kauan kannattaa varata aikaa laihduttamiseen näissä mitoissa?
Olen nyt 174 cm ja 73 kg, laihdutan ainakin 10 kg. Onko tällaisen normaalipainoisen mahdollista laihtua 800-1000g viikossa? Ei kai?
Kommentit (6)
aina yliarvioivat kykynsä siinä kuinka nopeasti laihtuvat. Tavoite -300g tai -500g viikko on jo ihan tarpeeksi kova tavoite normaalipainoiselle. Eli pistä tavoite itsellesi vaikka ensi vappuun, niin et uutena vuotena vaivu epätoivoon, kun paino ei sitten tippunutkaan -1kg viikossa vauhtia.
ja laihdutin 13 kg (68 -- 55) noin 14 viikossa.
Kohta tänne tulee joku huutamaan kuinka et ole normaalipainoinen, plaaplaa. >:( Hiton paniikkifriikit.
Onnea laihduttamiseen. :)
Tykkään vaan aina kovasti tehdä kaikissa asioissa etukäteen suunnitelmia. Kiitoksia kovasti kannustuksesta!
-ap
Liityin 1½ kuukautta sitten Keventäjiin. Siellä syödään kunnolla (mm. kaksi lämmintä ateriaa päivässä ja herkkujakin on). Liikkunut olen Keventäjien liikuntaohjelman mukaan 3 kertaa viikossa. Hetkeäkään ei ole ollut selainen fiilis, että olisin dietillä, nälkä ei ole vaivannut. Tämä on elämäntapa, joka säilyy! Olen nyt laihtunut 5,5 kg, eli karvan päälle 900 g viikossa :) Tavoite on siinä 62-65 kg. Nyt on kyllä jo tosin hurjan hyvä fiilis ja vaatteet näyttää hyvältä päällä, joten mitään stressiä en aio ottaa enää. Paino tosin tippuu ja tippuu vaan :)
On siis mahdollista. Tsemppiä!
viikkopudotus on ollut aina ½-1 kg.
Onnea matkaan!