Uusperhe- uhka vai mahdollisuus?
Olen 2- ja 3-vuotiaiden lasten yh-äiti. Elämä ei mennyt suunnitelmieni mukaan ja suurin haaveeni onnellisesta ydinperheestä ei toteutunut. Tuntuu, että kaikki haaveet kahden aikuisen perhe-elämästä pitäisi haudata. Huomaan kaipaavani aikuista seuraa jatkuvasti arkeeni. Arkeni on kuitenkin täyttä lapsiperhearkea ja epäilyttää haluaisiko kukaan mies tähän osallistua? Lasten oma isä ei ole enää laisinkaan kuvioissa eli mulla ei ole edes niitä satunnaisia lapsivapaita. Onko ihan mahdoton yhtälö lähteä deittimarkkinoille?
Kommentit (22)
Enkä tarkoita, että miehen pitäisi heti olla tänne muuttamassa tai alkuun edes tavata lapsiani. Mutta tuommoinen yhteiselämä olisi kuitenkin se mitä kohden haluaisin kulkea.
Saatat olla oikeassa. Siksi epäilenkin edes lähteä deittailemaan. Lapset on tällä hetkellä tietenkin se joka vie eniten mun aikaa, energiaa ja huomiota. Se ei tarkoita etteikö lämpöä riittäisi myös miehelle. Mutta kyllä miehen pitäisi tulla osaksi meidän perhettä eikä olla vaan joku setä joka sattuu asumaan samassa huushollissa.