Ovatko miehet kaikkialla tylsempiä kuin naiset?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Onko mies silloin tylsä jos ei tee ja maksa naisten haluamia asioita?
Tyypillinen tylsän miehen kommentti tässä
Naisten älykkyyttä kuvaa se nykyinen tiktok heilunta. Ei sitä normaali ihminen ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Perustele. Aivoton provo muutenkin tämä.
En jaksa perustella tylsiin kommentteihin koska alkaa keskustelu vain väsyttää
Vierailija kirjoitti:
Kalastuspäivä ?
Vierailija kirjoitti:
Naisten älykkyyttä kuvaa se nykyinen tiktok heilunta. Ei sitä normaali ihminen ymmärrä.
Niin, tai lähinnä se kertoo omasta älykkyydestäsi ja siitä mihin sinä käytät aikasi.
Miehet eivät ole tylsää seuraa mutta naisten kanssa pitää olla niin varovainen. Niitä ei saa järkyttää jutuillaan tai tekemisillään yhtään, ovat niin kovin herkkiä.
Olipas tylsä aloitus. Tylsääkin tylsempi, näitä on täällä ollut senverran paljon että terävä kärki on tylsynyt jo aikapäiviä sitten.
T.Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele. Aivoton provo muutenkin tämä.
En jaksa perustella tylsiin kommentteihin koska alkaa keskustelu vain väsyttää
Eli et osaa. Tämä keskustelu voikin sitten päättää tähän.
Tuntuu että tylsät ihmiset valittavat toisten tylsyyttä, koska eivät itse osaa tehdä omalle tylsyydelleen mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että tylsät ihmiset valittavat toisten tylsyyttä, koska eivät itse osaa tehdä omalle tylsyydelleen mitään.
^tämä.
Vierailija kirjoitti:
Miesten seura on se joka aiheuttaa tylsyyden. Itsekseenkin on kivempaa.
En tiedä, mutta deittipalvelu Valossa, kaikki fiksun näköiset miehet ja keskustelutaitoiset on ulkomaalaisia. En jaksa englantia vääntää, eroan koko palvelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen tylsän miehen kommentti tässä
Eli osui ja upposi. Kiitos, seuraava sisään.
Vierailija kirjoitti:
Niin, eli kuten naiset, jotka odottavat miehen viihdyttävän heitä kun ovat iste niin tylsiä ja sovinnaisia.
Mulle tylsyys tarkoittaa sitä, että elämässä ei tehdä koskaan mitään hauskaa.