos sellaista on.
Minä olen herkutellut to, pe, la ja su joka päivä pensasmudtikoilla. Mutta to söin myös 18kpl pantterikarkkeja ja tänään 20kpl. Yritän olla syömättä sokeria kun se pahentaa ilmeisesti ruusufinniä.
Vierailija kirjoitti:
12 munkkia ja pari pakettia jäätelöä yhdeltä ihmiseltä kuulostaa ikävä kyllä jonkin sortin ahmimishäiriöltä.
Haethan tarvittaessa tukea ja apua <3
"Tarvittaessa"?
Ap on todellisuudessa mies joka tuli lyttäämään naista alaspäin.
Toivottavasti provo, koska sokerimäärät voivat olla melkoiset
Vuodessa menee munkki.Ihme jos mies on huolissaan sinusta.
Tuo on ihan normaali määrä suomalaiselle naiselle viikonlopuksi. Viikolla meno tietenkin jatkuu samanlaisena.
Ehkä on hyvä että ollaan köyhiä, ei ole varaa ostaa tuollaisia "herkkuja". No ei me kyllä ostettaisi vaikka olisi rahaakin, ainakaan noin isoja määriä. Kahvin kanssa söin yhden täytekeksin tänään ja huomenna syön sen viimeisen. Sitten nekin loppu.
Miehen kanssa kahdestaan elellään.
Jätä se sika!