**SYYSTOIVEET** viikko 40
Pino kaikille, joilla on yritys käynnissä tai alkamassa tänä syksynä.
Toivottavasti nyt ei jäänyt huomaamatta jonkun muun tekemä aloitus.
Kommentit (25)
Eikös tulevalla viikolla olekin joku ultra?
Viikonloppu on näköjään täällä hiljainen.
ON: Vihdoin täti tuli. Kp30/26-35 muuttui tänään kp1. Mikäs tilanne Sanjuskalla? Enää yksi täti toivotetaan tervetulleeksi. Kyllä tämä aika rientää..
Mukavaa kuulla Leviniastakin! Tsemppiä ultran odotteluun!
Taas yksi viikko lopuillaan... Ens viikolla olis yks työpäivä ja kolme koulutuspäivää, joten taitaa mennä nopeaan tuo ens viikkokin. Täällä on satanut aamupäivän ja nyt paistaa aurinko. Pitäis kohta lähteä ulkoilemaan neidin kanssa.
Omaan napaan ei kummempia. Täti pakkailee tavaroitaan eli kp 3. Aika samoissa siis Västäräkin kanssa mennään. Vielä yhden kerran täti sais tulla ja sit toivottavasti alkais kakkosen yritys. Tuosta raskautumisesta en aio mitään paineita ottaa, tärppää kun tärppää. Ja omalla kohdallani kun on niin, et vaik tärppäis heti, niin ei tiedä kauanko raskaus kestää, joten siks varovaisin miettein. (tietysti, voihan olla, et kun yritys tosissaan alkaa, alankin kyttäämään ovista ja etsimään kaikkia mahdollisia oireita ja sitten kirjoitan tänne näppäimistö sauhuten kaikkea.... :) )
Jaahas, neiti on saanut kynän käteensä... pakko mennä, ennenkuin seiniin tulee nykytaidetta... ;) MOI!
t. Sanjuska
Ihanaa kuulla Leviniasta! Nyt onkin sitten jo tooooosi jännät paikat käsillä, eikös se ollut 10.10. se ultrapäivä?! Sehän on siis YLIHUOMENNA!! Iiks!
Uutisia, erityisen HYVIÄ sellaisia, odotellaan.
Täällä kp27 menossa. Ei tunnu missään millekään. Paitsi ihan kamalasti väsyttää koko ajan, mutta se johtuu tasan varmasti näistä ilmoista. Sateinen ja harmaa ilma ei ainakaan piristämään pääse.
Muuten oireiden suhteen, nada.
Mukavaa sunnuntai-iltaa!
Tänään toivotaan Kaarlon katoavan BB-talosta! =)
tää menee nyt omaan napaan heti alusta asti, suokaa anteeksi. olen vaan niin täpinöissäni tästä kaikesta.
elikkä. täti tuli kp 27 eli viikko sitten sunnuntaina. mutta vuoto kestikin vaan kaks vuorokautta ja oli melko niukkaa. alamaha ja selkä kivut oli kovat enkä edes epäillyt mistä oli kyse, vuotokin yleensäkin mulla melko niukkaa.
mutta, perjantaina alkoi alavatsavihlontakivut ja illalla oli öklötysoloakin. tollasta vihlontaa mulla ei oo koskaan ollut, se ei ollut yhtään menkkamaista eikä oikeestaan kivuliastakaan, vaikka välillä vihlas kunnollakin, mutta semmosta kuitenkin että laitto merkille.
eilen aamulla sitten vitsinä ajattelin että testataanpa kun oli yks testi kaapinpohjalla odottamassa ens kiertoo. rfsu:n sellanen. ja haamuplussahan sieltä tuli! ei voinu uskoo todeks! mies oli pakko kans herättää sillon aamulla tutkailleen testiä ja kyllä sekin siinä haamun näki. vaikka sanokin sit mulle et ei se nyt viä mitään merkkaa. koko päivän oli öklötysoloa ja mahaa vihloi ajoittain samalla tapaa.
tänään aamulla testasin sit viä aconilla, toiveekkaana ajattelin et jos sillä näkyis jo kunnon oikee plussa. tuloksena haamu myöskin mutta ei niin selvä haamu kun tolla lauantain testillä. lauantain haamu oli melkein plussa tähän verrattuna. tänään iltaa myöden öklötysolo taas lisääntynyt ja alavatsallakin oli päivän mittaan vihlontaa, ei tosin niin paljoa kun aikaisemmin.
ihmeelliseltä tuntuu. ajatukset pyörii vaan tän asian ympärillä ja mietin et enhän vaan voi kuvitella näitä oireita. eikä voi ees lohduttaa itteensä, et " niin kaun kun menkat ei ala niin toivoo on ja haamu voi vahvistua" , kun ne mekathan jo oli! mitä tää oikeen merkkaa?!
huomenna en pääse viä testaan uusiks kun ei oo yhtään testiä kaapissa, pelireissulla olin koko päivän, et tiistaihin menee pakosta. ja sehän nyt on sanomattakin selvää et kyllähän tässä korkeelta pudotaan jos plussaa ei tuukkaan.
että semmonen viikonloppu täällä.
heltsy kp35 tai 8, dpo 15
Ihan vaan valiaika terkkuja kaikille syksyisille! Elossa ollaan ja ens viikkoa odottelen kuumeisena... Mukavaa viikonloppua!