Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Ihonhoitovinkkejä teiltä, joita luullaan huomattavasti ikäistänne nuoremmaksi?
21.03.2022 |
Täytän kohta 35 ja ehkä olisi syytä alkaa panostamaan ihonhoitoon. Mitä nuorentavia ihonhoitotuotteita ja -kikkoja on käytössänne?
Kommentit (42)
Ei tupakkaa, ei alkoholia, hyvä aurinkosuoja eikä tahallista auringonottoa, normi kosteusvoide. Talvella vähän paksumpi voide, kun pakkanen kuivattaa voimakkaammin. Siinäpä ne, ei ole mitään ihmetököttejä olemassa. Eniten voi vaikuttaa ennaltaehkäisemällä ihon vanhenemistä, eli tosiaan ne tupakka ja aurinko isoimmat jotka ihon kuntoa huonontaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olen 48 v, mutta aika paljon nuoremman näköinen (ja tämä ei ole oma keksintöni, se on tullut esiin monta kertaa). En tiedä, onko sillä mitään vaikutusta, mutta olen ihan nuoresta asti käyttänyt säännöllisesti ihovoiteena Nivea Cremeä, ihan vain koska se on halpaa ja miellyttää mua. Muutama vuosi sitten yllättäen luinkin, että se onkin juonteita tehokkaammin torjuva kuin kalliit merkkituotteet. Toinen asia, joka tulee mieleen on se, että en taida olla erityisen nauravainen ja hymyileväinen eli perusilmeeni eivät edistä ryppyjen ilmaantumista, vaikka kuulostaakin vähän tylyltä. Tupakkaa en ole polttanut paria satunnaista nuoruuden kokeilua lukuun ottamatta. Olen sekasyöjä ja alkoholia käytän maltillisesti. Myös tyyli vaikuttaa paljon. Yhdessä harrastuksessa törmäsin naiseen, joka oli aina hyvin huoliteltu, mutta jotenkin niin kuin hienon rouvan tapaan: hyvin tummiksi värjätyt hiukset olivat ilmeisesti hiuslakan avulla "kypäränä", kasvoilla oli taatusti kaikki meikkituotteet tiptop, pukeutuminen ladylike. Olisin voinut arvioida hänet n. 55-vuotiaaksi, mutta rivien välistä kävi ilmi, että hän olikin vain vähän päälle neljänkymmenen.